{“dynamic”:true,”content”:”post_title”,”settings”:{“before”:”

“,”after”:”

“}}

„Google Ads“ imasi pokyčių

„Google Ads“ imasi pokyčių

2019 m. eigoje „Google“ pranešė, kad spalio mėnesį bus atsisakyta dviejų „Google Ads“ funkcijų, siekiant optimizuoti reklamos skelbimų pateikimą. Deja, pokyčiai ne tik reikalauja laiko, bet ir sukelia tam tikrų nepatogumų – kas išlieka svarbu reklamos užsakovui ir kokių priemonių reikėtų imtis, siekiant užtikrinti didžiausią skelbimų našumą?

skaityti daugiau
Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

skaityti daugiau
Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.

skaityti daugiau
Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau
Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau
„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?

„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?

Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną ar nešiojamą kompiuterį? Ar tai reiškia, kad turite giežtai atsisakyti reklamos televizijoje? Mes taip nesakome. Reklamos kanalo pasirinkimą lemia daugybę faktorių, kuriuos būtina įvertinti.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau
Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – savo klientams, dar prieš jiems paspaudžiant skelbimą, pateikti kuo daugiau informacijos apie savo produktus ir paslaugas.

Džiaugiamės, kad šiandien galime kalbėti apie struktūrinių fragmentų plėtinių (structured snippets extension) naudą – tai su teksto skelbimais rodoma struktūrinė verslo informacija, kuri leidžia pabrėžti konkrečius produktų ir paslaugų aspektus.

skaityti daugiau
Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Display Campaigns“), leidžiančias valdyti sudėtingus vaizdinės reklamos tinklo nustatymus. Atnaujinimas leido sujungti tris optimizavimo technologijas: skelbimų taikymą, jų kainos nustatymą ir pilną sukūrimą.

skaityti daugiau
Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?

Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?

Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google AdWords“ pristatė naują raportavimo funkciją „Days to conversion“ (Dienos iki konversijos), skirtą patogesniam, lengvesniam ir greitesniam reklamos efektyvumo įvertinimui.

skaityti daugiau
Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje

Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje

Remarketingo sąrašai paieškos skelbimams (RLSA) gali būti naudojami „Google AdWords“ reklamoje, išskiriant tikslinę auditoriją, kuri jau lankėsi Jūsų svetainėje (remarketingui), arba vartotojus, kurie atitinka Jūsų lankytojams būdingus bruožus, tačiau svetainėje nesilankė (retargetinimui). Pritaikykite „Google AdWords“ remarketingo sąrašus reklamai paieškoje (Remarketing Lists for Search Ads) ir segmentuokite vartotojus detaliau. Tai puikus būdas pasiekti tikslinę auditoriją efektyvesnėmis priemonėmis: parenkant jiems tinkamesnį, asmeniškesnį žinutės turinį ir optimizuojant reklamos kainas.

skaityti daugiau
Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje

Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje

Pagrindinis „Google AdWords“ reklamos tikslas – pateikti kuo aktualesnį ir konkretesnį užklausos turinį vartotojui. „Google AdWords“ platformoje galima analizuoti „Google AdWords“ raktažodžių ir skelbimų efektyvumą, taip pat vertinti ar juose esančių nukreipiamųjų nuorodų puslapiai atitinka vartotojų užklausas bei poreikius. Visa tai lemia raktažodžių kainą bei skelbimų pozicijas „Google“ paieškoje. Pristatome Jums keletą naujų „Google AdWords“ reklamos funkcijų, kurios padės detaliau analizuoti turimus duomenis bei geriau suprasti, kokią įtaką atskiri reklamos elementai daro kokybės balui ir reklamos našumui.

skaityti daugiau
„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmingumo Jūsų skelbimui, todėl didėja skelbimo matomumas ir paspaudimų skaičius. Taip pat lankytojams yra suteikiama galimybė atlikti tiesioginius kontaktinius ir funkcinius veiksmus, pvz., naudodamiesi išmaniuoju telefonu ir spustelėję ant skelbimo, naudotojai gali greitai ir lengvai paskambinti į Jūsų įmonę arba iš karto patekti į norimą svetainės skiltį. Plėtiniai rodomi tuomet, kai skelbimo reitingas yra gana aukštas ir „AdWords“ sistema apskaičiuoja, kad minėtasis sprendimas pagerintų skelbimo našumą.

skaityti daugiau
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovaujantis vos keliais laiko patikrintais patarimais, raktinių žodžių planavimas gali tapti greita ir efektyvia procedūra, leidžiančia užsitikrinti geresnes pozicijas Google paieškoje.

skaityti daugiau

Naujienlaiškis

Jūs sėkmingai užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį. Dėkojame, kad domitės mūsų paslaugomis.