Skip to main content
Kaip jums gali padėti „tangential content“?

Kaip jums gali padėti „tangential content“?

Kaip jums gali padėti „tangential content“?

Kaip jums gali padėti tangential content?

Sparčiai besivystančiame SEO pasaulyje labai svarbu visuomet būti vienu žingsniu priekyje. Visi žinome, kad tradicinis SEO orientuotas į optimizavimą pagal raktinius žodžius, susijusius su jūsų įmonės veikla. Tačiau didejant konkurencijai, reikia ieškoti naujų strategijų, padedančių išsiskirti ir pasiekti platesnę auditoriją. Čia į pagalbą gali ateiti tangential content (vadinkime jį papildomu turiniu). Targential SEO kalba apie turinio kūrimą ir optimizavimą temoms, kurios yra tik susijusios su jūsų pagrindine veikla. Tai leidžia komunikuoti su platesnėmis auditorijomis, didinti prekės ženklo matomumą ir pritraukti daugiau srauto į jūsų internetinę svetainę.

Tangential content: kaip jį galima panaudoti?

Tangential content yra toks turinys, kuris nėra tiesiogiai susijęs su jūsų siūlomais gaminiais ar teikiamomis paslaugomis. Pavyzdžiui, „Nike“ gali kurti turinį ne tik susijusį su sportine apranga, tačiau ir dalintis muzikos grojaraščiais, skirtais įvairioms treniruočių programoms. „Starbucks“ be kavos galėtų kurti turinį, kuriame būtų aptarinėjamos knygos, nes žinome, kad žmonės mėgsta skaityti gurkšnodami kavą. „Apple“ gali kurti turinį ne tik technologijų temomis, tačiau ir kurti turinį apie interjero dizainą, akcentuoti savo įrenginių estetiką namų aplinkoje ir kaip jie skatina produktyvumą ir kūrybiškumą. IKEA daugiausia dėmesio skiria baldams, tačiau turinys gali būti susijęs su sodininkyste mieste: patarimus, kaip sukurti žaliąsias erdves mažose miesto butuose ir pan.

Kodėl tai efektyvu?

Tangential content pasiekia platesnę auditoriją, ypač tai svarbu, jeigu jūsų veiklos sritis priklauso nišinei sričiai. Patirtis rodo, kad tangential content didina prekės ženklo autoritetą, jūs parodote, kad esate savo srities žinovas ir autoritetas. Jokia paslaptis, kad emocijos padeda parduoti produktus, bet daugelis įmonių nenori to pripažinti. Tangential content yra vienas iš būtų sukelti didesnį emocinį auditorijos atsaką. O neabejotinai didžiausias tangential content pranašumas yra tas, kad toks turinys gali padidinti auditorijos įsitraukimą. Vienas tyrimas parodė, kad tangential content kampanijos sulaukia vidutiniškai 30 % daugiau paminėjimų socialiniuose tinkluose ir net 77% daugiau pasidalijimų.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: