Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!
Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.
Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?
Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.
8 patarimai, kaip optimizuoti nukreipimo puslapius ir didinti potencialių klientų gretas
Dirbate su „AdWords“ reklama tam, kad sulauktumėte didesnio lankytojų srauto. Puiku! Kitas žingsnis – paversti šį srautą potencialiais klientais. Kaip turėtumėte tai padaryti? Optimizuoti nukreipimo puslapius – būtent taip!
„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?
Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną ar nešiojamą kompiuterį? Ar tai reiškia, kad turite giežtai atsisakyti reklamos televizijoje? Mes taip nesakome. Reklamos kanalo pasirinkimą lemia daugybę faktorių, kuriuos būtina įvertinti.
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?
Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.
Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?
2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes
Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.
Kaip 2018-aisiais keisis Jūsų turinio rinkodaros strategijos?
2017-ieji artėja link pabaigos – ar jau spėjote apsvarstyti 2018 metų verslo kryptis, apsibrėžėte naujus planus ir numatėte turinio rinkodaros strategijas?
Neleiskite laiko vėjais – kad būtumėte vienu žingsniu priekyje, rytojų planuokite šiandien!
Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?
Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – savo klientams, dar prieš jiems paspaudžiant skelbimą, pateikti kuo daugiau informacijos apie savo produktus ir paslaugas.
Džiaugiamės, kad šiandien galime kalbėti apie struktūrinių fragmentų plėtinių (structured snippets extension) naudą – tai su teksto skelbimais rodoma struktūrinė verslo informacija, kuri leidžia pabrėžti konkrečius produktų ir paslaugų aspektus.
7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui
Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!
Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.
Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“
„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Display Campaigns“), leidžiančias valdyti sudėtingus vaizdinės reklamos tinklo nustatymus. Atnaujinimas leido sujungti tris optimizavimo technologijas: skelbimų taikymą, jų kainos nustatymą ir pilną sukūrimą.
Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?
Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google AdWords“ pristatė naują raportavimo funkciją „Days to conversion“ (Dienos iki konversijos), skirtą patogesniam, lengvesniam ir greitesniam reklamos efektyvumo įvertinimui.
SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui
Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.
„Google Chrome“ įspėja apie nesaugų turinį svetainėse
Jei naudojatės HTTP protokolu ir Jūsų svetainėje lankytojai turi galimybę pateikti savo tekstinį turinį prisijungimo, paieškos ar kituose laukeliuose, „Google Chrome“ naršyklė vartotojus perspės apie nesaugią prieigą.
Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema
„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų kiekį, „Facebook“ naujienų sraute yra vertinami palankiau, sulaukia didesnio matomumo ir yra aukščiau reitinguojami. Tačiau, šis vertinimo būdas negalioja mokamai „Facebook“ reklamai, t. y. visos reakcijos, įskaitant ir „Like“, sukauptos ant mokamų „Facebook“ reklamos įrašų, turi vienodą reikšmę, nustatant reklamos skelbimo kainą ir padėtį aukcione.
Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje
Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.
7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO
Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esantis turinys ir jos nuorodos talpinamos abejotino patikimumo puslapiuose kartu su šlamštiniu turiniu „spam“, pateikiami prasti įvertinimai arba svetainė yra nulaužiama. Vis dėlto, imantis atitinkamų veiksmų, nuo kenkėjiškų atakų ir negatyvaus SEO galima apsisaugoti iš anksto.
Platesnės „Google AdWords“ reklamos ir analizės galimybės
Mašininis mokymasis (Machine learning) leidžia analizuoti daugelį signalų realiu laiku bei vartotojams pritaikyti ir pateikti dar labiau aktualius ir efektyvius reklamos skelbimus tinkamu metu. Ši technologija taip pat naudinga vertinant klientų naršymo būdus, lankytojams naudojant skirtingus įrenginius ir kanalus tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje.
Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?
Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerinančiu vartotojų patirtį. Užsikrovimo greičio svarbą lėmė augantys vartotojų poreikiai ir noras kuo greičiau pasiekti aktualią informaciją bei „Google“ reakcija į šias vartotojams svarbias savybes. Didesnė puslapio užsikrovimo sparta gali būti pasiekta įvairiais būdais, tačiau vienas paprasčiausių sprendimų – svetainėje esančių vaizdų optimizacija. Internetinės rinkodaros profesionalai pastebi, kad nors ir minėtoji procedūra nėra sudėtinga, dažnai vaizdų optimizacijos galimybės nėra išnaudojamos.
Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje
Remarketingo sąrašai paieškos skelbimams (RLSA) gali būti naudojami „Google AdWords“ reklamoje, išskiriant tikslinę auditoriją, kuri jau lankėsi Jūsų svetainėje (remarketingui), arba vartotojus, kurie atitinka Jūsų lankytojams būdingus bruožus, tačiau svetainėje nesilankė (retargetinimui). Pritaikykite „Google AdWords“ remarketingo sąrašus reklamai paieškoje (Remarketing Lists for Search Ads) ir segmentuokite vartotojus detaliau. Tai puikus būdas pasiekti tikslinę auditoriją efektyvesnėmis priemonėmis: parenkant jiems tinkamesnį, asmeniškesnį žinutės turinį ir optimizuojant reklamos kainas.