Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – savo klientams, dar prieš jiems paspaudžiant skelbimą, pateikti kuo daugiau informacijos apie savo produktus ir paslaugas.

Džiaugiamės, kad šiandien galime kalbėti apie struktūrinių fragmentų plėtinių (structured snippets extension) naudą – tai su teksto skelbimais rodoma struktūrinė verslo informacija, kuri leidžia pabrėžti konkrečius produktų ir paslaugų aspektus.

skaityti daugiau
7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!

Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.

skaityti daugiau
Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Display Campaigns“), leidžiančias valdyti sudėtingus vaizdinės reklamos tinklo nustatymus. Atnaujinimas leido sujungti tris optimizavimo technologijas: skelbimų taikymą, jų kainos nustatymą ir pilną sukūrimą.

skaityti daugiau
Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?

Ar žinote, kiek dienų praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo?

Reklamuojatės „Google“ tinkle? Jei taip, greičiausiai ne kartą galvojote, kiek laiko praeina nuo reklamos paspaudimo iki konversijos įvykdymo. Atsakydama į Jūsų klausimą, spalio 11 dieną „Google AdWords“ pristatė naują raportavimo funkciją „Days to conversion“ (Dienos iki konversijos), skirtą patogesniam, lengvesniam ir greitesniam reklamos efektyvumo įvertinimui.

skaityti daugiau
SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.

skaityti daugiau
Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema

Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema

„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų kiekį, „Facebook“ naujienų sraute yra vertinami palankiau, sulaukia didesnio matomumo ir yra aukščiau reitinguojami. Tačiau, šis vertinimo būdas negalioja mokamai „Facebook“ reklamai, t. y. visos reakcijos, įskaitant ir „Like“, sukauptos ant mokamų „Facebook“ reklamos įrašų, turi vienodą reikšmę, nustatant reklamos skelbimo kainą ir padėtį aukcione.

skaityti daugiau
Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.

skaityti daugiau
7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esantis turinys ir jos nuorodos talpinamos abejotino patikimumo puslapiuose kartu su šlamštiniu turiniu „spam“, pateikiami prasti įvertinimai arba svetainė yra nulaužiama. Vis dėlto, imantis atitinkamų veiksmų, nuo kenkėjiškų atakų ir negatyvaus SEO galima apsisaugoti iš anksto.

skaityti daugiau
Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerinančiu vartotojų patirtį. Užsikrovimo greičio svarbą lėmė augantys vartotojų poreikiai ir noras kuo greičiau pasiekti aktualią informaciją bei „Google“ reakcija į šias vartotojams svarbias savybes. Didesnė puslapio užsikrovimo sparta gali būti pasiekta įvairiais būdais, tačiau vienas paprasčiausių sprendimų – svetainėje esančių vaizdų optimizacija. Internetinės rinkodaros profesionalai pastebi, kad nors ir minėtoji procedūra nėra sudėtinga, dažnai vaizdų optimizacijos galimybės nėra išnaudojamos.

skaityti daugiau
Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje

Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje

Remarketingo sąrašai paieškos skelbimams (RLSA) gali būti naudojami „Google AdWords“ reklamoje, išskiriant tikslinę auditoriją, kuri jau lankėsi Jūsų svetainėje (remarketingui), arba vartotojus, kurie atitinka Jūsų lankytojams būdingus bruožus, tačiau svetainėje nesilankė (retargetinimui). Pritaikykite „Google AdWords“ remarketingo sąrašus reklamai paieškoje (Remarketing Lists for Search Ads) ir segmentuokite vartotojus detaliau. Tai puikus būdas pasiekti tikslinę auditoriją efektyvesnėmis priemonėmis: parenkant jiems tinkamesnį, asmeniškesnį žinutės turinį ir optimizuojant reklamos kainas.

skaityti daugiau
Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje

Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje

Pagrindinis „Google AdWords“ reklamos tikslas – pateikti kuo aktualesnį ir konkretesnį užklausos turinį vartotojui. „Google AdWords“ platformoje galima analizuoti „Google AdWords“ raktažodžių ir skelbimų efektyvumą, taip pat vertinti ar juose esančių nukreipiamųjų nuorodų puslapiai atitinka vartotojų užklausas bei poreikius. Visa tai lemia raktažodžių kainą bei skelbimų pozicijas „Google“ paieškoje. Pristatome Jums keletą naujų „Google AdWords“ reklamos funkcijų, kurios padės detaliau analizuoti turimus duomenis bei geriau suprasti, kokią įtaką atskiri reklamos elementai daro kokybės balui ir reklamos našumui.

skaityti daugiau
Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami šio proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, kokioje pozicijoje atsiduria mūsų svetainė. Nors šis vertinimas yra vienas paprasčiausių būdų apžvelgti rezultatus, ne visais atvejais jis yra tikslingas.

skaityti daugiau
„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmingumo Jūsų skelbimui, todėl didėja skelbimo matomumas ir paspaudimų skaičius. Taip pat lankytojams yra suteikiama galimybė atlikti tiesioginius kontaktinius ir funkcinius veiksmus, pvz., naudodamiesi išmaniuoju telefonu ir spustelėję ant skelbimo, naudotojai gali greitai ir lengvai paskambinti į Jūsų įmonę arba iš karto patekti į norimą svetainės skiltį. Plėtiniai rodomi tuomet, kai skelbimo reitingas yra gana aukštas ir „AdWords“ sistema apskaičiuoja, kad minėtasis sprendimas pagerintų skelbimo našumą.

skaityti daugiau
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovaujantis vos keliais laiko patikrintais patarimais, raktinių žodžių planavimas gali tapti greita ir efektyvia procedūra, leidžiančia užsitikrinti geresnes pozicijas Google paieškoje.

skaityti daugiau
7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

Turinio rinkodaros (content marketing) tikslas – nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu, kuris padėtų pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, skatindamas ją atlikti pelną nešančius veiksmus. Tinkamai suplanuota strategija tampa galingu įrankiu, didinančiu potencialių vartotojų srautą ir pardavimų rodiklį. Nors egzistuoja daugybę priemonių, orientuotų į turinio rinkodaros gerinimą, šiame straipsnyje pateikiame septynis lengvus būdus, atitinkančius individualius verslo poreikius.

skaityti daugiau
Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Siekdamas pateikti naudotojams kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie vietinį verslą, jau prieš kelis metus „Google“ pristatė nemokamą „Google Mano Verslas (Google My Business)” paslaugą. Ši paslauga leidžia valdyti „Google“ paieškos bei žemėlapių rezultatuose rodomą verslo (įmonių) informaciją. Jeigu prieš tai savo įmonės verslo paskyros informacijoje nematėte naudotojų vertinimų arba matėte kitokį vidutinio įvertinimo rodiklį, nenustebkite, jeigu ši informacija pasikeitė.

skaityti daugiau