Skip to main content
„TikTok“ fenomenas: ar jis naudingas verslui?

„TikTok“ fenomenas: ar jis naudingas verslui?

„TikTok“ fenomenas: ar jis naudingas verslui?

Ar vis dar „TikTok“ laikote vaikams skirtu socialiniu tinklu, į kurį neverta kreipti dėmesio? Laikas keisti požiūrį – vis daugiau prekinių ženklų atranda, kad „TikTok“ kaip vietą didinti savo prekės ženklo žinomumą, pardavimus. Panašiai kaip „Facebook“ reklama, „TikTok“ reklama pasirodė tokia pat veiksminga. „TikTok for Business“ duomenimis, apie 68 proc. vartotojų mano, kad „TikTok“ reklamos turinys yra unikalus. Taip pat yra 1,5 karto didesnės tikimybė, kad vartotojai nupirks jūsų siūlomą prekę socialiniame tinkle. Skelbiama, kad 49 proc. „TikTok“ vartotojų teigė įsigiję prekę ar paslaugą iš prekės ženklo, kai pamatė, kad jis reklamuojamas „TikTok“. Žymos su grotelėmis #TikTokMadeMeBuyIt taip pat labai populiarios, nes vartotojai demonstruoja daiktus, kuriuose įsigijo atradę „TikTok“.

Kaip prisijaukinti „TikTok“?

Pirmiausia, susipažinkite su populiariu turiniu. „TikTok“ tendencijos keičiasi žaibiškai, todėl svarbu neatsilikti nuo jų, tačiau kartu nepamirškite ir savo unikalumo. „TikTok“ auditorija yra milžiniška, todėl turite stengtis, kad jūsų turinys būtų pritaikytas jūsų auditorijai bei įdomus.

Naudokite grotažymes. Galite įtraukti populiarias grotažymes arba sukurti savo, kad sukurtumėte tendencijas. Tiesa, Kkai kurios grotažymės nėra tiesiogiai susijusios su vaizdo įrašu turiniu, bet tai būdas pasiekti didesnę auditoriją. Pavyzdžiui, galite naudoti grotažymes #viral, #trending, #foryou, #foryoupage, #fyp ir net #tiktok. Svarbu stebėti ir analizuoti, koks turinys sulaukia daugiausiai dėmesio.

Vienas svarbiausių dalykų nuo kurio priklauso jūsų sėkmė „TikTok“, tai kūrybiškumas. Jeigu kuriate turinį, kuris pritaikytas jūsų tikslinei auditorijai, patrauklus, didelė tikimybė, kad jis sulauks daugiau dėmesio, o tai reiškia, kad  bus kur kas lengviau pasiekti savo tikslus ir sėkmę.

Išbandykite įvairius vaizdo įrašų tipus, kad sužinotumėte, kad patinka jūsų auditorijai. Pabandykite nufilmuoti savo prekės ženklo užkulisius, pademonstruokite, kaip naudotis jūsų prekes. Kurkite juokingus vaizdo įrašus naudodamiesi populiariais garso takeliais.

Būkite nuoseklūs. Reguliariai skelbkite turinį. Pradėkite nuo dviejų kartų per savaitę, o jei galite – dažniau. Tiesa, pats „TikTok“ rekomenduoja turiniu dalintis 1–4 kartus per dieną.

Darbas su nuomonės formuotojais. Yra tūkstančiai nuomonės formuotojų, kurie bendradarbiauja su prekių ženklais. „TikTok“ – puiki platforma kurti įtraukiantį ir įdomų turinį, kuris skleistų žinią apie jūsų produktus ir didintų žinomumą. Vartotojų kurtas turinys (UGC) taip pat gali būti labai naudingas. Tai puikus būdas greitai padidinti auditorijos lojalumą. 56 proc. vartotojų jaučiasi artimesni prekių ženklams, kurie skelbia ne iki tobulybės nudailintą turinį.

Atsižvelkite į vaizdo įrašo ilgį. „TikTok“ teigia, kad optimalus vaizdo įrašų ilgis yra 21–34 sekundės.

Ar „TikTok“ tinka bet kuriam prekės ženklui?

Taip. Tačiau tai priklauso nuo daugelio veiksnių. Pavyzdžiui, nuo jūsų tikslinės auditorijos. Jeigu jūsų auditorija yra Z kartos ar tūkstantmečio, tokiu atveju nėra geresnės platformos kaip „TikTok“. Apklausos rodo, kad beveik 7 iš 10 18–19 amžiaus žmonių naudojasi „TikTok“ ir maždaug pusė visų 20–39 amžiaus žmonių.

 

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: