Skip to main content
„Instagram“ ekspertų prognozės 2019-iesiems

„Instagram“ ekspertų prognozės 2019-iesiems

„Instagram“ ekspertų prognozės 2019-iesiems

Ką žada „Instagram“ ateitis?

Ar galvojote apie tai, kaip „Instagram“ atrodys ateityje? Kaip keisis nuotraukų srautas ar socialinės platformos funkcionalumas? Influenceriai (nuomonės formuotojai), socialinių tinklų ekspertai ir gerai žinomų prekių ženklų strategai žada gana didelius „Instagram“ pokyčius!

Prognozė #1: 2019 m. „Instagram“ skirs didesnes investicijas IGTV

2018 m. birželį IGTV, pristatyta kaip pirmoji savarankiška „Instagram“ video platforma, sukėlė tikrą sąmyšį. Nors verslui buvo suteikta galimybė visiškai nauju būdu atskleisti savo kūrybiškumą, darbas su IGTV vyko gan vangiai. Tiesa, ekspertai mano, kad 2019-aisiais ši situacija iš esmės pasikeis.

Keli socialinių tinklų strategai prognozuoja, kad 2019-aisiais „Instagram“ skirs kur kas daugiau investicijų IGTV tobulinimui, kad būtų pridėta naujų funkcijų, o pati IGTV platforma taptų patogesne ir funkcionalesne naudoti. Jei esate skeptikai, turėtumėte prisiminti, kad tik pristatytos „Instagram“ istorijos atrodė gan nevykęs sprendimas, todėl šiandien nuteisti IGTV taip pat yra gerokai per anksti.

„Nors iki šiol vartotojų patirtis dirbant su IGTV nebuvo pati geriausia, manau, kad „Instagram“ pagerins IGTV funkcionalumą ir matomumą, tuo pačiu, – investuos nemažus pinigus, kad prekės ženklai būtų suinteresuoti naudotis IGTV“, – prognozuoja Michael Edelmann, „The Business of Fashion“ rinkodaros vadovas.

Elise Darma, keliaujanti skaitmeninės erdvės specialistė ir „Instagram“ ekspertė, atkartoja Michael Edelmann žodžius, teigdama, kad „Instagram“ imsis visų būtinų veiksmų, kad IGTV taptų platforma, tolygia „YouTube“, ir sukurs funkcionalią paieškos juostą, kuri padės surasti vaizdo įrašus pagal IGTV video pavadinimą ar video aprašymą“. E. Darma taip pat spėja, kad „bus įdiegtos naujos funkcijos, kurios palengvins IGTV kanalų prenumeratą, – taip kūrėjai bus paskatinti savo turiniu visų pirma pasidalinti IGTV, ir tik vėliau – „YouTube“.

Prognozė #2: sustiprės „Instagram Analytics“

Reikia pripažinti, kad „Instagram“ turinio analizė, rodiklių stebėjimas ir jų matavimas visada buvo svarbūs. Tačiau, kadangi „Instagram“ tampa vis labiau orientuotas į verslą, bus reikalingesni dar stipresni sekėjų išlaikymo, pardavimo ir veiksmų analizės, stebėjimo ir prognozavimo įrankiai. Su ateityje laukiančiais pokyčiais jau spėjome šiek tiek susipažinti, kai 2018 m. „Facebook“ savo platformoje išbandė beta „Instagram“ analizės testavimą. Tačiau, pasak kai kurių ekspertų, 2019 m. gali būti tie metai, kai „Instagram“ iš tiesų investuos į maksimaliai išsamią analizę.

Pasak Marly Kos, „Casetify“ verslo plėtros ir partnerystės vadovės, „Facebook“ ir toliau investuojant į duomenų analizę, galime tikėtis naujų įžvalgų apie tai, kaip „Instagram“ veikia bendrą verslo rinkodaros strategiją: „kaip prekės ženklas mes ieškome įžvalgų apie tai, kas skatina pardavimus, kaip galime didinti prekės ženklo žinomumą ir kas skatina klientų įsitraukimą. Visų pirma, mes tikimės išsamesnių ataskaitų apie pirkimui skirtus įrašus, vaizdo įrašų turinį, „Instagram“ istorijas ir „Instagram“ skelbimus“.

