Su gimtadieniu, „LinkedIn“!
„LinkedIn“ jau dvidešimt! Socialinių tinklų platformą, kurią 2003 m. gegužės 5 d. į pasaulį paleido Reidas Hoffmanas ir jo kolegos, vis dar yra didžiausias pasaulyje profesionalus vienijantis socialinis tinklas, padedantis kurti verslą, ieškoti darbo ir plėsti verslo kontaktų tinklą. Šiandien „LinkedIn“ turi daugiau nei 930 milijonų vartotojų, todėl „LinkedIn“ įkūrėjai tikrai turi teisę didžiuotis savo kūdikiu, kuris jau drąsiai įžengė į pilnametystę. Viename interviu „LinkedIn“ vadovas Danas Shapero sakė, kad komunikacija tarp žmonių yra verslo pagrindas, ypač pasaulyje, kuris vis labiau skaitmenizuojamas.
„LinkedIn“ turėjote būti vakar
Jūsų verslas neturi savo „LinkedIn“ paskyros? Laikas tai pakeisti. Kurkite naujus ryšius efektyviau ir greičiau su profesionalus vienijančia socialinių tinklų platforma. Naudodamiesi „LinkedIn“ galėsite legviau plėsti savo pažintis, paprasčiau pasiekti savo tiekėjus, platintojus, susipažinti su strateginiais partneriais.
Pristatykite savo prekes ir paslaugas, susiraskite patikimus darbuotojus
Sukurkite savo „LinkedIn“ puslapį, kuriame galėsite pristatyti savo įmonės paslaugas ir produktus. Jūs būsite geriau matomi, turėsite galimybę padidinti srautą į savo svetainę. Taip pat tai „LinkedIn“ – idealiai tinka, kai norėsite surasti savo būsimus geriausius darbuotojus. Tikėtina, kad potencialūs jūsų darbuotojai, kurie darbo ieško „LinkedIn“, yra šiuolaikiškesni, o tai dar vienas privalumas įmonei, kuri siekia koja kojon žengti su šiuolaikinėmis technologijomis.
Didinkite savo patikimumą ir žinomumą
Tyrimai rodo, kad 50 proc. „LinkedIn“ narių labiau linkę pirkti produktus ir (arba) paslaugas iš įmonės, kuri su jais bendradarbiauja, todėl būkite aktyvūs, dalinkitės savo veiklos srities naujienomis ir įžvalgomis, pristatykite savo prekes ir paslaugas. Kuo daugiau „patinka“ , komentarų sulauksite, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų įrašas bus matomas naujienų sraute, o tai padidins ir jūsų kuriamo turinio matomumą. „LinkedIn“ suteikia galimybę peržiūrėti kiekvieno įrašo rodiklius. Galėsite mėnesio pabaigoje įvertinti savo kuriamo turinio efektyvumą ir pakeisti arba pagerinti savo strategiją.