Skip to main content
Skaitmeninės rinkodaros apžvalga: ko tikimasi iš 2024-ųjų?

Skaitmeninės rinkodaros apžvalga: ko tikimasi iš 2024-ųjų?

Skaitmeninės rinkodaros apžvalga: ko tikimasi iš 2024-ųjų?

Kokios naujausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos pagal „DataReportal“ duomenis? Koks vaidmuo tenka socialiniams tinklams ir SEO? 2023 metais „DataReportal“ bendradarbiavo su „We Are Social“, „Meltwater“ ir partneriais tokiais kaip „Semrush“ ir „Samahedweb“ ir pristatė „Digital 2024: Global Overview Report“ ataskaitą. Joje pristatomi statistiniai duomenys, kurie leistų rinkodaros specialistams gauti įvalgų, kaip efektyviai panaudoti rinkodaros ir reklamos biudžetą 2024-aisiais.

  • Išlaidos skaitmeninei rinkodarai lyginant su 2022-aisiais  padidėjo beveik 11 proc. 

Dirbtiniam intelektui keičiant SERP ir reklamų pasaulį, prekės ženklai siekia prisitaikyti ir ieškoti būdų, kaip pasiekti vartotojus. Dabar daug dėmesio skiriama nuomonės formuotojams, o taip vaizdo turiniui.

  • Pusė vartotojų vis dar ieško informacijos apie prekės ženklą paieškos sistemose

Ar SEO jau nebeaktualus? Ne, SEO lengvai prisitaiko prie tendencijų, algoritmų ir technologijos pokyčių. Rinkodaros specialistai turėtų ir toliau investuoti į paieškos rinkodarą, nes vartotojai  informacijos apie prekes ieško paieškos sistemose, prieš priimdami sprendimą įsigyti ar užsisakyti. Taip pat beveik trečdalis vartotojų atranda naujus prekės ženklus, produktus ar paslaugas per paieškos sistemas.

  • Socialinių tinklų turinys – kaip niekada svarbus

Socialiniuose tinkluose vartotojai ieško informacijos apie prekės ženklus: tai antras kanalas po paieškos sistemų, kuriame gali susipažinti su jumis. Neabejotinai, socialinių tinklų rinkodara yra ta sritis, kur rinkodaros ekspertai linkę investuoti. Juk be didesnio matomumo paieškos sistemose, vartotojai su prekių ženklais bendrauja socialiniuose tinkluose: žiūrėdami vaizdo įrašus, dalindamiesi jų turiniu, paspausdami ant reklamų, tiesiogiai rašydami prekės ženklams socialiniuose tinkluose.

  • Vaizdo įrašai ir „YouTube“ paieška

Vaizdo įrašai iš „YouTube“, „TikTok“ ir kitų socialinių tinklų įtraukiami į „Google“ SERP, todėl prekės ženklams vis svarbiausia investuoti į vaizdo įrašų turinį, kad pritrauktų klientų dėmesį. Derinkite populiariausius vaizdo įrašų tipus su „YouTube“ dažniausiai ieškomais raktiniais žodžiais ir tendencijomis ir galite tikėtis pagerinti rezultatus.

  • Raktiniai žodžiai

Norėdami užtikrinti, kad jūsų elektroninė parduotuvė būtų randama paieškos sistemose, ieškokite būdų, kaip panaudoti turinį su raktiniais žodžiais, kurie gali padidinti konversijų skaičių.

  • Pritaikymas mobiliesiems

Mobiliuosiuose telefonuose telpa visas gyvenimas: juos naršome, apsiperkame, bendraujame, pramogaujame. Gerinkite vartotojų skaitmeninę patirtį: sutvarkykite savo puslapį, kitus skaitmeninės rinkodaros kanalus, atsižvelgę į klientų poreikius, kad sulauktumėte sėkmės.

Rinkodaros pasaulis yra labai dinamiškas, tačiau kol kas prognozės yra aiškios: investuoti į mobiliesiems pritaikytą skaitmeninę patirtį, socialinius tinklus ir toliau nepamiršti SEO. Reikia pagalbos siekiant savo tikslų? Kreipkitės į mus – esame pasiruošę padėti pasiekti jūsų klientą ir padidinti pardavimus.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: