Socialinių tinklų naujienos

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?

2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!

Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.

skaityti daugiau

Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema

„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų kiekį, „Facebook“ naujienų sraute yra vertinami palankiau, sulaukia didesnio matomumo ir yra aukščiau reitinguojami. Tačiau, šis vertinimo būdas negalioja mokamai „Facebook“ reklamai, t. y. visos reakcijos, įskaitant ir „Like“, sukauptos ant mokamų „Facebook“ reklamos įrašų, turi vienodą reikšmę, nustatant reklamos skelbimo kainą ir padėtį aukcione.

skaityti daugiau

Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.

skaityti daugiau

Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Siekdamas pateikti naudotojams kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie vietinį verslą, jau prieš kelis metus „Google“ pristatė nemokamą „Google Mano Verslas (Google My Business)” paslaugą. Ši paslauga leidžia valdyti „Google“ paieškos bei žemėlapių rezultatuose rodomą verslo (įmonių) informaciją. Jeigu prieš tai savo įmonės verslo paskyros informacijoje nematėte naudotojų vertinimų arba matėte kitokį vidutinio įvertinimo rodiklį, nenustebkite, jeigu ši informacija pasikeitė.

skaityti daugiau

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą