Skip to main content
PASLAUGOS
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama Gmail
Reklama YouTube
Pakartotinė rinkodara
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės
NAUJIENOS
KARJERA
KONTAKTAI
KLIENTAMS
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
Paslaugos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
Google Ads reklama
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Interneto svetainės
Naujienos
Karjera
Kontaktai
Klientams
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
NAUJIENOS IR PATARIMAI
Skaitmeninės rinkodaros naujienos, įžvalgos ir naudingi patarimai
Skaityti
Susisiekti
Pradžia
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Turinys „Voice Search“ paieškai: struktūra, kalba ir praktiniai pavyzdžiai
Kaip rašyti, kad jus išgirstų „Google“? Tuoj atsakysime! Augant išmaniųjų įrenginių ir skaitmeninių asistentų populiarumui, balso paieška tampa itin reikšminga kasdienio naršymo dalimi. Vartotojai vi…
Skaityti daugiau
Search Intent: nuo raktažodžių prie tikrųjų ketinimų
Ar pakanka tiesiog žinoti, kokius raktažodžius „Google“ įveda jūsų klientas? SEO pasaulyje ilgą laiką vyravo įsitikinimas, kad sėkmę lemia tinkamai parinkti raktažodžiai – kuo tikslesni, tuo geriau…
Skaityti daugiau
AI + žmogus: naujoji SEO strategijų realybė verslui
Pastaraisiais metais „Google“ AI integracijos lygis pasiekė rekordą – daugiau kaip pusė paieškos užklausų apdorojamos, naudojant dirbtinio intelekto modelius. Tai iš esmės keičia SEO žaidimo taisykle…
Skaityti daugiau
„Memory with Search“: ką ChatGPT naujovė reiškia verslui?
Dirbtinis intelektas peržengia naują ribą – jis tampa asmeniškesnis. „ChatGPT“ dabar gali prisiminti jūsų pokalbius ir, remdamasis jais, pateikti dar tikslesnius atsakymus. 2025 m. balandžio pabaigoj…
Skaityti daugiau
Z karta ieško patirties: kaip prisitaiko SEO
Z karta – tai jaunieji vartotojai, gimę tarp 1997 ir 2012 metų. Ši, su skaitmeninėmis technologijomis užaugusi, karta jau dabar formuoja naujas rinkodaros taisykles. Jų įpročiai keičia ne tik sociali…
Skaityti daugiau
Kaip patekti į Google pirmą puslapį? 3 svarbūs veiksniai
Norite, kad jūsų internetinę svetainę rastų daugiau potencialių klientų? Tuomet jūsų tikslas turėtų būti pirmasis „Google“ puslapis – būtent čia lankytojai dažniausiai ieško informacijos ir priima sp…
Skaityti daugiau
Reklama be garso: kaip perteikti žinutę ir išlaikyti dėmesį
Skaitmeninės rinkodaros pasaulyje vis dažniau išryškėja tendencija kurti vaizdo turinį, kurį vartotojai gali suprasti net ir be garso. Tai ypač aktualu tokiose platformose kaip „TikTok“, „Instagram“…
Skaityti daugiau
Estetinės medicinos rinkodara: kaip neprasilenkti su reklamos etika
Estetinės medicinos rinka Lietuvoje sparčiai plečiasi – kartu auga ir konkurencija, o pasiekti potencialius pacientus tampa vis sudėtingiau. Kaip išsiskirti, neperžengiant reklamos etikos ribų? Kaip…
Skaityti daugiau
Šiuolaikinio vartotojo portretas: kaip prisitaikyti verslui?
Vartotojų elgsena keičiasi ypatingai sparčiai. Nuolat augant informacijos srautui ir modernėjant skaitmeniniams sprendimams, konkurencingu norinčiam išlikti verslui, nebeužtenka vien gero produkto ar…
Skaityti daugiau
Reklama be slapukų „cookieless“ eroje
Skaitmeninė reklama išgyvena revoliuciją, keliančią iššūkius verslams ir keičiančią rinkodaros strategijas – trečiųjų šalių slapukai pamažu tampa praeitimi. Naujoji „cookieless“ era skatina inovatyvi…
Skaityti daugiau
User Experience (UX) ir SEO: Kaip optimizuoti svetaines pagal vartotojo patirtį?
Ar Jūsų svetainė yra draugiška vartotojui? Kuriant svetainės turinį ir rūpinantis jos matomumu „Google“ paieškoje, dažnai susitelkiama į raktažodžius, techninius SEO elementus ir išorines nuorodas. T…
Skaityti daugiau
Tvarus verslas 2025: kaip išsiskirti ir augti konkurencingoje rinkoje
2025 metais tvarumas tampa ne tik atsakingo verslo standartu, bet ir svarbiu konkurenciniu pranašumu. Vartotojai vis labiau vertina etišką veiklą, skaidrią komunikaciją ir įsipareigojimą aplinkosauga…
Skaityti daugiau
Google AI Mode – naujas paieškos standartas?
Įsivaizduokite paieškos sistemą, kuri supranta jus kaip interaktyvus robotas – skatinantis tikslinti klausimus, užduoti papildomas užklausas ir, į tai atsižvelgdama, pateikia dar tikslesnius atsakymu…
Skaityti daugiau
Google Lens: kaip naudotis privalumais ir galimybės SEO srityje
„Google Lens“ yra galingas dirbtinio intelekto pagrindu ir kompiuterinu matymu veikiantis vaizdų atpažinimo įrankis, suteikiantis galimybę naudotojams labai greitai gauti informaciją apie matomus obj…
Skaityti daugiau
Mėlyno ženklo galia: kodėl Jūsų verslui verta turėti META Verified Business statusą?