Taylor Loren, „Later“ rinkodaros vadovė, sutinka, kad 2019 m. „Instagram“ greičiausiai sukurs pažangesnes analizės priemones, kad verslui būtų suteikta galimybė stebėti ir interpretuoti jam aktualius duomenis. „Kadangi socialinė žiniasklaida tapo nauju kanalu prekybai ir pardavimams, prekės ženklai turės išmokti apskaičiuoti, kiek yra efektyvios investicijos į „Instagram“ turinį, t. y. suvokti, kas yra Investicijų pelningumo rodiklis (ROI, Return On Investment). Turite tiksliai žinoti, kokį žmonių srautą sugeneruoja „Instagram“ ir kokią naudą iš to gaunate, t. y. kiek pardavimų įvyksta. Pats metas tobulinti ataskaitų analizės įgūdžius!“

Prognozė #3: 2019 m. „Instagram“ istorijos taps interaktyvesnės

2018 metais „Instagram“ istorijos buvo papildytos naujomis funkcijomis, įskaitant ir naujus kūrybinius įrankius, šriftus, lipdukus ir specialius įrankius verslui. O kas nutiks 2019-aisiais? Ekspertai mano, kad didžiausias žingsnis bus dar interaktyvesnės „Instagram“ istorijos.

Jessica Guzik, „Oberlo“ socialinės rinkodaros vadovė, mano, kad 2018 m. „Facebook“ ir „YouTube“ pradėjus dirbti su savo istorijomis, „Instagram“ istorijos taps dar interaktyvesnės, kad galėtų išsilaikyti konkurencingoje socialinėje erdvėje. „Tikimės, kad „Instagram“ sukurs naujas funkcijas, kurios padarys jų istorijas dar interaktyvesnes, pvz., galbūt atsiras galimybė viešai komentuoti istorijas“.

Loic Jeanjean, „Fastory.io“ plėtros specialistas, pritaria šiai nuomonei ir mano, kad 2019 m. istorijų pagalba užmegzti ryšiai taps itin svarbūs. „Kai kalbu su rinkodaros specialistais, suprantu, kad jie nori bendrauti su savo auditorija, naudodami istorijas. Vis dėlto, išlieka klausimas, – kaip savo gerbėjus / auditoriją paversti perspektyva / potencialiais pirkėjais.“

Prognozė #4: autentiškumas dar niekada nebuvo toks svarbus

Kadangi vis daugiau ir daugiau žmonių naudoja „Instagram“, ieškodami įmonių ir produktų, tampa neįtikėtinai svarbu optimizuoti savo paskyrą, siekiant suteikti daugiau informatyvumo, skatinti pardavimus ir didinti sekėjų gretas. Ir vienas geriausių būdų tai padaryti – kurti gražią ir darnią „Instagram“ aplinką.

2018 m. visos įmonės galvojo apie tai, kaip turi atrodyti jų „Instagram“ nuotraukų srautas. Ir nors abejojama, ar ši tendencija keisis 2019 m., kai kurie „Instagram“ ekspertai mano, kad influenceriai atsisakys „tobulų“ kanalų ir siūlys gerokai autentiškesnį turinį.

Sophie Gray, nuomonės formuotoja ir „DiveThru“ įkūrėja, sako: „manau, kad 2019 m. atsitrauksime nuo tobulai apgalvotų ir puikiai kuruojamų kanalų ir žengsime žingsnį į tikrąją socialinės žiniasklaidos pusę. Žmonės pavargo nuo tobulumo ir pradėjo ieškoti tikrumo. 2019-uosius matau kaip metus, kuomet žmonės pradės kurti turinį (arba tęs jo kūrimą), perteikiantį tikrą žvilgsnį į gyvenimą.“ Pats laikas atsisakyti suvaidinto Insta-tobulumo, kuris šiuo metu yra įsitvirtinęs socialinėje žiniasklaidoje: „jei esate influenceris, neturėtumėte laukti, kol visi kiti tai padarys. Visų pirma, vien dėl to, kad suprantate, jog dirbtinumas yra problema, kuri jums rūpi. Tai ne tik padės jūsų sekėjams, bet ir išlaisvins jus iš visuomenės spaudimo.“

Šiai nuomonei pritaria Erin Summer, meno vadovė ir fotografė: „kalbant apie estetiką, panašu, kad Retro ir Vintage filtrai, kurie buvo populiarūs šių metų pabaigoje, ir toliau išliks dėmesio centre. Manau, kad tai yra gaivinanti alternatyva tobulai sukurtiems ir suredaguotiems įvaizdžiams, prie kurių buvome įpratę.“

Christina Galbato, prabangaus gyvenimo būdo ir kelionių „blogerė“, pastebi, kad tendencija būti autentišku „Instagram“ kanale (ir apskritai socialinėje erdvėje) yra kur kas daugiau nei tik įvaizdis. Tai galėtų būti skiriamasis jūsų sėkmės bruožas! „Taip prekės ženklai ir influenceriai nustotų galvoti apie gražiausią nuotrauką. Tai, kas padės jums išsiskirti, – tai jūsų sugebėjimas būti nuoširdžiam su savo auditorija. Būkite sąžiningi ir nebijokite atskleisti pažeidžiamo – parodę tai „Instagram“ istorijose, skatinsite nuoširdžius ryšius. “

Michael Edelmann socialinių tinklų ateitį sieja su drąsa kalbėti, sakydamas, kad šį reiškinį paskatino vadinamasis „kartos prabudimas“, dėl kurio soc. erdvėje imta kelti nepatogius socialinius ir aplinkosauginius klausimus, „todėl tik tie gamintojai, kurie rizikuos dalyvauti platesnėse kultūrinėse diskusijose ir nebijos kalbėti prieštaringomis temomis (prisiminkite „Nike“ Colin Kaepernick kampaniją ar „Gucci“ paramą smurtui prieš ginklus), galės išlikti „Instagram“ (ir už šios platformos ribų)“.

Prognozė #5: influencerių rinkodara taps labiau individualizuota

Nuomonės formuotojų rinkodara tampa vis populiaresnė ir visai nesunku suprasti, kodėl. Skirtingai nei naudojant tradicinę reklamą, verslo idėjos pristatomos per kur kas artimesnį šaltinį, t. y. verslo partnerį-influencerį. Vis dėlto, pasak kai kurių „Instagram“ ekspertų, 2019-aisiais bendradarbiaudami su dideles sekėjų gretas turinčiais influenceriais galite pralošti. Iš tiesų, kaip teigia Nathan Chan, „Foundr Magazine“ leidėjas, šiais metais valdys mikro-influenceriai, kadangi didieji jų broliai tampa vis mažiau efektyvūs.

Siekiant kurti autentiškesnę reklamos patirtį, verslas ir, žinoma, nuomonės formuotojai turi tapti meistriškesni ir su kiekvienu kanalu dirbti atskirai, t. y. kelti jiems skirtingus tikslus. Shane McCloskey, „Influence.co“ pardavimų ir partnerystės direktorius, mano, kad „2019 m. influenceriai atsisakys to paties turinio kartojimo skirtinguose socialiniuose kanaluose ir kiekvieną platformą pradės vertinti kaip atskirą ir individualią erdvę, skirtą žiūrovų sudominimui“. Shane McCloskey pastebi, kad vis daugiau prekių ženklų ieško originalių ir autentiškų būdų pasiekti vartotojus. Todėl influenceriai, kurie adaptuoja ir dalinasi unikalia žinute skirtingose socialinėse platformose, džiaugsis sėkme didindami savo auditorijos gretas ir užtikrindami reklamuojamo turinio populiarumą.

Matt Crump, meno vadovas ir fotografas, priduria, kad „Instagram“ šiais metais pradės kur kas aktyviau bausti influencerius, perkančius sekėjus ir jų dėmesį, t. y. dirbtinai gerinančius savo įvaizdį socialinėje erdvėje. 2018 m. pabaigoje „Instagram“ ėmėsi pirmųjų veiksmų, kovodamas su netinkamu vartotojų elgesiu ir įspėdamas pažeidėjus. Nuo šiol paskyros, kurios naudos trečiųjų šalių programėles, kad didintų savo sekėjų gretas, turėtų susidurti su kur kas rimtesniais nemalonumais, pradedant jų veiklos sustabdymu ir baigiant paskyros užblokavimu.

Prognozė #6: „Instagram“ sukurs įrankius, gerinančius vartotojų bendravimą

„Instagram“ visuomet siekė, kad jų vartotojai turėtų galimybę laisvai bendrauti, todėl suteikė itin daug funkcionalumo „Instagram Direct“ aplinkai, įskaitant naujus būdus dalintis ir bendrauti su kitais „Instagram“ nariais. Įdomu tai, kad atsižvelgiant į vieno eksperto nuomonę, greičiausiai, 2019-taisiais „Instagram“ šią veiklą padvigubins.

Matt Navarra, socialinės žiniasklaidos konsultantas, teigia: „toliau bus mažinamas socialinis vartotojų pasidalinimas pagrindinėse platformose ir didės privataus turinio dalinimosi rodikliai. Mes matysime daugiau įrankių ir funkcionalumo, pridedamų prie pranešimų programų, kad naudotojams būtų suteikta daugiau kūrybinių galimybių bendrauti pokalbių grupėse arba dalintis turiniu su draugais“. M. Navarra taip pat pažymi, kad ateinančiais metais didės dėmesys bendravimo saugumui.

Image source ©pngtree


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIU ŠALTINIU:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos