Ką žada 2023-ieji socialiniams tinklams?
Socialiniai tinklai – tai be ko neįsivaizduojama mūsų visų kasdienybė. 2021-aisiais socialiniais tinklais visame pasaulyje naudojosi daugiau nei 4,26 milijardo žmonių. Prognozuojama, kad 2027 metais šis skaičius išaugs net iki beveik 6 mlrd.! Socialiniai tinklai tampa vis dinamiškesni, o vartotojai – reiklesni. Technologijos sparčiai tobulėja, vartotojų poreikiai keičiasi ir tai verčia prekės ženklus stengtis neatsilikti. Norite būti pirmi? Apžvelkite, kas bus aktualiausia socialinių tinklų padangėje 2023-aisiais metais.
Vis dažniau girdėsime apie User-generated turinį
Jeigu dar negirdėjote apie user-generated content (UGC) tai šiais metais tikrai išgirsite. User-generated content – tai yra eilinių socialinių tinklų vartotojų kurtas turinys. Tai originalus, konkrečiam prekės ženklui skirtas turinys, kurį sukuria vartotojai ir paskelbia savo socialiniuose tinkluose ar kituose kanaluose. UGC gali būti įvairių formų: nuo nuotraukų, vaizdo įrašų, apžvalgų iki atsiliepimų. Kodėl jis svarbus? Įvairių apklausų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių teigia, kad eilinių vartotojų kurtas turinys daro didelė įtaką žmonių pirkimo įpročiams. Sutikite, kad prekės ženklai turi kaip reikiant pasistengti, kad būtų matomi dideliame socialinių tinklų vandenyne, o pirkėjai dažniau pasirenka prekės ženklus, kurie yra žinoma, ypač kalbant apie nepastoviuosius Z kartos atstovus. Gebėti kurti autentišką turinį – didelė pridėtinė vertė.
Dėmesys turinio kokybei
Suteikiant vis daugiau galimybių vartotojams spręsti, kaip tvarkomi ir naudojami jų duomenys socialinių tinklų erdvėje vis dažniau esame priversti ieškoti kitų būtų pasiekti tikslines auditorijas. Rinkodaros specialistai prognozuoja, kad dėl to 2023-aisiais ypatingai išaugs kokybiško organinio turinio poreikis. Geras, į jūsų klientą orientuotas turinys kuria papildomą pridėtinę vertę. Kokybiškas turinys labai svarbus jūsų įvaizdžiui, jis pasakoja jūsų vertybes. Prognozuojama, kad socialiniai tinklai pamažu grįš prie savo ištakų, kai svarbiausia buvo prekės ženklo žinomumo didinimas, o ne aklas sekėjų vaikymasis.
2023-ieji dedikuoti dirbtiniam intelektui
Ar nustebsite išgirdę, kad socialiniai tinklai neegzistuotų, jei nebūtų dirbtinio intelekto ( ang. artificial intelligence, AI)? Jis analizuoja jūsų elgesį socialiniuose tinkluose ir pagal tai atrenka jums tinkantį turinį ir taip didina vartotojų įsitraukimą. Šiais metais dirbtinio intelekto įrankiai turės dar daugiau įtakos. Jie net galės sukurti turinį, tinkamiausią konkrečiai auditorijai. Skamba kaip scenarijus iš fantastinio filmo? Visai gali būti, kad tekstus jūsų kampanijoms už jus rašys AI.
„TikTok“ ritmu
„TikTok“ per pastaruosius kelis metus sparčiai augo ir yra nepaprastai patraukli, leidžianti vartotojams kurti ir dalintis vaizdo turiniu platforma, ypatingai kalbat apie jaunąją auditoriją. „TikTok“ naudojasi ir įvairūs prekės ženklai, norėdami sudominti vartotojus ir pasiūlyti savo produktus. Ir tai veikia! Vis dar populiari grotažymė #TikTokMadeMeBuyIt tai tik įrodo. Atskleiskite savo smagiąją pusę „TikTok“ nori ir solidūs prekės ženklai, taikantys į jauną ir nepastovią Z kartą.
Back to bacics: „Instagram“ vėl grįžta prie nuotraukų
Ar prisimenate nuo ko prasidėjo „Instagram“? Nuo nuotraukų. Galimai 2023-ieji bus tie metai, kai „Instagram“ algoritmai vėl prioretizuos foto turinį. Teigiama, kad ši 2010-aisias gimusi socialinė platforma vėl atsuks scenos šviesas į nuotraukas. Dar 2022 metais „Instagram“ vadovas Adam‘as Mosseri‘s pripažino, kad daugiau nei milijardą vartotojų turintis socialinis tinklas per daug dėmesio skyrė video turiniui. Patvirtindama šiuos gandus, „Adweek“ konstatavo, kad „Reels“ peržiūrų skaičius pastarosiomis savaitėmis sumažėjo 20 proc. Tai gali būti ne itin maloni žinia prekės ženklams, kurie gali būti priversti visiškai keisti socialinių tinklų strategiją.