Nauji dirbtinio intelekto įrankiai Performance Max kampanijoms
„Google“ pristato naujus DI – dirbtinio intelekto įrankius, skirtus didžiausio našumo Performance Max reklamų kampanijoms valdyti. Šie patobulinimai palengvina ataskaitų stebėjimą, kūrybinį procesą, sustiprina prekinio ženklo saugumą skirtingų tipų reklamų kampanijose bei leidžia dar tiksliau išmatuoti duomenis bei įvertinti reklamos strategijos naudą.
Performance Max – tai tikslu pagrįstos kampanijos tipas, kurį naudodami našumo reklamuotojai gali iš vienos kampanijos pasiekti visas „Google Ads“ skelbimų vietas. Ji sukurta siekiant pagerinti raktiniais žodžiais pagrįstas paieškos kampanijas ir padėti rasti daugiau konversijas atliekančių klientų visuose „Google“ kanaluose, pvz., „YouTube“, Vaizdo tinkle, Paieškoje, „Discover“, „Gmail“ ir Žemėlapiuose.
Nauji įrankiai – platesnės galimybės
„Google Ads“ išleido naujus, ataskaitų rengimą generuojančius, įrankius, skirtus Performance Max reklamų kampanijoms. Šios funkcijos reklamų kūrėjams suteikia daugiau įžvalgų apie reklamų, skelbimų našumą bei išplečia kūrybines galimybes, leidžia tiksliau išnaudoti išteklius.
Atskirų konversijų metrika. Nuo šiol galima lengviau analizuoti ir redaguoti duomenis viuose „Google“ kanaluose.
„YouTube“ vaizdo įrašų vietų ataskaitos. Šie nauji įrankiai leidžia matyti, kur „YouTube“ yra leidžiamos reklamuotojo reklamos.
„Trečios šalies“ patvirtinimas. „Google“ papildomai pridėjo „trečios šalies“ saugumo patvirtinimo kriterijų „YouTube“ ir video reklamose.
Vaizdų redagavimas dirbtinio intelekto (angl. AI) įrankiais. Nauji DI įrankiai leidžia pridėti, pašalinti ar koreguoti vizualinį, video turinį.
Išplėstas išteklių generavimas. Anksčiau ši funkcija Performance Max kampanijose buvo apribota, dabar tai galima daryti ir vaizdinės medžiagos kampanijose.
Visus šiuos atnaujinimus rasite „Google Ads“ meniu skiltyje pavadintoje „Kurti“ (Create). Šioje skiltyje dirbtinio intelekto įrankiais galite koreguoti jau esamą vaizdinę, video medžiagą, įkelti naujus vizualus. Didelio našumo kampanijose galėsite pridėti aktyvias nuorodas į internetinį puslapį bei atlikti kitus veiksmus.
Pallavi Naresh, „Google Ads“ produktų grupės vadovas, teigė, kad šie nauji įrankiai yra skirti padėti reklamuotojams sukurti platesnį išteklių spektrą ir rodyti reklamas konkrečiam prekės ženklui tinkamesnėse vietose.
Nauja partnerystė
„Google“ paskelbė naują partnerystę su „Typeface“ kūrybine platforma. Ši integracija leis reklamų kūrėjams naudoti naujus šriftus savo „Google Ads“ kampanijose.
Kokia yra naujųjų įrankių nauda Jums
Nauja ataskaitų metrika suteikia galimybes įvertinti kurie ištekliai skatina konversijas ir, atsižvelgiant į šiuos duomenis, koreguoti reklamos strategijas.
Stebėjimas kuriose „YouTube“ vietose yra rodomos reklamos bei „trečiųjų šalių patvirtinimo“ politika leidžia stebėti ir įvertinti, ar jūsų reklama yra rodoma prekės ženklui aktualioje aplinkoje.
Dirbtinio intelekto valdomi vizualinio turinio redagavimo įrankiai gali padėti supaprastinti ir paspartinti kūrybinį procesą.
Naujoji integracija su „Typeface“, taip pat, gali padėti palengvinti jūsų kūrybinį procesą.