META Verified Business žyma tampa vis aktualesnė verslams, siekiantiems kurti atsakingo ir patikimo verslo įvaizdį, norintiems padidinti prekės ženklo žinomumą „Facebook“ bei „Instagram“ platformose…
Skaityti daugiau
SEO patarimai – kaip efektyviai optimizuoti verslą internete
2024 metų pabaiga atnešė naujų pokyčių skaitmeninės rinkodaros srityje. Verslams, siekiantiems išlikti konkurencingais, efektyviai pasiekti bei sudominti auditoriją – svarbu žinoti aktualiausias tend…
Skaityti daugiau
Dirbtinio intelekto SEO įrankiai: kaip išnaudoti visas galimybes
SEO (angl. Search Engine Optimization) yra vienas esminių procesų verslo sėkmei internete. Tobulėjant technologijoms ir didėjant jų gausai, atsiranda naujų sprendimų, leidžiančių tiksliau ir greičiau…
Skaityti daugiau
Kaip SEO gali padidinti pardavimus?
Didėjant informacijos paieškoms socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip, „TikTok“, „Instagram“ ir pasitelkus AI dirbtinio intelekto įrankius („ChatGPT“), gali kilti klausimas – ar SEO tebėra akt…
Skaityti daugiau
Kaip apsisaugoti nuo sukčiavimų socialiniuose tinkluose?
Atpažinkite. Venkite. Praneškite. Skaitmeninės rinkodaros amžiuje įmonės vis dažniau susiduria su sukčiavimu, duomenų nutekėjimu, apgaulingais elektroniniais laiškais, netikromis paskyromis socialini…
Skaityti daugiau
Kaip dirbti su Pinterest SEO įrankiu?
Pinterest 2010 metais buvo įkurta kaip kūrybinga vizualinio turinio dalinimosi platforma. Iš pradžių ši platforma buvo skirta dalintis įkvepiančiomis idėjomis, vaizdais, bet ilgainiui tapo itin galin…
Skaityti daugiau
Didesnis dėmesys kokybiškam turiniui
Google dėmesys kokybiškam turiniui Rugsėjo mėnesį pagrindinis Google naujinys gerokai pakoregavo paieškos reitingus. Didelis dėmesys buvo skiriamas svetainėms, kurių prioritetas – kokybiškas turinys…
Skaityti daugiau
Nauji dirbtinio intelekto įrankiai Performance Max kampanijoms
„Google“ pristato naujus DI – dirbtinio intelekto įrankius, skirtus didžiausio našumo Performance Max reklamų kampanijoms valdyti. Šie patobulinimai palengvina ataskaitų stebėjimą, kūrybinį procesą…
Skaityti daugiau
„Facebook“ renesansas – „Baby Boomer“ karta keliasi į „TikTok“
Remiantis naujausia „eMarketer“ ataskaita „Facebook“ socialiniu tinklu naudojasi vis daugiau Z kartos atstovų, o Baby Boomer karta ima aktyviau domėtis „Tik Tok“ platformos turiniu. Tad, ką svarbu ži…
Skaityti daugiau
Z karta informacijos vis dar ieško „Google“
Nepaisant to, kad Z karta, rodos, gyvena tik socialiniuose tinkluose, „Google“ vis dar yra populiariausia paieškos sistema tarp jaunosios kartos atstovų, rodo tyrimai. „Axios“ paskelbti duomenys atsk…
Skaityti daugiau
META atnaujina savo politiką dėl DI kurto turinio
META jau daugiau nei dešimtmetį dirba dirbtinio intelekto srityje ir net turi savo savo DI įrankius, tokius kaip META AI. Įdomu tai, kad pati technologijų milžinė jau kurį laiką žymėjo turinį, kurtą…
Skaityti daugiau
Kodėl jūsų puslapis neindeksuojamas „Google“?
Atrodo, kad padarėte viską, kad jūsų puslapis būtų kuo aukštesnėse pozicijose „Google“ paieškos sistemoje, tačiau rezultatų nėra? Priežasčių, kodėl taip nutiko, gali būti daug, tačiau visuomet yra sp…
Skaityti daugiau
Vietinis SEO: kaip jį išnaudoti?
Vietinis SEO padeda į jūsų svetainę pritraukti galimus klientus konkrečioje vietovėje. „Google“ duomenimis, vartotojai vis aktyviau naudojasi paieškos sistema, siekdami rasti prekes ar paslaugas jų b…
Skaityti daugiau
Kaip padidinti sekėjų skaičių „Instagram“?
Instagram – vienas populiariausių socialinių tinklų, skaičiuojama, kad juo naudojasi 1,4 mlrd. vartotojų visame pasaulyje. Gali būti, kad jau naudojatės Instagram norėdami pasiekti savo rinkodaros ti…
Skaityti daugiau
Ar „Google“ kovos prieš AI sugeneruotą turinį?
Pasigirsta įvairių interpretacijų, kaip „Google“ vertina AI generuotą turinį paieškos sistemoms. Vieni tvirtina, kad „Google“ labiau vertina AI sugeneruotą turinį, kiti mano priešingai – „Google“ ruo…
Skaityti daugiau
Skaitmeninės rinkodaros apžvalga: ko tikimasi iš 2024-ųjų?
Kokios naujausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos pagal „DataReportal“ duomenis? Koks vaidmuo tenka socialiniams tinklams ir SEO?
Skaityti daugiau
1
2
3
4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
Google Ads naunienos
Socialinių tinklų naujienos
Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis optimizavimas
Išorinis optimizavimas
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama YouTube
Reklama Gmail
Remarketingas
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės