Skip to main content
PASLAUGOS
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama Gmail
Reklama YouTube
Pakartotinė rinkodara
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės
NAUJIENOS
KARJERA
KONTAKTAI
KLIENTAMS
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
Paslaugos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
Google Ads reklama
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Interneto svetainės
Naujienos
Karjera
Kontaktai
Klientams
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
NAUJIENOS IR PATARIMAI
Skaitmeninės rinkodaros naujienos, įžvalgos ir naudingi patarimai
Skaityti
Susisiekti
Pradžia
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Google AI Mode – naujas paieškos standartas?
Įsivaizduokite paieškos sistemą, kuri supranta jus kaip interaktyvus robotas – skatinantis tikslinti klausimus, užduoti papildomas užklausas ir, į tai atsižvelgdama, pateikia dar tikslesnius atsakymu…
Skaityti daugiau
Google Lens: kaip naudotis privalumais ir galimybės SEO srityje
„Google Lens“ yra galingas dirbtinio intelekto pagrindu ir kompiuterinu matymu veikiantis vaizdų atpažinimo įrankis, suteikiantis galimybę naudotojams labai greitai gauti informaciją apie matomus obj…
Skaityti daugiau
Mėlyno ženklo galia: kodėl Jūsų verslui verta turėti META Verified Business statusą?
META Verified Business žyma tampa vis aktualesnė verslams, siekiantiems kurti atsakingo ir patikimo verslo įvaizdį, norintiems padidinti prekės ženklo žinomumą „Facebook“ bei „Instagram“ platformose…
Skaityti daugiau
SEO patarimai – kaip efektyviai optimizuoti verslą internete
2024 metų pabaiga atnešė naujų pokyčių skaitmeninės rinkodaros srityje. Verslams, siekiantiems išlikti konkurencingais, efektyviai pasiekti bei sudominti auditoriją – svarbu žinoti aktualiausias tend…
Skaityti daugiau
Dirbtinio intelekto SEO įrankiai: kaip išnaudoti visas galimybes
SEO (angl. Search Engine Optimization) yra vienas esminių procesų verslo sėkmei internete. Tobulėjant technologijoms ir didėjant jų gausai, atsiranda naujų sprendimų, leidžiančių tiksliau ir greičiau…
Skaityti daugiau
Kaip SEO gali padidinti pardavimus?
Didėjant informacijos paieškoms socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip, „TikTok“, „Instagram“ ir pasitelkus AI dirbtinio intelekto įrankius („ChatGPT“), gali kilti klausimas – ar SEO tebėra akt…
Skaityti daugiau
Kaip apsisaugoti nuo sukčiavimų socialiniuose tinkluose?
Atpažinkite. Venkite. Praneškite. Skaitmeninės rinkodaros amžiuje įmonės vis dažniau susiduria su sukčiavimu, duomenų nutekėjimu, apgaulingais elektroniniais laiškais, netikromis paskyromis socialini…
Skaityti daugiau
Kaip dirbti su Pinterest SEO įrankiu?
Pinterest 2010 metais buvo įkurta kaip kūrybinga vizualinio turinio dalinimosi platforma. Iš pradžių ši platforma buvo skirta dalintis įkvepiančiomis idėjomis, vaizdais, bet ilgainiui tapo itin galin…
Skaityti daugiau
Didesnis dėmesys kokybiškam turiniui
Google dėmesys kokybiškam turiniui Rugsėjo mėnesį pagrindinis Google naujinys gerokai pakoregavo paieškos reitingus. Didelis dėmesys buvo skiriamas svetainėms, kurių prioritetas – kokybiškas turinys…
Skaityti daugiau
Nauji dirbtinio intelekto įrankiai Performance Max kampanijoms
„Google“ pristato naujus DI – dirbtinio intelekto įrankius, skirtus didžiausio našumo Performance Max reklamų kampanijoms valdyti. Šie patobulinimai palengvina ataskaitų stebėjimą, kūrybinį procesą…
Skaityti daugiau
„Facebook“ renesansas – „Baby Boomer“ karta keliasi į „TikTok“
Remiantis naujausia „eMarketer“ ataskaita „Facebook“ socialiniu tinklu naudojasi vis daugiau Z kartos atstovų, o Baby Boomer karta ima aktyviau domėtis „Tik Tok“ platformos turiniu. Tad, ką svarbu ži…
Skaityti daugiau
Z karta informacijos vis dar ieško „Google“
Nepaisant to, kad Z karta, rodos, gyvena tik socialiniuose tinkluose, „Google“ vis dar yra populiariausia paieškos sistema tarp jaunosios kartos atstovų, rodo tyrimai. „Axios“ paskelbti duomenys atsk…
Skaityti daugiau
META atnaujina savo politiką dėl DI kurto turinio
META jau daugiau nei dešimtmetį dirba dirbtinio intelekto srityje ir net turi savo savo DI įrankius, tokius kaip META AI. Įdomu tai, kad pati technologijų milžinė jau kurį laiką žymėjo turinį, kurtą…
Skaityti daugiau
Kodėl jūsų puslapis neindeksuojamas „Google“?
Atrodo, kad padarėte viską, kad jūsų puslapis būtų kuo aukštesnėse pozicijose „Google“ paieškos sistemoje, tačiau rezultatų nėra? Priežasčių, kodėl taip nutiko, gali būti daug, tačiau visuomet yra sp…
Skaityti daugiau
Vietinis SEO: kaip jį išnaudoti?
