Skaitmeninės rinkodaros naujienos
2022 m. vasario mėnesį skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Verslo idėjų partneriai“ suteiktas „Google Premier Partner“ partnerio statusas
2022 m. vasario mėn. „Google“ pripažino geriausių skaitmeninės rinkodaros partnerių pasiekimus ir skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Verslo idėjų partneriai“ suteikė „Premier“ partnerio statusą kaip naujosios „Google Partner“ programos dalį. Išskirtinis „Premier“ ženklelis skirtas vos 3 proc. visų agentūrų. Džiaugiamės ilgamete partneryste su „Google“ ir kviečiame susipažinti su atnaujinta „Google Partner“ programa.
5 faktai, kaip „Google Analytics“ rūpinasi jūsų duomenų privatumu
Pastaruoju metu vis daugiau įmonių ir organizacijų klausia, ar „Google Analytics“ įrankis, su kuriuo šiuo metu dirba daugelis rinkodaros agentūrų, gali būti suderinamas su tarptautinio asmens duomenų perdavimo ir vartotojų privatumo nuostatomis? Norime išsklaidyti abejones ir paaiškinti, ką „Google Analytics“ daro ir, dar svarbiau, – ko nedaro.
El. paštas švenčia savo 50-tąjį gimtadienį
Prieš 50 metų Ray Tomlinson išsiuntė pirmąjį elektroninį laišką. Praėjus daugiau nei 30 metų, „Google“ inžinierius Paul Buchheit nusprendė pagerinti el. pašto naudojimo patirtį ir pristatė „Gmail“, išspręsdamas daugelį tuometinių el. pašto problemų. Šiame straipsnyje dalinamės trumpa el. pašto istorija ir 5 paprastomis gudrybėmis, kurios kasdieniam „Gmail“ naudojimui suteiks dar daugiau lankstumo.
Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2021-ieji?
2020-ieji buvo pilni iššūkių. Tai metai, atnešę labai daug klausimų ir abejonių, o internetinė erdvė tapo kaip niekada svarbi verslo vystymui ir augimui. Jau dabar galime matyti tendencijas, kurios, tikėtina, 2021-aisiais taps savo srities lyderėmis. Šiame tekste norime trumpai apžvelgti rinkodaros ekspertų prognozes, kaip turėtų keistis SEO ir skaitmeninės rinkodaros pasaulis peržengus naujųjų metų slenkstį.
Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?
Noras taupyti ir protingai investuoti verslą moko priimti racionaliai pagrįstus sprendimus. Renkantis SEO paslaugų teikėją tai ypatingai aktualu, kadangi numatyti, kas jūsų verslui suteiks realios vertės, gali būti sudėtingiau, nei atrodo. „Google“ pasidalino 3 žingsnių vadovu, kuriame pateikiami esminiai SEO specialisto pasirinkimo kriterijai, ypatingai aktualūs verslo pradžiai.
„Google Ads“ įgalino auditorijų sąrašų bendrinimą tarp valdytojo administruojamų paskyrų
Iki šios dienos, norint dalytis auditorijos sąrašais su antrinėmis valdytojo administruojamomis paskyromis, tekdavo atlikti kelis mechaninius veiksmus. Siekdama supaprastinti vartotojų patirtį, „Google Ads“ paskelbė, kad nuo šiol galėsite įjungti nuolatinį auditorijos bendrinimą. Kokių privalumų ši funkcija suteiks?
Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?
Kiekvienų metų pradžioje socialinės medijos ekspertai pasidalina įžvalgomis, ko reikėtų laukti ir tikėtis. Atrinkome 4 svarbiausias tendencijas, kurios formuos trijų Lietuvoje aktualiausių socialinių tinklų vaizdą, ir tuo pačiu norime patarti, ką iš jų galite pritaikyti savo verslui.
Skaitmeninės rinkodaros prognozės 2020 metams
Nors negalime numatyti visų šiais metais laukiančių pokyčių, tam tikros prognozės išryškėjo jau 2019-ųjų pabaigoje. Be abejonės, ateitis nebus tokia, kokia buvo, ir tai yra normalu. Atrinkome 9 skaitmeninės rinkodaros ekspertų įžvalgas, padėsiančias planuoti 2020-ųjų rinkodaros veiksmus.
„Google Ads“ imasi pokyčių
2019 m. eigoje „Google“ pranešė, kad spalio mėnesį bus atsisakyta dviejų „Google Ads“ funkcijų, siekiant optimizuoti reklamos skelbimų pateikimą. Deja, pokyčiai ne tik reikalauja laiko, bet ir sukelia tam tikrų nepatogumų – kas išlieka svarbu reklamos užsakovui ir kokių priemonių reikėtų imtis, siekiant užtikrinti didžiausią skelbimų našumą?
Išsamus „Instagram Creator Studio“ vadovas
Prieš kelis mėnesius startavo „Instagram Creator Studio“ įrankis, su kuriuo galėsite lengvai ir patogiai valdyti visus „Instagram“ įrašus, gauti naudingų įžvalgų ir kurti pelningą turinį. Pateikiame išsamų vadovą, kaip dirbti su „Creator Studio“, planuoti „Instagram“ įrašus ir optimizuoti turinį.
Paprastas būdas atkreipti kliento dėmesį ir paskatinti jį sugrįžti į svetainę
Nepriklausomai nuo to, kokio dydžio jūsų verslas, klausimas išlieka toks pats: kaip išlaikyti potencialaus kliento dėmesį? Šiame straipsnyje papasakosime, kaip greitai ir lengvai atkreipti vartotojo dėmesį, jei jo naršyklės lange atidaryti kelių svetainių skirtukai.
Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis
Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.
Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto
Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!
„Instagram“ ekspertų prognozės 2019-iesiems
Ar galvojote apie tai, kaip „Instagram“ atrodys ateityje? Kaip keisis nuotraukų srautas ar socialinės platformos funkcionalumas? Influenceriai (nuomonės formuotojai), socialinių tinklų ekspertai ir gerai žinomų prekių ženklų strategai žada gana didelius „Instagram“ pokyčius!
Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?
2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.
2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas
Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Ir nors jie gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti ir pritaikyti praktikoje. Šiame straipsnyje trumpai papasakosime tai, ką reikia žinoti „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ algoritmų dekodavimui.
2019 metų „Instagram“ rinkodaros tendencijos
Ar artėjant 2019-tiesiems galvojote apie tai, kaip keisis „Instagram“ rinkodara? Stebint „Instagram“ naudotojų patirtį, augantį populiarumą naujiems filtrams ar vaizdo įrašų formatams, galime kalbėti apie penkias pagrindines tendencijas, šiuo metu formuojančias „Instagram“ rinkodaros ateitį.
Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės
Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.
Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?
2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį
Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?