3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?

2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – savo klientams, dar prieš jiems paspaudžiant skelbimą, pateikti kuo daugiau informacijos apie savo produktus ir paslaugas.

Džiaugiamės, kad šiandien galime kalbėti apie struktūrinių fragmentų plėtinių (structured snippets extension) naudą – tai su teksto skelbimais rodoma struktūrinė verslo informacija, kuri leidžia pabrėžti konkrečius produktų ir paslaugų aspektus.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!

Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.

skaityti daugiau

Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Display Campaigns“), leidžiančias valdyti sudėtingus vaizdinės reklamos tinklo nustatymus. Atnaujinimas leido sujungti tris optimizavimo technologijas: skelbimų taikymą, jų kainos nustatymą ir pilną sukūrimą.

skaityti daugiau

Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?

Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google AdWords“ pristatė naują raportavimo funkciją „Days to conversion“ (Dienos iki konversijos), skirtą patogesniam, lengvesniam ir greitesniam reklamos efektyvumo įvertinimui.

skaityti daugiau
Puslapis 1 iš 3123