Skaitmeninės rinkodaros naujienos

Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje

Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje

Pagrindinis „Google AdWords“ reklamos tikslas – pateikti kuo aktualesnį ir konkretesnį užklausos turinį vartotojui. „Google AdWords“ platformoje galima analizuoti „Google AdWords“ raktažodžių ir skelbimų efektyvumą, taip pat vertinti ar juose esančių nukreipiamųjų nuorodų puslapiai atitinka vartotojų užklausas bei poreikius. Visa tai lemia raktažodžių kainą bei skelbimų pozicijas „Google“ paieškoje. Pristatome Jums keletą naujų „Google AdWords“ reklamos funkcijų, kurios padės detaliau analizuoti turimus duomenis bei geriau suprasti, kokią įtaką atskiri reklamos elementai daro kokybės balui ir reklamos našumui.

skaityti daugiau
Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami šio proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, kokioje pozicijoje atsiduria mūsų svetainė. Nors šis vertinimas yra vienas paprasčiausių būdų apžvelgti rezultatus, ne visais atvejais jis yra tikslingas.

skaityti daugiau
„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmingumo Jūsų skelbimui, todėl didėja skelbimo matomumas ir paspaudimų skaičius. Taip pat lankytojams yra suteikiama galimybė atlikti tiesioginius kontaktinius ir funkcinius veiksmus, pvz., naudodamiesi išmaniuoju telefonu ir spustelėję ant skelbimo, naudotojai gali greitai ir lengvai paskambinti į Jūsų įmonę arba iš karto patekti į norimą svetainės skiltį. Plėtiniai rodomi tuomet, kai skelbimo reitingas yra gana aukštas ir „AdWords“ sistema apskaičiuoja, kad minėtasis sprendimas pagerintų skelbimo našumą.

skaityti daugiau
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovaujantis vos keliais laiko patikrintais patarimais, raktinių žodžių planavimas gali tapti greita ir efektyvia procedūra, leidžiančia užsitikrinti geresnes pozicijas Google paieškoje.

skaityti daugiau
7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

Turinio rinkodaros (content marketing) tikslas – nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu, kuris padėtų pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, skatindamas ją atlikti pelną nešančius veiksmus. Tinkamai suplanuota strategija tampa galingu įrankiu, didinančiu potencialių vartotojų srautą ir pardavimų rodiklį. Nors egzistuoja daugybę priemonių, orientuotų į turinio rinkodaros gerinimą, šiame straipsnyje pateikiame septynis lengvus būdus, atitinkančius individualius verslo poreikius.

skaityti daugiau
Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Siekdamas pateikti naudotojams kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie vietinį verslą, jau prieš kelis metus „Google“ pristatė nemokamą „Google Mano Verslas (Google My Business)” paslaugą. Ši paslauga leidžia valdyti „Google“ paieškos bei žemėlapių rezultatuose rodomą verslo (įmonių) informaciją. Jeigu prieš tai savo įmonės verslo paskyros informacijoje nematėte naudotojų vertinimų arba matėte kitokį vidutinio įvertinimo rodiklį, nenustebkite, jeigu ši informacija pasikeitė.

skaityti daugiau
Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?

Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?

Google teigia, kad jų paieškos rezultatų pateikimas priklauso net nuo 200 skirtingų kriterijų. Akivaizdu, kad ne visi kriterijai yra vienodai svarbūs, todėl prioritetinių SEO optimizavimo veiksmų pasirinkimas šiandien gali tapti rimtu galvosūkiu – kaip žinoti, kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką ir kuriems svetainės SEO optimizavimo veiksmams derėtų skirti didžiausią dėmesį?

skaityti daugiau
Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

Praktika rodo, kad kalbėdami apie turinio svarbą pamirštame įvertinti jo kokybę. Svarbiausias „Google“ tikslas – atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir užklausas, pateikti aktualiausią turinį patogiausiu būdu. „Google“ paieškos algoritmų robotai nuskaito puslapių turinį, identifikuoja pateiktą informaciją ir konkretų pateikimo būdą. Vartotojams aktualus ir „Google“ suprantamas turinys rodomas aukštesnėse paieškos rezultatų pozicijose.

skaityti daugiau
„Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas

„Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas

„Google“ paskelbė, kad, atsižvelgiant į nukreipiamuosiuose puslapiuose esančių iššokančių langelių tipus, nuo 2017-01-10 bus ribojamos paieškos rezultatų pozicijos mobiliuosiuose įrenginiuose. Šiuo ribojimu siekiama užtikrinti lengvai prieinamą ir paprastai pateikiamą turinį, neapkraunant mobiliųjų įrenginių naudotojų nesusijusio turinio žinutėmis ir per dideliu informacijos kiekiu.

skaityti daugiau
„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

Oficialiame 2016 metų lapkričio mėnesio „Google“ pranešime produktų vadybininkas Doantam Phan patvirtino, kad paieškos tinklas pradėjo „Mobile-First Index“ bandymus, siekdamas iš esmės pakeisti paieškos rezultatų generavimo principus. Šiuo metu dirbama ties modernia mobiliosios paieškos indekso versija, pirmenybę teikiant ne stacionaraus, o mobiliojo turinio vertinimui.

skaityti daugiau