Apie UGC kalba visi: kodėl ir jūs apie jį turite žinoti?
Apie UGC kalba visi: kodėl ir jūs apie jį turite žinoti?
Šiuo metu vartotojų kurtas turinys (angl. user generated content) užima reikšmingą vietą prekės ženklų komunikacijos strategijose. Rinkos tyrimų įmonės „Dynata“ atliktas tyrimas programinės įrangos tiekėjui „Redpoins Global“ rodo, kad 80 proc. vartotojų yra labiau linkę pirkti, jei prekės ženklai siūlo suasmenintą klientų patirtį.
Kodėl UGC turite įtraukti į savo komunikaciją?
UGC suteikia daugiau autentiškumo. Natūralus, reklamos agentūrų nenušlifuotas turinys didina prekės ženklo žinomumą ir skatina pasitikėjimą. Puikus pavyzdys yra „Apple“ – išleisdami „Iphone6“, „Apple“ paskatino vartotojus kasdien daryti nuotraukas su savo telefonais ir kelti jas su grotažyme #ShotOniPhone6. Geriausios nuotraukos buvo panaudotos įvaizdinei kampanijai. Nenuostabu, kad tokia iniciatyva sulaukė didelio vartotojų įvertinimo – visi nori būti proceso dalimi.
Lojalumas yra tai, ko siekia kiekvienas prekės ženklas, o UGC tam puikiai pasitarnauja, nes turinį kuria ne oficialūs prekės ženklo atstovai, bet eiliniai socialinių tinklų vartotojai. Kai prekės ženklas skatina dalyvauti kuriant jų įvaizdį, tai padidina pasitikėjimą, skaidrumą.
UGC – pigus. Galėsite turėti daug naudingo turinio, neišleisdami tūkstančių dizaineriams, maketuotojams, vaizdo turinio kūrėjams, influenceriams.
Teigiami klientų atsiliepimai ir apklausos gali pagerinti prekės ženklo optimizavimą paieškos sistemoms (SEO). Vartotojai dažniausiai skelbia UGC tinklaraščiuose su atgalinėmis nuorodomis į produktų svetaines.
Atkreipiame dėmesį, kad klientai renkasi prekių ženklus, kuriems rūpi tie patys klausimai kaip ir patiems klientams. „Google Cloud“ užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad 82 proc. pirkėjų nori, kad prekės ženklo vertybės atitiktų jų pačių vertybes. O jus ir jūsų klientą vienijančios vertybės kuria bendruomeniškumą, tai didina ir jūsų prekinio ženklo žinomumą ir pardavimus.
Koks turinys gali būti UGC?
Nuotraukos socialiniuose tinkluose, tinklaraščiuose, vaizdo įrašai, live transliacijos. Taip pat į UGC įtraukiami ir atsiliepimai, išsamios klientų apžvalgos. Todėl tikrai verta pagalvoti, kaip galima UGC panaudoti jūsų komunikacijos strategijoje ir pagerinti savo įvaizdį, padidinti žinomumą.