5 SEO tendencijos, kurios nusipelno jūsų dėmesio 2024-aisiais
Nuolat besikeičiantis optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) liudija apie dinamišką skaitmeninį pasaulį. Kiekvienais metais atsiranda naujovių, kurios verčia keisti ir savo rinkodaros strategijas. Pasidomėkite, kokios SEO tendencijos prognozuojamos kitiems, 2024-iesiems metams.
AI ir toliau atliks svarbų vaidmenį SEO
Paieškos sistemos jau dabar naudoja dirbtinį intelektą, kad galėtų geriau reitinguoti tinklalapius. O kitais, 2024 metais, galima tikėtis, kad AI turės dar daugiau galių. Kodėl tai naudinga? AI leidžia geriau suprasti paieškos užklausų tikslą, prasmę ir kontekstą. AI įdiegimas atvėrė kelią pažangesniam, efektyvesniam ir tikslesniam paieškos apdorojimui bei leido skurti geresnę vartotojų patirtį.
Vartotojų patirtis bus dar svarbesnė
„Google“ visuomet atsižvelgia į vartotojų patirtį, reitinguodama internetines svetaines. Kitais metais, tikėtina, tai bus dar svarbesnis kriterijus. Ką tai reiškia jums? Tai, kad turite užtikrinti, kad jūsų tinklalapis būtų užkraunamas greitai, pritaikytas mobiliesiems įrenginiams, jūsų svetainėje būtų lengva naršyti. Taip pat nepamirškite užtikrinti, kad turinys jūsų tinklalapyje būtų aukštos kokybės, aktualus ir informatyvus vartotojams. Internetinės svetainės, kurios yra techniškai geriau optimizuotos, suteks ir geresnę vartotojo patirtį, o tai padidina tikimybę užsitikrinti aukštesnes pozicijas. Įsitikinkite, kad jūsų tinklalapis tinkamai indeksuojamas. Svetainės, kurios užkraunamos greitai, labiau sudomina vartotojus ir ženkliai sumažina atmetimo rodiklį (angl. Bounce rate). Jūsų puslapis turi būti turėti gerą struktūrą: aiškiai suprantamas antraštes, logišką turinį. Ne paslaptis, kad „Google“ teikia pirmenybę mobiliesiems pritaikytoms svetainėms. Naudokite mobiliesiems pritaikytą dizainą, įsitikinkite, kad viskas yra įskaitoma net ir mažuose ekranuose.
E-E-A-T reikšmė
E-E-A-T – įsidėmėkite šį akronimą. Jis šifruojamas kaip Experience (liet. patirtis), Expertise (liet. ekspertiškumas), Authoritativiness (liet. autoritetingumas) ir Trustworthiness ( liet. patikimumas). Tai svariausi veiksniai, į kuriuos atsižvelgia „Google“ reitinguodamas svetaines.
Patirtis. Kokybiškas turinys dažnai parodo tiesioginę rašytojo patirtį su aptariama tema. Jis siekia įrodyti, kad jo patarimai ir pasiūlymai yra išbandyti ir patikrinti, o įžvalgos – autentiškos.
Ekspertiškumas. Paieškos kokybės vertintojai turi nustatyti, ar autoriai turi žinių, reikiamą kvalifikaciją ir įgaliojimus, reikalingus pateikti patikimą informaciją.
Autoritetingumas labai svarbus, jis apibrėžia jūsų reputaciją savo srityje.
Patikimumas. Kokybės vertintojai turi atsižvelgti į rašytoją, turinį ir tinklalapį. Aiškiai nurodykite, kas parašė turinį, redaguokite, kad faktai būtų tikslūs, cituokite patikimus šaltinius.
Jūsų tinklalapyje turėtų būti pirmiausia žmonėms kurtas turinys. Tai reiškia, kad tai turi būti toks turinys, kuriame vartotojas ras atsakymus į jam rūpinus klausimus. Kitaip sakant, turinys turi būti originalus, naudingas vartotojams, parašytas žmonių.
Lokalus (vietinis) SEO kaip niekada svarbus
Tai puiki galimybė padidinti įmonių matomumą konkrečiose geografinėse vietovėse. Ar tai būtų įvairias paslaugas teikiančios įmonės, ar parduotuvės – tai leis padidinti tikimybę sulaukti potencialų klientų, kurie ieško prekių ar paslaugų konkrečioje vietovėje. Pridėkite savo įmonę prie tokių sąrašų kaip „Google Business Profile“, svarbu atkreipti dėmesį, kad visur būtų nurodyta ta pati kontaktinė informacija. Įtraukite reikiamus raktažodžius į savo svetainės turinį.
Turinys yra viskas
Jūsų kuriamas turinys turi atitikti „Google“ kokybės standartus ir vartotojų užklausas. Išsiaiškinkite, ko ieško jūsų tikslinė auditorija. Jūsų tikslas yra sukurti turinį, kuriame būtų tai, ko ieško jūsų klientai. Šiuo atveju galioja taisyklė – geriau mažiau, bet kokybiško turinio. Ieškote patikimo partnerio SEO darbams? Galite pasitikėti mumis. Turėdami ilgametę patirtį, galime pasiūlyti SEO paslaugas, kad pasiektumėte trokštamų rezultatų.