Kova dėl vartotojų – kaip ją laimėti?
Vartotojai kasdien susiduria su tūkstančiais reklamų – kasdien vyksta nuožmi konkurencinė kova. Ir jūs joje dalyvaujate su tikslu laimėti. Kokius ginklus naudoti ir kurie yra efektyviausi? Turbūt sutiksite, kad pamačius reklamą, pirmiausia akis patraukia vizualai. Pastebime, kad kalbat apie „Google“ reklamą, klientai nuvertina vaizdo reikšmę, tačiau pats „Google“ ir jūsų konkurentai su tuo tikrai nesutinka, todėl į kovą ateina pasikaustę su gerais ir veiksmingais vizualais ir…laimi. Kaip galime paaštrinti savo reklamas, kad rezultatai būtų geresni – kalbame straipsnyje.
Pirmiausia buvo vaizdas
Ruošiate reklamą: derinate vizualus su dizaineriais, rinkodaros specialistais, o gal patys bandote kurti efektyvų maketą? Nėra svarbu, kas atlieka šiuos darbus, svarbiausia, kad vizualas būtų toks, kad patrauktų jūsų tikslinę auditoriją, atitiktų jūsų prekės ženklo įvaizdį ir pristatytų patrauklų pasiūlymą.
Statiškumas vs dinamiškumas
Neapsiribokite vien statiniais formatais, derinkite juos su dinamiškais. Įrodyta, kad vaizdo įrašai labiau patraukia akį, vartotojai labiau linkę įsitraukti. Vaizdo įraše galime sutalpinti daugiau informacijos. Taip pat toks formatas neišvengiamas, jeigu norite pademonstruoti, kaip veikia jūsų parduodamas gaminys. Jeigu turite ilgą vaizdo įrašą, naudinga būtų jį sukarpyti į kelis trumpesnius ir naudoti keliose skirtingose platformose. Nepamirškite, kad kuo aktualesnis ir naudingesnis turinys, tuo daugiau vartotojų į jį įsitrauks.
„Mes esame šauniausi“ pakeiskite į „Jūs esate šauniausi“
Vizualo žinutė turi būti orientuota į vartotoją, o ne į jus pačius, todėl kurdami vizualą, visuomet paklauskite savęs, kokią problemą išsprendžia jūsų gaminys/paslauga ir kaip galima tai pristatyti? Kurkite tokius vizualus, kurie skatintų žmones įsitraukti, būtų apie juos, jų problemas, aktualijas, o ne apie jus. Taip, gali būti, kad gaminate nuostabius tarpgalaktinėms kelionėms skirtus batus – puikaus dizaino, iš kokybiškų, NASA patvirtintų medžiagų, tačiau jūsų klientai taip pat žino mažiausiai dešimt kitų gamintojų, kurie gamina tokius pat šaunius ir kokybiškus batus. Tai puiki proga jums papasakoti, kaip jūsų batai išspręs klientų problemas. Prisimenate komiškas TOP SHOP reklamas, kuriose protagonisto gyvenimas buvo vaizduojamas, kaip visiška katastrofa? O visas jo problemas gali išspręsti tik šauniosios keptuvės, išmanūs plakikliai, šildančios pagalvės ir t.t. – tai aiškus pavyzdys, kaip veikia šis principas. Raginkite savo klientą veikti, siūlykite jam sprendimus – nepalikite jo nežinioje.
Matuojame rezultatus
Išbandykite kelis vizualus, kol suprasite, kas veikia jūsų auditorijai, o kas – ne. Įvertinti tai padės tokie rodikliai kaip parodymų, peržiūrų, paspaudimų skaičius. Taip pat atminkite, kad jūsų rezultatams įtakos turės ir jūsų nustatytas biudžetas. Niekada neturėtumėte nustoti mokytis, tik taip pasieksite geriausių rezultatų.
Reikia užnugario kovojat „Google“ reklamos fronte? Kreipkitės į „Verslo idėjų partnerius“, kartu rasime geriausią sprendimą!