Vietinis SEO padeda į jūsų svetainę pritraukti galimus klientus konkrečioje vietovėje. „Google“ duomenimis, vartotojai vis aktyviau naudojasi paieškos sistema, siekdami rasti prekes ar paslaugas jų b…
Skaityti daugiau
Kaip padidinti sekėjų skaičių „Instagram“?
Instagram – vienas populiariausių socialinių tinklų, skaičiuojama, kad juo naudojasi 1,4 mlrd. vartotojų visame pasaulyje. Gali būti, kad jau naudojatės Instagram norėdami pasiekti savo rinkodaros ti…
Skaityti daugiau
Ar „Google“ kovos prieš AI sugeneruotą turinį?
Pasigirsta įvairių interpretacijų, kaip „Google“ vertina AI generuotą turinį paieškos sistemoms. Vieni tvirtina, kad „Google“ labiau vertina AI sugeneruotą turinį, kiti mano priešingai – „Google“ ruo…
Skaityti daugiau
Skaitmeninės rinkodaros apžvalga: ko tikimasi iš 2024-ųjų?
Kokios naujausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos pagal „DataReportal“ duomenis? Koks vaidmuo tenka socialiniams tinklams ir SEO?
Skaityti daugiau
Socialinių tinklų tendencijos, vertos jūsų dėmesio
Socialiniai tinklai keičiasi, atsiranda vis naujų tendencijų. Jau neabejojama, kad 2024-ieji yra vartotojų kurto turinio (angl. user generated content) ir trumpų vaizdo įrašų metai.
Skaityti daugiau
Prekių puslapių optimizavimas: ką reikia žinoti?
Turite internetinę parduotuvę? Ką galite padaryti, kad sulauktumėte didesnio vartotojų srauto ir padidintumėte pardavimus? Atsakymas: produktų puslapių optimizavimas.
Skaityti daugiau
Kodėl gero SEO kartais neužtenka efektyviems pardavimams?
SEO neveiks, jei ir kitos dėlionės dalys nebus savo vietoje. Pasitikrinkite, ar viską darote, kad sulauktumėte geriausių rezultatų.
Skaityti daugiau
„TikTok“ fenomenas: ar jis naudingas verslui?
Vis daugiau prekinių ženklų atranda, kad „TikTok“ kaip vietą didinti savo prekės ženklo žinomumą, pardavimus.
Skaityti daugiau
Daug žadantis naujas „Google“ kūrinys – dirbtinio intelekto modelis „Gemini“
Praeitų metų gruodį „Google“ pristatė dirbtinio intelekto modelį „Gemeni“, kuris gali apdoroti ne tik tekstinę medžiagą, bet ir paveiksliukus vaizdo įrašus, garsus. „
Skaityti daugiau
Kaip apsaugoti savo „Facebook“ paskyrą?
Išvengti kibernetinių sukčių atakų greičiausiai nepavyks, tačiau galite apsaugoti savo paskyrą. Tam reikia vos kelių žingsnių, kad ženkliai padidintumėte paskyros saugumą.
Skaityti daugiau
5 SEO tendencijos, kurios nusipelno jūsų dėmesio 2024-aisiais
Pasidomėkite, kokios SEO tendencijos prognozuojamos kitiems, 2024-iesiems metams.
Skaityti daugiau
Ką skelbti socialiniuose tinkluose, kai trūksta idėjų?
Kaip paskatinti vartotojų įsitraukimą? Kaip sulaukti daugiau reakcijų? Kyla šie ir panašūs klausimai? Tuomet siūlome pasinaudoti mūsų pasiūlymais.
Skaityti daugiau
Ką žada 2024-ieji socialiniams tinklams?
Kokios bus 2024-ųjų tendencijos? Prognozuojama, kad dirbtinis intelektas toliau liks dėmesio centre, teks peržiūrėti savo socialinių tinklų strategijas ir galbūt iš naujo įvertinti kiekvienos platfor…
Skaityti daugiau
Kas naujo socialiniuose tinkluose? Nuo METOS išsišokimo iki naujų emodžių
META užkūrė tikrą pirtį, praeitą savaitę pristatydama galimybę pasirinkti mokamą prenumeratą be reklamų arba toliau nemokamai naudotis socialiniais tinklais su reklamomis, kaip įprastai.
Skaityti daugiau
Vaizdo įrašai jūsų rinkodaroje vaidina svarbų vaidmenį
Vaizdas yra viskas. Jis lengviau suprantamas, taupo laiką, yra patrauklesnis, juo galima perteikti ir daugiau informacijos. Žmonės su malonumu žiūri produktų apžvalgas, instrukcijas, pramoginį turinį.
Skaityti daugiau
Tyrimas: tik 26 proc. mažų ir vidutinio dydžio įmonių rinkodaroje naudoja dirbtinį intelektą
Jau esame šimtus, o gal net tūkstančius kartų girdėję, kad dirbtinis intelektas (AI) gali padėti pagerinti jūsų verslo rezultatus, tačiau tik maža dalis įmonių juo naudojasi.
Skaityti daugiau
1
2
3
4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
Google Ads naunienos
Socialinių tinklų naujienos
Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis optimizavimas
Išorinis optimizavimas
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama YouTube
Reklama Gmail
Remarketingas
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės