Skip to main content
Ką skelbti socialiniuose tinkluose, kai trūksta idėjų?

Ką skelbti socialiniuose tinkluose, kai trūksta idėjų?

Ką skelbti socialiniuose tinkluose, kai trūksta idėjų?

Artėjant šventėms, žmonės dalinasi šventinių dovanų idėjomis, o mes – socialinių tinklų turinio idėjomis. Kaip paskatinti vartotojų įsitraukimą? Kaip sulaukti daugiau reakcijų? Kyla šie ir panašūs klausimai? Tuomet siūlome pasinaudoti mūsų pasiūlymais.

  • Žmonėms patinka, kai klausia jų nuomonės. O padaryti apklausą socialiniuose tinkluose yra labai paprasta. Atminkite, kad kuo klausimas įdomesnis, keliantis daugiau diskusijų, tuo daugiau reakcijų sulauksite. Apklausos rezultatai leis labiau pažinti jūsų auditoriją ir taip geriau planuoti turinį. Mūsų patarimas: sukurkite paprastą ir aiškią apklausą.
  • TikTok unikalus tuo, kad galite atsakyti į savo sekėjų komentarus vaizdo įrašu, o originalusis komentaras bus matomas ir jūsų kurtame vaizdo įraše. Tokio formato turinys didina sekėjų pasitikėjimą, auditorija jaučiasi įvertinta ir išgirsta. Mūsų patarimas: rodykite vaizdo įrašus, kuriuose pakuojate prekes – tikrai sulauksite dėmesio.

 

  • Paprasta ir laiko patvirtinta taktika: graži nuotrauka visuomet sulaukia daugybės komentarų, bendrinimų ir spustelėjimų „patinka“. Žinoma, ne kiekviena nuotrauka jūsų socialiniuose tinkluose turi būti tobula, tačiau siūlome apsvarstyti galimybę turėti aukštos kokybės, įdomių nuotraukų, kad padidintumėte savo prekės ženklo vertę. Gražios nuotraukos paskatins dalintis jūsų įrašu, suteiks trokštamo profesionalumo jūsų prekės ženklui. Mūsų patarimas: surenkite fotosesiją ir turėkite profesionalų, kokybiškų nuotraukų.

 

  • Tikėtina, kad didelė dalis jūsų sekėjų domisi jūsų niša, todėl jie taip pat nori sužinoti naudingos ir aktualios informacijos.  Išnaudokite tai. Patarimai, kaip naudoti jūsų gaminius, leis sulaukti daugiau įsitraukimo į jūsų keliamą turinį. Mūsų patarimas: skirkite laiko vaizdo įrašo kokybei.

 

  • Vartotojų kurtas turinys ( angl. User generated content) visuomet gera idėja. Tai suteikia daug pridėtinės vertės prekės ženklui, skatina pasitikėjimą. Žmonės yra linkę labiau įsiklausyti į eilinių vartotojų rekomendacijas, matyti turinį, kuris nėra nudailintas šimto dizainerių. Mūsų patarimas: norėdami pasidalinti savo sekėjų kurtu turiniu paprašykite leidimo.

 

  • Kvieskite sekėjus užduoti jums klausimus ir į juos atsakykite. Tai leidžia kurti prasmingus, abipusius santykius su sekėjais. Nustebsite sužinoję, kad jus stebintys žmonės tikrai turės jums klausimų! Mūsų patarimas: įsiklausykite, kas rūpi jūsų fanams, tai padės geriau planuoti turinį ir padaryti jį įdomesniu bei aktualesniu.

 

  • Populiarūs memai leidžia sukurti artimesnį ryšį su auditorija, įtraukti ir sudominti jaunosios kartos sekėjus. Mūsų patarimas: jeigu tik įmanoma, bandykite populiariuosius memus susieti su savo prekės ženklu.

 

  • Nenuvertinkite konkursų, kuriuose skatinate užfiksuoti įdomias sekėjų kasdienybės akimirkas. O įdomus ir naudingas konkurso prizas  sulauks daugiau dalyvių. Mūsų patarimas: laikykitės savo pažadų: konkurso nugalėtoją skelbkite sutartą dieną, pasirūpinkite, kad nugalėtojas gautų dovaną laiku.

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos