Skaitmeninės rinkodaros naujienos

„Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas

„Google“ paskelbė, kad, atsižvelgiant į nukreipiamuosiuose puslapiuose esančių iššokančių langelių tipus, nuo 2017-01-10 bus ribojamos paieškos rezultatų pozicijos mobiliuosiuose įrenginiuose. Šiuo ribojimu siekiama užtikrinti lengvai prieinamą ir paprastai pateikiamą turinį, neapkraunant mobiliųjų įrenginių naudotojų nesusijusio turinio žinutėmis ir per dideliu informacijos kiekiu.

skaityti daugiau

„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

Oficialiame 2016 metų lapkričio mėnesio „Google“ pranešime produktų vadybininkas Doantam Phan patvirtino, kad paieškos tinklas pradėjo „Mobile-First Index“ bandymus, siekdamas iš esmės pakeisti paieškos rezultatų generavimo principus. Šiuo metu dirbama ties modernia mobiliosios paieškos indekso versija, pirmenybę teikiant ne stacionaraus, o mobiliojo turinio vertinimui.

skaityti daugiau