Google Analytics ir Tag Manager naujienos
5 faktai, kaip „Google Analytics“ rūpinasi jūsų duomenų privatumu
Pastaruoju metu vis daugiau įmonių ir organizacijų klausia, ar „Google Analytics“ įrankis, su kuriuo šiuo metu dirba daugelis rinkodaros agentūrų, gali būti suderinamas su tarptautinio asmens duomenų perdavimo ir vartotojų privatumo nuostatomis? Norime išsklaidyti abejones ir paaiškinti, ką „Google Analytics“ daro ir, dar svarbiau, – ko nedaro.
Paprastas būdas atkreipti kliento dėmesį ir paskatinti jį sugrįžti į svetainę
Nepriklausomai nuo to, kokio dydžio jūsų verslas, klausimas išlieka toks pats: kaip išlaikyti potencialaus kliento dėmesį? Šiame straipsnyje papasakosime, kaip greitai ir lengvai atkreipti vartotojo dėmesį, jei jo naršyklės lange atidaryti kelių svetainių skirtukai.
Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto
Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!