Skip to main content
Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2023-ieji?

Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2023-ieji?

Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2023-ieji?

Sutikite, kad SEO paslaugos yra viena dinamiškiausių skaitmeninės rinkodaros sričių, „Google“ nuolat atnaujina savo reitingavimo algoritmus, kad paieška būtų patogesnė vartotojams. Tai reiškia, kad ir šiais metais rinkodaros specialistai vėl turės galimybę iš naujo peržiūrėti SEO galimybes ir jas pritaikyti savo darbinėje aplinkoje. Ką reikia žinoti apie naujausias tendencijas 2023-aisiais – trumpai.

Kokybė vs kiekybė

Praėjusių metų pabaigoje „Google“ trumpinys EAT, kuris šifruojamas Expertise, Authority, Trust (ekspertiškumas, autoritetingumas , patikimumas) pasipildė dar vienu – Experience ( turinio kokybė, paremta autoriaus išmanymu apie aprašomą sritį). Klaidinga nuomonė, kad niekas neskaito SEO tekstų. Tikėtina, kad šiais metais vis dažniau įvertinsime turinio kūrėjus, kurie savo srityje nardo kaip žuvys vandenyje.

Galite paklausti, o koks turinys yra geras? Atsakome:

  • Sukurtas žmonėms, o ne paieškos sistemoms.
  • Skirtas tikslinei auditorijai.
  • Susijęs su pagrindine svetaines tema.
  • Sukurtas profesionalų, išmanančių savo sritį.

Patogus naršymas mobiliuosiuose

Šiandien visas mūsų gyvenimas telpa telefone. Jame mes ieškome informacijos, taip pat ir apsiperkame. Todėl labai svarbu, kad internetinės svetainės būtų draugiškos mobiliesiems įrenginiams ir užtikrintų komfortišką ir malonų naršymą, kad ir kur bebūtumėte. Todėl elektroninės prekybos platformos šiais metais ir toliau tobulės, kad vartotojai paprastai apsipirkti ir atsiskaityti už prekes ir paslaugas. Atminkite, kad tvarkinga jūsų internetinė svetainė – tai pagarba jūsų klientui. Jeigu telefone jūsų klientas negali tinkamai apžiūrėti produktų, jis greičiausiai tiesiog iš jos išeis. Nepamirškite ir svetainės užkrovimo svarbos. Jeigu jūsų svetainei reikia ilgai galvoti, kol už užkraunami puslapiai – nekantrus klientas taip pat nelauks ir nueis pas konkurentus.

Dirbtinio intelekto (AI) įgalinimas

Nepaisant visų praėjusių metų atnaujinimų, skirtų kovai su automatiškai generuojamu turiniu, dirbtinio intelekto (AI) integracija į SEO 2023-aisias metais tik dar labiau išaugs. Tai nestebina, kad tai padeda sutaupyti laiko visiems tekstų kūrėjams. Rinkodaros specialistai tikrai gali panaudoti dirbtinio intelekto įrankius, kad pagreitintų turinio kūrimą ir sukurtų kokybiškesnį turinį. Įrankiai taip pat gali suteikti daugiau idėjų aprašoma tema, sukurti tekstą, kuris būtų pritaikytas konkrečiai auditorijai.

Subtilesni raktiniai žodžiai

„Google“ pakankamai gerai išlavino savo algoritmus, kad jie suprastų raktinių žodžių reikšmių subtilybes, todėl tradicinis raktinių žodžių optimizavimas keisis. Viena iš to priežasčių yra tai, kad „Google“ naudoja natūralios kalbos algoritmus analizuodamas turinį, atranda reikšmingiausius žodžius ir taip „supranta“ apie ką yra tekstas. Todėl jūsų tekstuose turi būti panaudota įvairesnių, prasmingai susijusių frazių. Geriausia, jei jos būtų ilgesnės, tinkamos panaudoti organiškai.

Populiarės vizualinė paieška

Dirbtinis intelektas ir „Google Lens“ 2023-aisias vėl grįžta į sceną. Jeigu kurį laiką nenaudojote „Google Lens“ tikrai nustebsite, kad šiais laikais jis gerokai ištobulėjo ir toliau tobulėja. Gali būti, kad šiais metais įvertinsime jo funkcionalumą, kuris mums buvo žadėtas.

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos