Skip to main content
Socialinių tinklų turinio tipai: ką reikia žinoti?

Socialinių tinklų turinio tipai: ką reikia žinoti?

Socialinių tinklų turinio tipai: ką reikia žinoti?

Šiandien niekas neabejoja, kad socialiniai tinklai yra labai svarbi skaitmeninės rinkodaros dalis. Netikite? Šiuo metu pasaulyje yra 4,8 milijardo socialinių tinklų vartotojų, o tai sudaro 59,9 % pasaulio gyventojų ir net 92,7 % visų interneto vartotojų. Pastarieji socialiniuose tinkluose kasdien praleidžia vidutiniškai apie dvi valandas ir dvidešimt keturias minutes. Iš tiesių iškalbingi skaičiai, todėl nuolat besikeičiančius ir dinamiškus socialinius tinklus verta išnaudoti ir savo versle. Kaip tai padaryti? Svarbu pasirinkti tinkamą formatą – apie tai šiame straipsnyje.

Trumpi vaizdo įrašai

Tai viena populiariausių socialinių tinklų turinio formų. Trumpi vaizdo įrašai yra tokie, kurie yra trumpesni nei dešimt minučių. Nuo Instagram Reels iki Youtube Shorts – visi jie pasirodė esantys nepaprastai efektyvūs. Kodėl? Atsakymas paprastas: toks formatas yra universalus, galite pateikti visą reikalingą informaciją ir išlaikyti vartotojo dėmesį. Taip pat galite trumpus vaizdo įrašus naudoti siekdami pasiekti skirtingus tikslus. Neabejotinai TikTok yra trumpų vaizdo įrašų lyderė, Instagram 2020 metais pristatė reels formatą, kuris tapo labai populiarus, tą patį galime pasakyti ir apie YouTube Shorts. Dar nenaudojate trumpų vaizdo įrašų? Laikas tai pakeisti!

Ilgi vaizdo įrašai

Ilgais vaizdo įrašais laikomi ilgesni nei dešimties minučių vaizdo įrašai. Nors tai nėra pats populiariausias formatas socialiniuose tinkluose, tačiau jis atlieka labai reikšmingą vaidmenį kiekvieno prekinio ženklo rinkodaros strategijoje. Galite juos naudoti siekdami efektyviau pristatyti savo prekės ženklą, papasakoti savo istoriją.

Vartotojų kurtas turinys (UGC)

Jei dar nežinote, kas tai yra, laikas susipažinti. UGC – tai eilinių vartotojų kurtas turinys, pristatantis jūsų prekes ar paslaugas. Per pastarąjį dešimtmetį UGC tapo viena patraukliausių ir efektyviausių turinio tipų socialinėje erdvėje. Viskas gana paprasta: vartotojai labiau pasitiki kitų vartotojų rekomendacijomis, nes tiki tiesiogine prekės ženklo rinkodara. Toks turinys gali būti pateikiamas įvairiais formatais: nuo stories iki paprastų įrašų.

Tiesioginės transliacijos (live streams)

Pastaraisiais metais vis dažniau prekės ženklai naudoja tiesiogines transliacijas (live streams). Toks formatas labai populiarus Instagram, YouTube ir net TikTok. Prekės ženklams tiesioginės transliacijos suteikia galimybę bendrauti su savo sekėjais realiuoju laiku, pasiūlyti autentiškesnį turinį, tarsi leisti pažvelgti į prekės ženklo „užkulisius“.

Auditorijos įsitraukimui: apklausos ir klausimai

Klausimų pateikimas jūsų auditorijai gali būti paprastas būdas paskatinti įsitraukimą ir rinkti jums naudingus duomenis. Galite klausti, koks jūsų gaminys labiausiai patinka jūsų auditorijai, kokio turinio jūsų sekėjai norėtų matyti daugiau ir pan. Turėdami šią informaciją galėsite ją panaudoi kurdami efektyvesnę skaitmeninės rinkodaros strategiją. Tam galite naudoti Instagram: kurkite stories su apklausomis: paprastai vartotojai mėgsta reikšti savo nuomonę, todėl nenuvertinkite sekėjų įsitraukimo.

Nuomonės formuotojai vis dar ant bangos

Influnceriai vis dar nepraranda savo galios. Jie užvaldė socialinius tinklus, kurdami savo sekėjų bendruomenes, kurios ieško įkvėpimo ir patarimų savo numylėtų nuomonės formuotojų paskyrose. Bendradarbiaudami su influenceriais galite padidinti savo prekės ženklo pasiekiamumą ir žinomumą.

Kokie socialiniai tinklai be memų?

Nors prekės ženklai turėtų atsižvelgti į tai, kokius memus jie naudoja, tačiau laiku ir vietoje panaudoti, jie gali padėti jums kurti asmeniškesnį ryšį su sekėjais, taip padidinti jūsų prekės žinomumą.

Sėkmingai veikianti socialinių tinklų strategija – tai gerai apgalvota, suplanuota ir tikslingai įgyvendinta strategija. Reikia pagalbos kuriant efektyvų turinį? Mes galime padėti. Kreipkitės ir drauge sukursite į jūsų tikslus orientuotą strategiją.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: