Verslo sėkmei trukdančios skaitmeninės rinkodaros klaidos
Sėkminga skaitmeninės rinkodaros strategija – tai, kad padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų. Tačiau kartais net ir pačias geriausias strategijas gali sužlugdyti klaidos. Į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojat savo strategiją ir kaip nedaryti klaidų – viskas apie tai straipsnyje.
Tikslinė auditorija? Nieko apie tai nežinome
Norite kurti efektyvią skaitmeninės rinkodaros strategiją? Turite pažinti savo klientą! Skirkite laiko ir gerai išanalizuokite savo tipinį klientą: kokie jo pomėgiai? Kokios vertybės, amžius, kiti demografiniai rodikliai? Pagal tai galėsite efektyviai pritaikyti rinkodaros strategiją ir pasiekti geresnių rezultatų.
Mobiliesiems nepritaikyta svetainė
Jeigu jūsų svetainė nepritaikyta mobiliesiems – tai gali būti priežastis, kodėl jums nesiseka. Dauguma žmonių apsiperka naudodamiesi išmaniuoju telefonu, todėl labai svarbu, kad jūsų internetinė svetainė būtų patogi naršymui ir apsipirkimui. Lėtai užkraunamos svetainės erzina vartotojus, todėl tikimybė, kad pirkėjas ilgiau užtruks jūsų svetainėje ir įsigis jūsų siūlomas prekes sumažėja. Paprastas atsiskaitymo procesas – didelis privalumas: niekam nepatinka tartum kompiuteriniame žaidime pereiti dešimtis lygių, kad pasiektum rezultatą – užsisakytum prekę.
Nuvertinate SEO
Pradedančiųjų verslininkų per daug dėmesio skiria savo svetainės dizainui ir per mažai SEO, optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra būtinas norint pritraukti organinį srautą į jūsų svetainę. Tinkamai sutvarkytas jūsų puslapio SEO ne tik padeda indeksuoti turinį, pagerina jūsų puslapio reitingą, bet ir padeda išvengti įvairių problemų, kurios gali pakenkti jūsų reitingui paieškos sistemose, pavyzdžiui, neveikiančių nuorodų, lėto užkrovimo ir kt.
Per mažai dėmesio socialiniams tinklams
Jeigu manote, kad aktyvumas socialiniuose tinkluose yra visai nesvarbus jūsų verslo sėkmei, labai klystate. Jūsų žinomumui ir patikimumui socialiniai tinklai turi milžinišką reikšmę. Bendraukite su savo sekėjais, kurkite tokį turinį, kuris įtraukia. Visuomet reaguokite į savo auditoriją – tai jūsų esami ir potencialūs klientai.