Skip to main content
Prekių puslapių optimizavimas: ką reikia žinoti?

Prekių puslapių optimizavimas: ką reikia žinoti?

Prekių puslapių optimizavimas: ką reikia žinoti?

Turite internetinę parduotuvę? Ką galite padaryti, kad sulauktumėte didesnio vartotojų srauto ir padidintumėte pardavimus? Atsakymas: produktų puslapių optimizavimas. Parengėme atmintinę, ką būtina žinoti norint pagerinti rodiklius.

Aiškūs puslapių URL

Suprantami jūsų parduotuvės puslapių URL pagerina vartotojų patirtį ir padidina matomumą. Gerai sukurtas URL yra skirtas tiek žmonėms, tiek paieškos sistemoms lengviau suprasti, apie ką yra puslapis. Tiesa, nėra nustatytų griežtų URL struktūros taisyklių, tačiau geriausia yra laikoma paprasta, logiška, gerai įsimenama ir perteikianti prasmę struktūra. Taip pat nepamirškite, kad HTTPS yra saugi HTTP protokolo versija. Bet kuri internetinė svetainė, o ypač tos, kurioms reikalingi prisijungimo duomenys, turėtų naudoti HTTPS.

Tvarkingas ir aiškus svetainės URL pavyzdys:  https://www.vipartneriai.lt/seo-paslaugos/ be jokių papildomų simbolių ar nereikalingų ženklų.

Vaizdų (paveikslėlių) optimizavimas paieškos sistemoms

Vaizdų (paveikslėlių) optimizavimas paieškos sistemoms reikalingas siekiant sulaukti daugiau srauto iš paieškos sistemų. Jeigu tinkamai optimizuosite, tikimybė, kad jūsų svetainė turės aukštesnes pozicijas paieškos sistemose, išauga. Tai reiškia, kad jūsų svetainėje naudojami vaizdai turi turėti individualius pavadinimus ir „alt“ atributus.

  • Pavadinkite nuotraukas raktažodžiais.
  • Optimizuokite „alt“ atributus.
  • Pasirinkite tinkamą vaizdų dydį: venkite pernelyg didelių arba pernelyg mažų nuotraukų – jos blogina vartotojų patirtį.
  • Prekių kategorijose naudojami vaizdai turi būti aukštos kokybės.
  • Pasirinkite tinkamą formatą: dažniausiai naudojami PNG ir JPEG formatai.

Produktų aprašymai

Turi būti aiškūs ir lengvai skaitomi. Per daug informacijos, per daug iššokančių langų, grafinių elementų gali vartotojus klaidinti ir blaškyti. Nepersistenkite su raktiniais žodžiais – nenatūraliai įterpti jie padarys daugiau žalos nei naudos. Įtraukite į aprašymą tik būtinus raktažodžius, atminkite, kad jūsų produktų aprašymai yra skirti ne tik „Google“, bet ir realiems vartotojams. Investuokite į kokybišką turinį –  patikėkite šį darbą profesionalams. Turėdami ilgametę patirtį, pasirūpinsime, kad turinio tekstai būtų kokybiški ir atiliktų visus kriterijus.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: