Skip to main content
Kas naujo socialiniuose tinkluose? Nuo METOS išsišokimo iki naujų emodžių

Kas naujo socialiniuose tinkluose? Nuo METOS išsišokimo iki naujų emodžių

Kas naujo socialiniuose tinkluose? Nuo METOS išsišokimo iki naujų emodžių

META užkūrė tikrą pirtį, praeitą savaitę pristatydama galimybę pasirinkti mokamą prenumeratą be reklamų arba toliau nemokamai naudotis socialiniais tinklais su reklamomis, kaip įprastai. Paslauga veikia nuo lapkričio mėnesio visoje Europos Sąjungoje ir kainuoja nuo 9,99 EUR per mėn. priklausomai nuo įrenginio ir programinės įrangos. Atrodo, kad ši naujovė atvėrė pragaro duris: ne tik pamatėme, kiek iš tiesų mūsų duomenų META renka, tačiau ir išsiaiškinome, kad net ir pasirinkus mokamą prenumeratą, jūsų duomenys toliau bus renkami, tačiau bus ribojamos galimybės leisti reklamą. Kol kas jaučiamas lengvas chaosėlis, laukiame, kas bus toliau.

Prie linksmesnių temų. Nežinau, kaip jūs, bet mes visuomet laukiame naujų emodžių. Tad kokių atnaujinimų laukti kitais metais?

  • 🍄- iki šiol musmirė buvo vienintelis grybas emodžių pasaulyje, tačiau viskas pasikeis, turėsime normalų grybą! Jį tikrai įvertins prisiekę grybautojai.
  • Pritariamai ir nepritariamai linksinti galva.
  • Nutrūkusi grandinė – tikrai galėsime drąsiai naudoti įvariomis progomis.
  • Kur kas neutralesnės šeimą vaizduojančios piktogramos.
  • Žalioji citrina, feniksas.
  • Į dešinę pusę bėgantys ir einantys žmogeliukai.
  • Emodžiai, vaizduojantys žmones su negalia.

Instagram leis paprasčiau kurti turinį. Galėsite kurti asmeninius sticker’ius savo reelsams ir storiams. Tai pavyks padaryti įkeliant savo nuotraukas ar vaizdo įrašus iš telefono kameros arba iš nuotraukų, esančių Instagram. Dirbtinis intelektas leis iškirpti bet kurį objektą nuotraukoje. Taip pat lengviau redaguosime spalvas, rinksitės išraiškingus filtrus, šriftus. Galėsite keisti vaizdo įrašo mastelį, jį apkarpyti ir pasukti. Kitaip pasakant, daugiau kūrybinės laisvės ir žaismo.

„Pew Research“ paskelbė savo naujausią apžvalgą, kurioje teigiama, kad amerikiečiai naudojasi socialiniais tinklais norėdami sužinoti informaciją ir naujienas. Tiesa, „Facebook“ vis dar yra populiariausias tačiau TikTok įtaka per praėjusius kelis metus sparčiai išaugo. Nors paradoksas tas, kad pasitikėjimas socialiniais tinklais kaip patikimu šaltiniu, mažėja.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: