SEO naujienos

El. paštas švenčia savo 50-tąjį gimtadienį

El. paštas švenčia savo 50-tąjį gimtadienį

Prieš 50 metų Ray Tomlinson išsiuntė pirmąjį elektroninį laišką. Praėjus daugiau nei 30 metų, „Google“ inžinierius Paul Buchheit nusprendė pagerinti el. pašto naudojimo patirtį ir pristatė „Gmail“, išspręsdamas daugelį tuometinių el. pašto problemų. Šiame straipsnyje dalinamės trumpa el. pašto istorija ir 5 paprastomis gudrybėmis, kurios kasdieniam „Gmail“ naudojimui suteiks dar daugiau lankstumo.

skaityti daugiau
Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2021-ieji?

Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2021-ieji?

2020-ieji buvo pilni iššūkių. Tai metai, atnešę labai daug klausimų ir abejonių, o internetinė erdvė tapo kaip niekada svarbi verslo vystymui ir augimui. Jau dabar galime matyti tendencijas, kurios, tikėtina, 2021-aisiais taps savo srities lyderėmis. Šiame tekste norime trumpai apžvelgti rinkodaros ekspertų prognozes, kaip turėtų keistis SEO ir skaitmeninės rinkodaros pasaulis peržengus naujųjų metų slenkstį.

skaityti daugiau
Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?

Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?

Noras taupyti ir protingai investuoti verslą moko priimti racionaliai pagrįstus sprendimus. Renkantis SEO paslaugų teikėją tai ypatingai aktualu, kadangi numatyti, kas jūsų verslui suteiks realios vertės, gali būti sudėtingiau, nei atrodo. „Google“ pasidalino 3 žingsnių vadovu, kuriame pateikiami esminiai SEO specialisto pasirinkimo kriterijai, ypatingai aktualūs verslo pradžiai.

skaityti daugiau
Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau
SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.

skaityti daugiau
Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.

skaityti daugiau
7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esantis turinys ir jos nuorodos talpinamos abejotino patikimumo puslapiuose kartu su šlamštiniu turiniu „spam“, pateikiami prasti įvertinimai arba svetainė yra nulaužiama. Vis dėlto, imantis atitinkamų veiksmų, nuo kenkėjiškų atakų ir negatyvaus SEO galima apsisaugoti iš anksto.

skaityti daugiau
Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerinančiu vartotojų patirtį. Užsikrovimo greičio svarbą lėmė augantys vartotojų poreikiai ir noras kuo greičiau pasiekti aktualią informaciją bei „Google“ reakcija į šias vartotojams svarbias savybes. Didesnė puslapio užsikrovimo sparta gali būti pasiekta įvairiais būdais, tačiau vienas paprasčiausių sprendimų – svetainėje esančių vaizdų optimizacija. Internetinės rinkodaros profesionalai pastebi, kad nors ir minėtoji procedūra nėra sudėtinga, dažnai vaizdų optimizacijos galimybės nėra išnaudojamos.

skaityti daugiau
Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami šio proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, kokioje pozicijoje atsiduria mūsų svetainė. Nors šis vertinimas yra vienas paprasčiausių būdų apžvelgti rezultatus, ne visais atvejais jis yra tikslingas.

skaityti daugiau
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovaujantis vos keliais laiko patikrintais patarimais, raktinių žodžių planavimas gali tapti greita ir efektyvia procedūra, leidžiančia užsitikrinti geresnes pozicijas Google paieškoje.

skaityti daugiau
7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

Turinio rinkodaros (content marketing) tikslas – nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu, kuris padėtų pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, skatindamas ją atlikti pelną nešančius veiksmus. Tinkamai suplanuota strategija tampa galingu įrankiu, didinančiu potencialių vartotojų srautą ir pardavimų rodiklį. Nors egzistuoja daugybę priemonių, orientuotų į turinio rinkodaros gerinimą, šiame straipsnyje pateikiame septynis lengvus būdus, atitinkančius individualius verslo poreikius.

skaityti daugiau