Skaitmeninės rinkodaros naujienos

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

skaityti daugiau

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.

skaityti daugiau

2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas

Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Ir nors jie gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti ir pritaikyti praktikoje. Šiame straipsnyje trumpai papasakosime tai, ką reikia žinoti „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ algoritmų dekodavimui.

skaityti daugiau

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?

Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną ar nešiojamą kompiuterį? Ar tai reiškia, kad turite giežtai atsisakyti reklamos televizijoje? Mes taip nesakome. Reklamos kanalo pasirinkimą lemia daugybę faktorių, kuriuos būtina įvertinti.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?

2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – savo klientams, dar prieš jiems paspaudžiant skelbimą, pateikti kuo daugiau informacijos apie savo produktus ir paslaugas.

Džiaugiamės, kad šiandien galime kalbėti apie struktūrinių fragmentų plėtinių (structured snippets extension) naudą – tai su teksto skelbimais rodoma struktūrinė verslo informacija, kuri leidžia pabrėžti konkrečius produktų ir paslaugų aspektus.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!

Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.

skaityti daugiau

Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Display Campaigns“), leidžiančias valdyti sudėtingus vaizdinės reklamos tinklo nustatymus. Atnaujinimas leido sujungti tris optimizavimo technologijas: skelbimų taikymą, jų kainos nustatymą ir pilną sukūrimą.

skaityti daugiau