SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.

skaityti daugiau

Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esantis turinys ir jos nuorodos talpinamos abejotino patikimumo puslapiuose kartu su šlamštiniu turiniu „spam“, pateikiami prasti įvertinimai arba svetainė yra nulaužiama. Vis dėlto, imantis atitinkamų veiksmų, nuo kenkėjiškų atakų ir negatyvaus SEO galima apsisaugoti iš anksto.

skaityti daugiau

Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerinančiu vartotojų patirtį. Užsikrovimo greičio svarbą lėmė augantys vartotojų poreikiai ir noras kuo greičiau pasiekti aktualią informaciją bei „Google“ reakcija į šias vartotojams svarbias savybes. Didesnė puslapio užsikrovimo sparta gali būti pasiekta įvairiais būdais, tačiau vienas paprasčiausių sprendimų – svetainėje esančių vaizdų optimizacija. Internetinės rinkodaros profesionalai pastebi, kad nors ir minėtoji procedūra nėra sudėtinga, dažnai vaizdų optimizacijos galimybės nėra išnaudojamos.

skaityti daugiau

Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami šio proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, kokioje pozicijoje atsiduria mūsų svetainė. Nors šis vertinimas yra vienas paprasčiausių būdų apžvelgti rezultatus, ne visais atvejais jis yra tikslingas.

skaityti daugiau

Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovaujantis vos keliais laiko patikrintais patarimais, raktinių žodžių planavimas gali tapti greita ir efektyvia procedūra, leidžiančia užsitikrinti geresnes pozicijas Google paieškoje.

skaityti daugiau

7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

Turinio rinkodaros (content marketing) tikslas – nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu, kuris padėtų pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, skatindamas ją atlikti pelną nešančius veiksmus. Tinkamai suplanuota strategija tampa galingu įrankiu, didinančiu potencialių vartotojų srautą ir pardavimų rodiklį. Nors egzistuoja daugybę priemonių, orientuotų į turinio rinkodaros gerinimą, šiame straipsnyje pateikiame septynis lengvus būdus, atitinkančius individualius verslo poreikius.

skaityti daugiau

Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Siekdamas pateikti naudotojams kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie vietinį verslą, jau prieš kelis metus „Google“ pristatė nemokamą „Google Mano Verslas (Google My Business)” paslaugą. Ši paslauga leidžia valdyti „Google“ paieškos bei žemėlapių rezultatuose rodomą verslo (įmonių) informaciją. Jeigu prieš tai savo įmonės verslo paskyros informacijoje nematėte naudotojų vertinimų arba matėte kitokį vidutinio įvertinimo rodiklį, nenustebkite, jeigu ši informacija pasikeitė.

skaityti daugiau

Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?

Google teigia, kad jų paieškos rezultatų pateikimas priklauso net nuo 200 skirtingų kriterijų. Akivaizdu, kad ne visi kriterijai yra vienodai svarbūs, todėl prioritetinių SEO optimizavimo veiksmų pasirinkimas šiandien gali tapti rimtu galvosūkiu – kaip žinoti, kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką ir kuriems svetainės SEO optimizavimo veiksmams derėtų skirti didžiausią dėmesį?

skaityti daugiau

Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

Praktika rodo, kad kalbėdami apie turinio svarbą pamirštame įvertinti jo kokybę. Svarbiausias „Google“ tikslas – atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir užklausas, pateikti aktualiausią turinį patogiausiu būdu. „Google“ paieškos algoritmų robotai nuskaito puslapių turinį, identifikuoja pateiktą informaciją ir konkretų pateikimo būdą. Vartotojams aktualus ir „Google“ suprantamas turinys rodomas aukštesnėse paieškos rezultatų pozicijose.

skaityti daugiau

„Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas

„Google“ paskelbė, kad, atsižvelgiant į nukreipiamuosiuose puslapiuose esančių iššokančių langelių tipus, nuo 2017-01-10 bus ribojamos paieškos rezultatų pozicijos mobiliuosiuose įrenginiuose. Šiuo ribojimu siekiama užtikrinti lengvai prieinamą ir paprastai pateikiamą turinį, neapkraunant mobiliųjų įrenginių naudotojų nesusijusio turinio žinutėmis ir per dideliu informacijos kiekiu.

skaityti daugiau

„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

Oficialiame 2016 metų lapkričio mėnesio „Google“ pranešime produktų vadybininkas Doantam Phan patvirtino, kad paieškos tinklas pradėjo „Mobile-First Index“ bandymus, siekdamas iš esmės pakeisti paieškos rezultatų generavimo principus. Šiuo metu dirbama ties modernia mobiliosios paieškos indekso versija, pirmenybę teikiant ne stacionaraus, o mobiliojo turinio vertinimui.

skaityti daugiau

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą