META pristato naujus AI įrankius
Mėgstate jūs jį ar ne, tačiau dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence) yra tai, ką savo darbe vis dažniau pritaiko grafikos dizaineriai, copywriteriai ir eiliniai žmonės. Didžiosios technologijų bendrovės įspėja, kad dirbtinio intelekto technologijų plėtra pranoksta ir drąsiausius lūkesius. Jeigu norite AI naudoti ir savo reklaminių kampanijų kūrimui socialiniuose tinkluose, dabar galite tai padaryti, nes neseniai META paleido naujus Ai įrankius, kurie turėtų padėti padidinti reklamų kūrybiškumą ir efektyvumą.
Ką siūlo META?
Fono sugeneravimas. Reklamuotojas gali sugeneruoti daugybę skirtingų fonų jūsų reklamoms, kurios geriausiai dera prie jų reklamuojamų produktų.
Vizualo dydžio keitimas. Dirbtinis intelektas sugeneruos skirtingus formatus, kurie reikalingi skirtingoms platformoms, pavyzdžiui, Reels‘ams.
Tekstas. AI jums pasiūlys skirtingų reklaminių tekstų, parengtų pagal jūsų originalų tekstą.
Beveik visos META pajamos yra gaunamos iš reklamos, todėl tikimasi, kad šie patobulinimai padės kurti efektyvesnes reklamines kampanijas, pasiekti tikslines auditorijas ir taip gauti geresnius rezultatus. Tačiau tai tik pradžia. AI pagrįstos funkcijos toliau bus naudojamos ir verslo reikalų tvarkymui per „Messenger“ ir „WhatsApp“ – efektyvesniam bendravimui su klientais.
Primename, kad META liepos mėnesį pristatė LLaMA 2 – savo pirmąjį kalbos modelio pokalbių robotą. Nuo tada, kai „OpenAi“ praėjusių metų lapkritį išleido savo populiarųjį ChatGPT, kompanijos milžinės siekia pasivyti ir net pralenkti „OpenAi“. Vasarį „Microsoft“ ir „Google“ pristatė savo kalbos modelio pokalbių robotus, META lėtai, bet stengiasi jas pasivyti.