Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės
Nusistatykite tikslus ir generuokite „YouTube“ reklamos rezultatus
Vaizdo įrašai – neatsiejama šiuolaikinio žmogaus gyvenimo dalis, reikalaujanti ypatingo rinkodaros specialistų dėmesio. Kad galėtume pasiekti tikslinę auditoriją ir kiekviename žingsnyje būti šalia savojo kliento, reikalingos platesnės „YouTube“ reklamos galimybės. Visai neseniai „Google“ pristatė naujas „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – tai nauji reklamos formatai ir kainų siūlymo strategijos, pritaikytos konkretiems kampanijos tikslams, nepriklausomai nuo to, ar norite didinti savo prekės ženklo žinomumą, keisti produktų percepciją ar raginti lankytojus atlikti jūsų verslui naudingus veiksmus.
„YouTube“ auga – reklama prisitaiko
Žmonės lankosi „YouTube“, kad išmoktų naujų dalykų, gautų reikalingos informacijos, bendrautų ir smagiai leistų laiką. Nuolatos augdamas „YouTube“ tapo didžiausiu informacijos, laisvalaikio ir pramogų kanalu.
Atsižvelgdama į augančius rinkodaros specialistų poreikius, 2018 metų vasarą „Google“ pradėjo dirbti su naujais „YouTube“ skelbimų formatais ir kainų siūlymo strategijomis, dar tiksliau prisiderinančiomis prie jūsų kampanijos tikslų.
Naujos „YouTube“ reklamos galimybės
Jei norite didinti prekės ženklo pasiekiamumo ir žinomumo rodiklius, „Google“ siūlo išbandyti „TrueView for Reach“ galimybę, apjungiančią pagrindinį „In-stream“ skelbimų formatą su standartiniu CPM (cost-per-impression) kainodaros modeliu. Pradiniame „TrueView“ bandyme buvo dirbama su automobilių pardavėju, kurio reklama pritraukė 2400 naudingų apsilankymų, kai CPM buvo 40 proc. mažesnis už vietinei televizijai skirtas išlaidas, ir leido pasiekti 66 procentais daugiau žmonių su tuo pačiu biudžetu.
Nors pasiekiamumas ir vardo žinomumas yra svarbus rodiklis kiekvienam verslui, daugelis prekės ženklų nori pasiekti būtent tuos vartotojus, kurie yra linkę įsigyti jų produktus ar paslaugas. Kad padėtų įgyvendinti šį tikslą, „Google“ pristatė „Maximize lift“ – naują kainų siūlymo strategiją, kuri padeda pasiekti konkrečiam verslui aktualią auditoriją, linkusią rinktis jūsų prekės ženklą po reklamos peržiūros. Neseniai „CoverGirl“ panaudojo „Maximize lift“ ir „TrueView in-stream“ skelbimų derinimo strategiją, kad padidintų naujojo „LashBlast“ tušo pardavimus, ir gavo 2x didesnę grąžą.
Ne paslaptis, kad vaizdo įrašai skatina žmones imtis tam tikrų veiksmų. Tiesą sakant, visame pasaulyje „YouTube“ skelbimų sugeneruotos konversijos per pastaruosius metus išaugo net 150 proc. Naudodami „TrueView for Action“ galite skatinti lankytojus svetainėje atlikti konkrečiai jūsų verslui naudingus veiksmus, pvz., užsakyti kelionę, suplanuoti bandomąjį vairavimą, siųsti užklausą dėl detalesnės informacijos ir t. t. Šiais metais planuojama pristatyti ir naują „TrueView for Action“ funkciją, kurios tikslas – generuoti potencialius lankytojus tiesiogiai iš jūsų skelbimo. Naujoji funkcija leis žmonėms pateikti savo el. pašto adresą ar telefono numerį tiesiai iš vaizdo įrašo skelbimo, kad lankytojai galėtų dar lengviau užsisakyti jūsų paslaugas ir prekes arba sužinoti daugiau apie jūsų verslą.
Naujausios „YouTube“ reklamos galimybės, kiekviena atskirai suteikdamos didelį pranašumą jūsų verslui, didžiausią naudą generuoja tuomet, jei yra tikslingai derinamos tarpusavyje ir naudojamos drauge.
Image source ©pngtree