Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?

Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google AdWords“ pristatė naują raportavimo funkciją „Days to conversion“ (Dienos iki konversijos), skirtą patogesniam, lengvesniam ir greitesniam reklamos efektyvumo įvertinimui.

skaityti daugiau

Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema

„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų kiekį, „Facebook“ naujienų sraute yra vertinami palankiau, sulaukia didesnio matomumo ir yra aukščiau reitinguojami. Tačiau, šis vertinimo būdas negalioja mokamai „Facebook“ reklamai, t. y. visos reakcijos, įskaitant ir „Like“, sukauptos ant mokamų „Facebook“ reklamos įrašų, turi vienodą reikšmę, nustatant reklamos skelbimo kainą ir padėtį aukcione.

skaityti daugiau

Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esantis turinys ir jos nuorodos talpinamos abejotino patikimumo puslapiuose kartu su šlamštiniu turiniu „spam“, pateikiami prasti įvertinimai arba svetainė yra nulaužiama. Vis dėlto, imantis atitinkamų veiksmų, nuo kenkėjiškų atakų ir negatyvaus SEO galima apsisaugoti iš anksto.

skaityti daugiau

Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerinančiu vartotojų patirtį. Užsikrovimo greičio svarbą lėmė augantys vartotojų poreikiai ir noras kuo greičiau pasiekti aktualią informaciją bei „Google“ reakcija į šias vartotojams svarbias savybes. Didesnė puslapio užsikrovimo sparta gali būti pasiekta įvairiais būdais, tačiau vienas paprasčiausių sprendimų – svetainėje esančių vaizdų optimizacija. Internetinės rinkodaros profesionalai pastebi, kad nors ir minėtoji procedūra nėra sudėtinga, dažnai vaizdų optimizacijos galimybės nėra išnaudojamos.

skaityti daugiau

Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje

Remarketingo sąrašai paieškos skelbimams (RLSA) gali būti naudojami „Google AdWords“ reklamoje, išskiriant tikslinę auditoriją, kuri jau lankėsi Jūsų svetainėje (remarketingui), arba vartotojus, kurie atitinka Jūsų lankytojams būdingus bruožus, tačiau svetainėje nesilankė (retargetinimui). Pritaikykite „Google AdWords“ remarketingo sąrašus reklamai paieškoje (Remarketing Lists for Search Ads) ir segmentuokite vartotojus detaliau. Tai puikus būdas pasiekti tikslinę auditoriją efektyvesnėmis priemonėmis: parenkant jiems tinkamesnį, asmeniškesnį žinutės turinį ir optimizuojant reklamos kainas.

skaityti daugiau

Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje

Pagrindinis „Google AdWords“ reklamos tikslas – pateikti kuo aktualesnį ir konkretesnį užklausos turinį vartotojui. „Google AdWords“ platformoje galima analizuoti „Google AdWords“ raktažodžių ir skelbimų efektyvumą, taip pat vertinti ar juose esančių nukreipiamųjų nuorodų puslapiai atitinka vartotojų užklausas bei poreikius. Visa tai lemia raktažodžių kainą bei skelbimų pozicijas „Google“ paieškoje. Pristatome Jums keletą naujų „Google AdWords“ reklamos funkcijų, kurios padės detaliau analizuoti turimus duomenis bei geriau suprasti, kokią įtaką atskiri reklamos elementai daro kokybės balui ir reklamos našumui.

skaityti daugiau
Puslapis 1 iš 3123