Skip to main content
Socialinių tinklų tendencijos, vertos jūsų dėmesio

Socialinių tinklų tendencijos, vertos jūsų dėmesio

Socialinių tinklų tendencijos, vertos jūsų dėmesio

Socialiniai tinklai keičiasi, atsiranda vis naujų tendencijų. Jau neabejojama, kad 2024-ieji yra vartotojų kurto turinio (angl. user generated content) ir trumpų vaizdo įrašų metai. Kokios dar tendencijos yra svarbios ruošiant savo socialinių tinklų strategijas?

UGC (angl. user generated content) reikšmė dar labiau išaugo

Vartotojų kurtas turinys tampa vis populiaresnis – naujieji turinio kūrėjai kuria įdomų turinį iš savo, kaip eilinio vartotojo, perspektyvos. Skirtingai nuo tradicinių nuomonės formuotojų, UGC nereikia milžiniškos sekėjų armijos: užtenka gero turinio. Prekės ženklai nuolat ieško gerų turinio kūrėjų, kurie kurtų trumpus vaizdo įrašus tokiose platformose kaip „TikTok“ ar „Instagram“.

Autentiškumas

Vis dažniau girdime, kad vartotojai nusivilia tradicine reklama ir trokšta autentiškumo.  „Forrester“ duomenimis, 71 proc. JAV vartotojų teigia, kad jie vertina prekių ženklų unikalumą Iki detalių sušlifuotas su nuotraukas socialinėje erdvėje keičia akimirkos iš tikro gyvenimo.

Mokamos reklamos saulėlydis

Prekių ženklai vis daugiau investuoja į žinomumo didinimo kampanijos su turinio kūrėjais nei į mokamą tradicinę reklamą. Ši tendencija atspindi aiškią kryptį, kad auditorijos siekia unikalaus ryšio su savo pamėgtais prekių ženklais. „Aspire“ tyrimas atskleidė reikšmingą tendenciją: 69 proc. rinkodaros specialistų 2024 m. yra pasiruošę padidinti biudžetus kamapnijoms su nuomonės formuotojais. Išvada viena: bendradarbiaukite su turinio kūrėjais.

Trumpi vaizdo įrašams sakome „taip“

Vis dažniau pastebima tendencija kurti trumpu vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose. Kurdami „TikTok“, „Instagram Reels“ ar net „Youtube Shorts“ sulaukia didelio susidomėjimo. 73 proc. vartotojų teigia, kad ieškodami produktų ar paslaugų teikia pirmenybę trumpiems vaizdo įrašams. Net  57 proc. Z kartos nori apie prekes ir paslauga sužinoti iš trumpų vaizdo įrašų. Toks turinys yra lengvai pasiekiamas, įtraukiantis ir efektyviai užmega ryšį su auditorija, todėl svarbu įrankis norit pritraukti tikslinę auditoriją.

Suasmeninta reklama

Konkurencija yra milžiniška, todėl suasmenintas reklamos turinys tapo galinga rinkodaros strategija. Statinių, visiems skirtų reklamų laikai praėjo. Dabar svarbu reklamą pritaikyti individualiems vartotojų pomėgiams, elgesio modeliams. Svarbu yra naršymo modeliai, pirkimo istorija, geografinė vieta, tinkami komunikacijos kanalai.

Trumpai:

  • Didelį dėmesį kreipkite į unikalų turinį.
  • Neapsiribokite statiniais vizualais. Vaizdo įrašai sukuria daug pridėtinės vertės.
  • Kurkite ryšį su auditorija.

Reikia pagalbos kuriant socialinių tinklų strategiją? Mes pasiruošę jums padėti!

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: