Skip to main content
PASLAUGOS
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama Gmail
Reklama YouTube
Pakartotinė rinkodara
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės
NAUJIENOS
KARJERA
KONTAKTAI
KLIENTAMS
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
Paslaugos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
Google Ads reklama
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Interneto svetainės
Naujienos
Karjera
Kontaktai
Klientams
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
NAUJIENOS IR PATARIMAI
Skaitmeninės rinkodaros naujienos, įžvalgos ir naudingi patarimai
Skaityti
Susisiekti
Pradžia
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Page 2
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Socialinių tinklų turinio tipai: ką reikia žinoti?
Šiandien niekas neabejoja, kad socialiniai tinklai yra labai svarbi skaitmeninės rinkodaros dalis. Netikite? Šiuo metu pasaulyje yra 4,8 milijardo socialinių tinklų vartotojų, o tai sudaro 59,9 % …
Skaityti daugiau
Kodėl verta planuoti socialinių tinklų turinį?
Socialinių tinklų turinys yra labai svarbus, jis kalba už jus, todėl tai neturėtų būti bet koks turinys, o gerai apgalvotas, pritaikytas jūsų rinkodaros tikslams, o svarbiausia – suplanuotas, kad g…
Skaityti daugiau
Kova dėl vartotojų – kaip ją laimėti?
Vartotojai kasdien susiduria su tūkstančiais reklamų – kasdien vyksta nuožmi konkurencinė kova. Ir jūs joje dalyvaujate su tikslu laimėti. Kokius ginklus naudoti ir kurie yra efektyviausi?
Skaityti daugiau
Kodėl verta rinktis skaitmeninės rinkodaros agentūrą?
Socialiniai tinklai tapo labai svarbia mūsų kasdienybės dalimi, niekas neabejoja, kad įmonės, norėdamos pasiekti savo klientus, formuoti įvaizdį, turi skirti laiko socialinių tinklų komunikacijos …
Skaityti daugiau
Kaip jums gali padėti „tangential content“?
Sparčiai besivystančiame SEO pasaulyje labai svarbu visuomet būti vienu žingsniu priekyje. Visi žinome, kad tradicinis SEO orientuotas į optimizavimą pagal raktinius žodžius, susijusius su jūsų įmo…
Skaityti daugiau
Verslo sėkmei trukdančios skaitmeninės rinkodaros klaidos
Sėkminga skaitmeninės rinkodaros strategija – tai, kad padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų. Tačiau kartais net ir pačias geriausias strategijas gali sužlugdyti klaidos. Į ką svarbu atkreipti dėmesį p…
Skaityti daugiau
Kaip dirbtinis intelektas (AI) pakeis SEO?
Nuolat besikeičiančiame skaitmeniniame pasaulyje SEO (angl. search engine optimization) atlieka vieną svarbiausių vaidmenų siekiant pritraukti organinį srautą į jūsų svetainę bei užtikrinti aukštas…
Skaityti daugiau
Apie UGC kalba visi: kodėl ir jūs apie jį turite žinoti?
Apie UGC kalba visi: kodėl ir jūs apie jį turite žinoti? Šiuo metu vartotojų kurtas turinys (angl. user generated content) užima reikšmingą vietą prekės ženklų komunikacijos strategijose. Rinkos ty…
Skaityti daugiau
Norite pranokti konkurentus? Susipažinkite su SEO „Chrome“ plėtiniais
Būsime atviri, paieškos sistemų optimizavimo (angl. SEO) darbai atima daug laiko ir reikalauja nemažai darbo. Būtų puiku turėti stebuklingą burtų lazdelę, kuria mostelėjus, visos SEO užduotys būtų …
Skaityti daugiau
Su gimtadieniu, „LinkedIn“!
„LinkedIn“ jau dvidešimt! Socialinių tinklų platformą, kurią 2003 m. gegužės 5 d. į pasaulį paleido Reidas Hoffmanas ir jo kolegos, vis dar yra didžiausias pasaulyje profesionalus vienijantis socia…
Skaityti daugiau
Ką žada 2023-ieji socialiniams tinklams?
Socialiniai tinklai – tai be ko neįsivaizduojama mūsų visų kasdienybė. 2021-aisiais socialiniais tinklais visame pasaulyje naudojosi daugiau nei 4,26 milijardo žmonių. Prognozuojama, kad 2027 metai…
Skaityti daugiau
Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2023-ieji?
Sutikite, kad SEO yra viena dinamiškiausių skaitmeninės rinkodaros sričių, „Google“ nuolat atnaujina savo reitingavimo algoritmus, kad paieška būtų patogesnė vartotojams. Tai reiškia, kad ir šiais …
Skaityti daugiau
SEO optimizavimas ar Google Ads reklama?
Įmonių vadovams ir rinkodaros specialistams, siekiantiems padidinti lankytojų srautą į savo įmonės interneto svetainę dažnai iškylą klausimas kas yra efektyviau – SEO optimizavimas ar Google Ads re…
Skaityti daugiau
Kaip pasirinkti SEO agentūrą ar specialistą?
SEO paslaugos yra labai aktualios, todėl šias paslaugas teikiančių agentūrų ar specialistų įmonės ieško nuolatos. Visų jų reikalavimas labai paprastas: „Aš noriu, kad kad mano svetainę rodytų pirma…
Skaityti daugiau
Kas yra SEM (Search Engine Marketing)?
SEM reiškia „Search Engine Marketing“ (Paieškos sistemų rinkodara). SEM – tai interneto rinkodaros dalis, kurios tikslas yra didinti interneto svetainės lankytojų srautą iš paieškos sistemų (Google…
Skaityti daugiau
2022 m. vasario mėnesį skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Verslo idėjų partneriai“ suteiktas „Google Premier Partner“ partnerio statusas
2022 m. vasario mėn. „Google“ pripažino geriausių skaitmeninės rinkodaros partnerių pasiekimus ir skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Verslo idėjų partneriai“ suteikė „Premier“ partnerio statusą kai…
Skaityti daugiau
5 faktai, kaip „Google Analytics“ rūpinasi jūsų duomenų privatumu
Pastaruoju metu vis daugiau įmonių ir organizacijų klausia, ar „Google Analytics“ įrankis, su kuriuo šiuo metu dirba daugelis rinkodaros agentūrų, gali būti suderinamas su tarptautinio asmens duome…
Skaityti daugiau
El. paštas švenčia savo 50-tąjį gimtadienį
Prieš 50 metų Ray Tomlinson išsiuntė pirmąjį elektroninį laišką. Praėjus daugiau nei 30 metų, „Google“ inžinierius Paul Buchheit nusprendė pagerinti el. pašto naudojimo patirtį ir pristatė „Gmail“,…
Skaityti daugiau
Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2021-ieji?
2020-ieji buvo pilni iššūkių. Tai metai, atnešę labai daug klausimų ir abejonių, o internetinė erdvė tapo kaip niekada svarbi verslo vystymui ir augimui. Jau dabar galime matyti tendencijas, kurios…
Skaityti daugiau
Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?
Noras taupyti ir protingai investuoti verslą moko priimti racionaliai pagrįstus sprendimus. Renkantis SEO paslaugų teikėją tai ypatingai aktualu, kadangi numatyti, kas jūsų verslui suteiks realios …
Skaityti daugiau
„Google Ads“ įgalino auditorijų sąrašų bendrinimą tarp valdytojo administruojamų paskyrų
Iki šios dienos, norint dalytis auditorijos sąrašais su antrinėmis valdytojo administruojamomis paskyromis, tekdavo atlikti kelis mechaninius veiksmus. Siekdama supaprastinti vartotojų patirtį, „Go…
Skaityti daugiau
Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?
Kiekvienų metų pradžioje socialinės medijos ekspertai pasidalina įžvalgomis, ko reikėtų laukti ir tikėtis. Atrinkome 4 svarbiausias tendencijas, kurios formuos trijų Lietuvoje aktualiausių socialin…
Skaityti daugiau
Skaitmeninės rinkodaros prognozės 2020 metams
Nors negalime numatyti visų šiais metais laukiančių pokyčių, tam tikros prognozės išryškėjo jau 2019-ųjų pabaigoje. Be abejonės, ateitis nebus tokia, kokia buvo, ir tai yra normalu. Atrinkome 9 ska…
Skaityti daugiau
„Google Ads“ imasi pokyčių
2019 m. eigoje „Google“ pranešė, kad spalio mėnesį bus atsisakyta dviejų „Google Ads“ funkcijų, siekiant optimizuoti reklamos skelbimų pateikimą. Deja, pokyčiai ne tik reikalauja laiko, bet ir suke…
Skaityti daugiau
Išsamus „Instagram Creator Studio“ vadovas
Prieš kelis mėnesius startavo „Instagram Creator Studio“ įrankis, su kuriuo galėsite lengvai ir patogiai valdyti visus „Instagram“ įrašus, gauti naudingų įžvalgų ir kurti pelningą turinį. Pateikiam…
Skaityti daugiau
Paprastas būdas atkreipti kliento dėmesį ir paskatinti jį sugrįžti į svetainę
Nepriklausomai nuo to, kokio dydžio jūsų verslas, klausimas išlieka toks pats: kaip išlaikyti potencialaus kliento dėmesį? Šiame straipsnyje papasakosime, kaip greitai ir lengvai atkreipti vartotoj…
Skaityti daugiau
Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis
Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! I…
Skaityti daugiau
Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto
Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis,…
Skaityti daugiau
„Instagram“ ekspertų prognozės 2019-iesiems
Ar galvojote apie tai, kaip „Instagram“ atrodys ateityje? Kaip keisis nuotraukų srautas ar socialinės platformos funkcionalumas? Influenceriai (nuomonės formuotojai), socialinių tinklų ekspertai ir…
Skaityti daugiau
Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?
2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su did…
Skaityti daugiau
1
2
3
4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
Google Ads naunienos
Socialinių tinklų naujienos
Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis optimizavimas
Išorinis optimizavimas
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama YouTube
Reklama Gmail
Remarketingas
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės