Socialinių tinklų naujienos
Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?
Kiekvienų metų pradžioje socialinės medijos ekspertai pasidalina įžvalgomis, ko reikėtų laukti ir tikėtis. Atrinkome 4 svarbiausias tendencijas, kurios formuos trijų Lietuvoje aktualiausių socialinių tinklų vaizdą, ir tuo pačiu norime patarti, ką iš jų galite pritaikyti savo verslui.
Skaitmeninės rinkodaros prognozės 2020 metams
Nors negalime numatyti visų šiais metais laukiančių pokyčių, tam tikros prognozės išryškėjo jau 2019-ųjų pabaigoje. Be abejonės, ateitis nebus tokia, kokia buvo, ir tai yra normalu. Atrinkome 9 skaitmeninės rinkodaros ekspertų įžvalgas, padėsiančias planuoti 2020-ųjų rinkodaros veiksmus.
Išsamus „Instagram Creator Studio“ vadovas
Prieš kelis mėnesius startavo „Instagram Creator Studio“ įrankis, su kuriuo galėsite lengvai ir patogiai valdyti visus „Instagram“ įrašus, gauti naudingų įžvalgų ir kurti pelningą turinį. Pateikiame išsamų vadovą, kaip dirbti su „Creator Studio“, planuoti „Instagram“ įrašus ir optimizuoti turinį.
„Instagram“ ekspertų prognozės 2019-iesiems
Ar galvojote apie tai, kaip „Instagram“ atrodys ateityje? Kaip keisis nuotraukų srautas ar socialinės platformos funkcionalumas? Influenceriai (nuomonės formuotojai), socialinių tinklų ekspertai ir gerai žinomų prekių ženklų strategai žada gana didelius „Instagram“ pokyčius!
2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas
Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Ir nors jie gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti ir pritaikyti praktikoje. Šiame straipsnyje trumpai papasakosime tai, ką reikia žinoti „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ algoritmų dekodavimui.
2019 metų „Instagram“ rinkodaros tendencijos
Ar artėjant 2019-tiesiems galvojote apie tai, kaip keisis „Instagram“ rinkodara? Stebint „Instagram“ naudotojų patirtį, augantį populiarumą naujiems filtrams ar vaizdo įrašų formatams, galime kalbėti apie penkias pagrindines tendencijas, šiuo metu formuojančias „Instagram“ rinkodaros ateitį.
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?
Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.
Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?
2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.
Kaip 2018-aisiais keisis Jūsų turinio rinkodaros strategijos?
2017-ieji artėja link pabaigos – ar jau spėjote apsvarstyti 2018 metų verslo kryptis, apsibrėžėte naujus planus ir numatėte turinio rinkodaros strategijas?
Neleiskite laiko vėjais – kad būtumėte vienu žingsniu priekyje, rytojų planuokite šiandien!
7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui
Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!
Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.
Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema
„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų kiekį, „Facebook“ naujienų sraute yra vertinami palankiau, sulaukia didesnio matomumo ir yra aukščiau reitinguojami. Tačiau, šis vertinimo būdas negalioja mokamai „Facebook“ reklamai, t. y. visos reakcijos, įskaitant ir „Like“, sukauptos ant mokamų „Facebook“ reklamos įrašų, turi vienodą reikšmę, nustatant reklamos skelbimo kainą ir padėtį aukcione.
Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje
Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.
Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?
Siekdamas pateikti naudotojams kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie vietinį verslą, jau prieš kelis metus „Google“ pristatė nemokamą „Google Mano Verslas (Google My Business)” paslaugą. Ši paslauga leidžia valdyti „Google“ paieškos bei žemėlapių rezultatuose rodomą verslo (įmonių) informaciją. Jeigu prieš tai savo įmonės verslo paskyros informacijoje nematėte naudotojų vertinimų arba matėte kitokį vidutinio įvertinimo rodiklį, nenustebkite, jeigu ši informacija pasikeitė.
Kaip išlaikyti auditorijos dėmesį ir sustiprinti ryšį su vartotojais socialiniuose tinkluose?
Reklama socialiniuose tinkluose atkreipia kliento dėmesį, padeda užmegzti tarpusavio ryšius ir skatina atlikti konkrečius veiksmus. Paleidžiant reklamą būtina pasirinkti tinkamą auditoriją ir skirti ypatingą dėmesį transliuojamos žinutės turiniui – kuo aktualesnis turinys, tuo mažesnė reklamos kaina.