Skip to main content
Vaizdo įrašai jūsų rinkodaroje vaidina svarbų vaidmenį

Vaizdo įrašai jūsų rinkodaroje vaidina svarbų vaidmenį

Vaizdo įrašai jūsų rinkodaroje vaidina svarbų vaidmenį

Kaip dažnai savo socialinių tinklų verslo paskyrose naudojate vaizdo įrašų formatą? Retai? Gali būti, kad neturite filmavimo ir montavimo įgūdžių, nenorite viešintis, bijote suklysti – priežasčių, kodėl to nedarote, gali būti daug, tačiau galutinis rezultatas – jūs neišnaudojate viso savo potencialo. Vaizdo įrašų rinkodara leidžia sukurti kokybišką, vartotojams naudingą turinį, kuris padidina jūsų prekės ženklo žinomumą, sugeneruoja didesnį srautą į puslapį. Tyrimai rodo, kad šiuolaikinis, technologijų paveiktas žmogus, jau negeba ilgai išlaikyti dėmesio, todėl jam sunku skaityti ilgą tekstą be nuotraukų, įsigilinti į turinį. Vaizdas yra viskas. Jis lengviau suprantamas, taupo laiką, yra patrauklesnis, juo galima perteikti ir daugiau informacijos. Žmonės su malonumu žiūri produktų apžvalgas, instrukcijas, pramoginį turinį. Vaizdo įrašus galite naudoti Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, YouTube.

Kokius vaizdo įrašus kurti?

Apie mus

Prekės ženklas yra daugiau nei tik pavadinimas ir logotipas. Pasakokite apie save ir sukurkite ryšį su auditorija. Galite pasakoti savo prekės ženklo istoriją: kuo jūs skiriatės nuo konkurentų, panašius produktus ar paslaugas siūlančių įmonių. Atminkite, kad būsimi klientai nori matyti jūsų įmonės viziją, užmegzti ryšį.

Prekių pristatymas

Sakoma, kad geriau vieną kartą pamatyti nei šimtą kartų išgirsti. Socialinių tinklų vartotojams patinka matyti jūsų siūlomus gaminius: jų detales, niuansus.  Pristatykite juos skirtingais kampais, atskleiskite funkcijas ir galimybes.

Prekių apžvalga

Ne tik rodykite savo prekes skirtingais rakursais, bet ir kalbėkite apie jų paskirtį, savybes, kainas. Nurodykite, kokiu būdu ir kur galima įsigyti.

Edukaciniai vaizdo įrašai

Socialinių tinklų vartotojai nori žinoti, kaip naudotis jūsų gaminiais. Demonstracinės apžvalgos įkvepia pasitikėjimo prekės ženklu, didina įsitraukimą. Taip pat sutikite, kad žiūrėti vaizdo įrašą yra daugiau įdomiau nei tiesiog skaityti instrukciją.

UGC

UGC (angl. user generated content) naudą įvertina vis daugiau prekės ženklų. Kai apie jūsų gaminius kalba patys vartotojai, išauga pasitikėjimas ir susidomėjimas.

Klausimai-atsakymai

Interviu su specialistu, jūsų prekės ženklo įkūrėju – puiki galimybė užmegzti ryšį su auditorija ir sužinoti jos poreikius. Prašykite sekėjų užduoti klausimus ir į juos atsakykite vaizdo formatu.

Tiesioginės transliacijos

Užmegzkite autentišką ryšį su auditorija – darykite tiesiogines vaizdo transliacijas, jų metu galite tiesiogiai bendrauti su sekėjais, atsakyti į jiems rūpinus klausimus.

Ką verta žinoti?

Pažinkite savo klientus. Svarbu žinoti, kokios temos yra svarbios jūsų sekėjams, jūsų tikslinei auditorijai: išsiaiškinkite jų poreikius, norus. Tik turėdami šią informaciją galėsite sukurti tikrai efektyvų vaizdo turinį, kuris sulauks rezultatų.

Pritaikykite savo vaizdo įrašus prie platformos.

Nors „YouTube“ karaliauja vaizdo įrašų srityje, negalite nuleisti, kad daugelis žmonių žiūri vaizdo įrašus „Facebook Feed“, „Facebook Live“, IGTV, „IG Stories“, „TikTok“ ir „Linkedin“. Taigi jūsų vaizdo įrašai turi atitikti platformos reikalavimus.

Atminkite, kad vaizdo įrašai sulaukia didesnio įsitraukimo nei įprasti formatai, o juk jūsų prekės ženklo sėkmė priklauso nuo jūsų stiprios socialinių tinklų komunikacijos.  Neturite laiko kurti turinio? Socialiniai tinklai – ne jūsų stiprioji pusė? Kreipkitės į mus – mes pasirūpinsime, kad jūs nepaskęstumėte socialinių tinklų sraute.

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos