Skip to main content
5 faktai, kurių galbūt nežinojote apie SEO

5 faktai, kurių galbūt nežinojote apie SEO

5 faktai, kurių galbūt nežinojote apie SEO

Ar žinojote, kad vien „Google“ paieškos sistema kasdien sulaukia apie 8,5 mlrd. paieškų? Turbūt niekas jau neįsivaizduoja, kad galime gyventi be visagalio ir visažinio „Google“. O jeigu turite savo puslapį ir teikiate paslaugas ar siūlote prekes, gali būti, jog esate girdėję ir apie SEO (interneto svetainių optimizavimas paieškų sistemoms). Dėl šio atitikimo kelemiems SEO kriterijams jūsų tinklalapis yra geriau matomas paieškos sistemose, o tai reiškia ir didesnę tikimybę, kad į jūsų puslapį užsuks būsimi klientai. Tiesa, reikalavimai SEO nuolat keičiasi, atsiranda naujų patobulinimų, tendencijų ir galimybių. Jeigu apie SEO esate girdėję tik viena ausimi ir norite sužinoti daugiau, pristatome jums penkis įdomius faktus.

Daugiau nei 25 proc. žmonių spusteli pirmąjį „Google“ paieškos rezultatą

Tyrimai rodo, kad pirmasis rezultatas pirmame „Google“ paieškos rezultatų puslapyje sulaukia vidutiniškai 25 proc. visų paspaudimų. Tai dar viena priežastis, kodėl turite siekti užimti kuo aukštesnes pozicijas, kad pritrauktumėte kuo daugiau strauto.

Raktiniai žodžiai – dar ne viskas

SEO raktiniai žodžiai naudojimas svetainės turinyje yra vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių reitingavimą paieškos sistemose, tačiau ne vienintelis. Taip pat svarbu: patogus naršymas, gerai struktūruota svetainė, greitas puslapio užkrovimo laikas, svetainės pritaikymas mobiliesiems įrenginiams.

Atgalinės nuorodos

Atgalinės nuorodos iš aukštai reitinguojamų svetainių lemia didelį vaidmenį jūsų puslapio atvaizdavimo rezultatams paieškos sistemose. Patikimos, turinčios didelę auditoriją ir pasižyminčios kokybišku turiniu svetainės paieškų sistemų yra ypač vertinamos ir gali pridėti daug vertės jūsų tinklalapio reitingavimui.

Greitai užkraunamas tinklapis – didesnis pasisekimas

Tinklalapio užkrovimo greitis turi įtakos reitingavimo rezultatams. Svetainės, kurios užkraunamos greitai, labiau sudomina vartotojus ir ženkliai sumažina atmetimo rodiklį (angl. Bounce rate). Todėl greitai užkraunamos svetainės turi ir kur kas aukštesnes pozicijas palyginti su lėtai užkraunamomis svetainėmis. Neabejotinai, tai pagerina ir pasiekiamumą, nes vartotojai gali pasiekti svetainę net ir esant lėtam interneto ryšiui.

„Google“ atnaujina savo paieškos algoritmą kelis kartus per dieną.

Turbūt pastebėjote, kad jūsų svetainės rezultatai paieškos sistemoje keičiasi kiekvieną dieną. Taip yra todėl kad „Google“ net kelis kartus per dieną atnaujina savo paieškos algoritmą. „Google“ svetainių reitingavimo kriterijai gali reguliariai keistis. Kaip žinoti ir sekti šiuos pokyčius? Vienas iš būdų yra reguliariai domėtis SEO naujienomis, o kitas – pasirinkti patikimą partnerį, kuris greitai reaguotų į šiuos pokyčius ir imtųsi reikalingų SEO optimizavimo veiksmų, neleisiančių jūsų reitingams nukristi.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: