Ką žada 2024-ieji socialiniams tinklams?
Besibaigiančius, 2023-iuosius metus turbūt galėtumėme pakrikštyti dirbtinio intelekto metais (angl. Artificial Intelligence). Apie AI galėjote neišgirsti tik tuo atveju, jei laiką leidote negyvenamoje saloje. Socialinių tinklų administratoriai ir įmonių vadovai entuziastingai pasirengę kasdienes užduotims patikėti AI, gal jūs vieni iš jų? Nors ankstesniame straipsnyje minėjome, kad mažesnės įmonės turi abejonių dėl AI įgalinimo kasdieninėms užduotims, tačiau tikime, kad ši situacija per ateinančius metus smarkiai pasikeis. „Hootsuite“ apklausos duomenimis, 61 proc. dalyvių tvirtina, kad ketina ateityje dvigubai dažniau naudotis AI, kad sumažintų darbuotojams tenkantį krūvį. Viskas atrodo puiku, tačiau yra keli niuansai – pasirodo, kad vartotojai yra linkę mažiau įsitraukti ir pasitikėti turiniu, jei šis yra kurtas su AI pagalba. Dirbtinis intelektas vis dar kelia daugiau nerimo nei susižavėjimo. Tiesa, yra ir gera žinia: skirtingos kartos ir skirtingos auditorijos vertina AI kurtą turinį skirtingai. Z karta yra linkusi labiau įsitraukti ir pasitikėti dirbtiniu intelektu, o kūdikių bumo karta (angl. baby boomers) – mažiausiai. Kaip rasti balansą, paklausite? Turbūt vieno recepto nėra ir nebus, tačiau ekspertai sako, kad šiuo atveju svarbu pažinti savo auditoriją, AI naudotis kaip asmeniniu asistentu, palaikyti sveiką pusiausvyrą tarp technologijų ir jūsų autentiškumo. Pasitelkite dirbtinį intelektą ieškodami idėjų, kurdami reklaminių tekstų variantus, naudokite vizualų idėjas įkvėpimui, tačiau nenaudokite AI socialinių tinklų strategijų kūrimui, komentarų administravimui.
Atsikratykite nereikalingų socialinių tinklų
Atsiminkite, kad vidutinis socialinių tinklų vartotojas kiekvieną mėnesį prisijungia prie maždaug septynių skirtingų socialinių tinklų. Kiekvienas jų turi savo principus, tendencijas, trendus. Tradiciškai laikoma kad Facebook yra bendravimui su šeima, draugais, bendraminčiais. TikTok – pramoginiam turiniui, Instagram – pomėgiams, interesams. Problema ta, kad dauguma įmonių skiria daug resursų vaikydamiesi socialinių tinklų tendencijų ir eikvoja savo energiją kurdami turinį visose platformose, tačiau nežinodami, kurios iš jų iš tiesų atsiperka. Ir čia į chatą prisijungia ROI (angl. Return on Investment) – agentas, kuris padeda nuspręsti, kurie socialiniai tinklai turėtų būti paliekami ramybėje. Taip jau gali atsitikti, kad paaiškės, kad jums naudą neša nebūtinai pačios populiariausios socialinių tinklų platformos. Todėl jūsų kitų metų tikslas galėtų būti socialinių tinklų auditas, įvertinti, kurio (kurių) ROI yra teigiamas ir sutelkti dėmesį ir investuoti savo resursus į tuos socialius tinklus, kurie jums atsiperka.
Ko nori vartotojai?
Socialiniai tinklai vartotojams reikalingi dėl dviejų priežasčių: bendravimui ir kaip pramoga. Ir dar daugiau: vartotojams nepatinka, kai prekės ženklai per daug susitelkę tik į savęs reklamavimą ir nuolat pushina save, tačiau, anot apklausų, prekės ženklai situaciją mato kitaip: jie linkę apie prekes ar patį prekės ženklą priminti net kelis kartus per savaitę. Tačiau ateinančiais metais ženkime toliau (arba priešingai – atgal) ir prisiminkime, kad socialiniai tinklai yra vieta, kur kuriamas ryšys su auditorija, auginamas prekės ženklo žinomumas per įtraukiantį, aktualų turinį. Prekės ženklai turi ne tik pritraukti vartotojų dėmesį, tačiau ir laimėti vartotojų pasitikėjimą, sukurti ryšį bei paversti socialinių tinklų vartotojus lojaliais klientais. Žinoma, niekas nesako, kad nereikia reklamuoti savo paslaugų ir prekių, tačiau vertėtų prisiminti, ko iš tiesų nori jūsų būsimi ir esami klientai, o jie nori a) matyti autentišką jūsų veidą, b) matyti įtraukiančio pramoginio turinio. Trūksta idėjų socialiniams tinklams ir ieškote partnerio? O gal nežinote, kokie socialiniai tinklai jums tinkamiausi? Mes galima padėti. Atliekame socialinių tinklų auditą, patariame, sukuriame strategiją ir padedame pritraukti lojalius klientus.