Skip to main content
Kaip pasirinkti SEO agentūrą ar specialistą?

Kaip pasirinkti SEO agentūrą ar specialistą?

Kaip pasirinkti SEO agentūrą ar specialistą?

Ko galima reikalauti iš SEO specialistų?

SEO paslaugos yra labai aktualios, todėl šias paslaugas teikiančių agentūrų ar specialistų įmonės ieško nuolatos. Visų jų reikalavimas labai paprastas:

„Aš noriu, kad kad mano svetainę rodytų pirmame puslapyje!“

Dažnai asmenys, ieškantys SEO optimizavimo paslaugų, būna suklaidinti įvairiais „mitais“ ir „garantijomis“, kurių gausu įvairiuose SEO forumuose ir bloguose. „Nerealias“ garantijas taip pat dažnai žada SEO paslaugas teikiančios agentūros, kurių pagrindinis tikslas – ne ilgalaikiai rezultatai ir santykiai su klientu, o greitas uždarbis. Jei SEO paslaugas teikianti agentūra bus orientuota tik į greitą uždarbį ir trumpalaikius tikslus, ji gali naudoti draudžiamas SEO optimizavimo technologijas, dėl kurių Jūsų svetainė vėliau gali ne tik prarasti savo pozicijas paieškoje, bet ir aplamai būti pašalinta iš paieškos rezultatų puslapių.

SEO specialistas gali:

  • Atsižvelgiant į įmonės vykdomą veiklą atlikti SEO raktinių žodžių analizę ir rekomenduoti tikslingiausias raktines frazes svetainės optimizavimui.
  • Atlikti esamos svetainės ir su ja konkuruojančių svetainių pozicijų paieškos sistemų rezultatų puslapiuose analizę ir įvertinti galimybes šių pozicijų aukštinimui.
  • Atlikti svetainės Google Analytics lankomumo srautų analizę ir įvertinti galimybes lankytojų srauto didinimui.
  • Atlikti esamos svetainės SEO auditą, pateikti rekomendacijas jos SEO optimizavimui ir sudaryti SEO optimizavimo darbų planą.
  • Atlikti privalomus vidinius SEO optimizavimo veiksmus.
  • Pagal poreikį atlikti reikalingus išorinius SEO optimizavimo veiksmus.
  • Pasiūlyti sprendimus dėl techninių SEO optimizavimo užduočių (svetainės užsikrovimo greičio ar pritaikymo mobiliems įrenginiams).
  • Atlikus visus galimus vidinius SEO optimizavimo darbus, pagerinti interneto svetainės randamumą interneto paieškos sistemose pagal įvairesnes paieškos frazes bei pakelti jos pozicijas paieškos rezultatuose.
  • Sekti raktinių žodžių pozicijų ir natūralaus lankytojų srauto dinamiką, stebėti konkuruojančių svetainių pozicijas bei laiku imtis papildomų vidinių ir (arba) išorinių SEO optimizavimo veiksmų, kad išlaikyti ir gerinti pasiektą rezultatą.

SEO specialistas negali:

  • Garantuoti greito raktinių žodžių pozicijų iškėlimo, ypač didelę konkurenciją turinčioms raktinėms frazėms. Atlikus bet kuriuos vidinius ar išorinius SEO optimizavimo veiksmus teigiamas rezultatas pastebimas tik po 1–2 mėn., o kartais ir ilgiau. Visiškai naujai sukurtos svetainės „įsivažiavimui“ reikia ne mažiau 6–12 mėnesių.
  • Garantuoti „nerealaus“ natūralaus lankytojų srauto augimo. Natūralus lankytojų srautas priklauso ne tik nuo raktinių žodžių pozicijų, bet ir nuo paieškų skaičiaus, kuris gali keistis, priklausomai nuo sezoniškumo ar pasikeitimų rinkoje.
  • Garantuoti nuolatinės #1 ir net TOP10 pozicijos kuriai nors konkrečiai paieškos frazei. Google neparduoda pozicijų natūraliuose paieškos rezultatuose, o interneto turinys nuolatos pasipildo nauja informacija (naujomis svetainėmis, tinklaraščiais, el. prekybos portalais, informaciniais katalogais). Visos konkuruojančios svetainės nori patekti į TOP10 ir nuolatos imasi įvairių optimizavimo veiksmų.
  • Garantuoti, kad natūralaus srauto lankytojai būtinai pirks įmonės prekes ar paslaugas. Pirkimų (konversijų) rodiklis visų pirma priklauso nuo svetainėje pristatomų prekių ar paslaugų informacijos, kainų, specialių pasiūlymų. SEM / SEO specialistas gali pakonsultuoti, kaip geriau pristatyti prekę ar paslaugą, bet pilnai užsiimti pardavimų skatinimu turi rinkodaros ar pardavimų vadovas.

Mūsų agentūra nežada nerealių ir nepasiekiamų rezultatų, visada atsižvelgia į SEO rezultatus įtakojančių faktorių visumą ir iš anksto aiškiai bei atvirai informuoja klientus apie galimus pasiekti rezultatus bei terminus.

Kokius klausimus turėtumėte užduoti SEO specialistui?

Kad bendradarbiavimas su skaitmeninės rinkodaros įmone būtų profesioanlus ir malonus, o SEO paslaugos būtų orientuotos į aukščiausius rezultatus, užduokite klausimus, kurie leistų patikrinti SEO specialisto kvalifikaciją, Jūsų pasirinktos įmonės patirtį ir pagrindinius darbo principus.

  • Ar SEO įmonė ir jos siūlomos SEO paslaugos yra orientuotos į Jūsų verslo tobulinimą ir bendrą įmonės rinkodaros strategiją?
  • Ar SEO įmonė turi ilgametę patirtį, su kokiais klientai dirbo ir kaip sėkmingai įgyvendino projektus?
  • Ar SEO įmonė turi aiškiai apibrėžtą strategiją ir gali objektyviai įvertinti SEO optimizavimo galimybes?
  • Ar SEO įmonė gali pasiūlyti kompleksines SEM paslaugas?
  • Ar SEO įmonė galės suteikti visas Jus dominančias ataskaitas ir atsakyti į visus Jūsų klausimus?
Kodėl verta dirbti su gera agentūra?

SEO optimizavimo procesas yra sudėtingas, nuolatos besikeičiantis, todėl reikalauja daug žinių ir praktikos. Jei savo dėmesį sutelksite į SEO darbus, prarasite pakankamai daug laiko, kurį galėtumėte skirti savo verslo plėtrai. Ir atvirkščiai, patikėję šį darbą profesionaliai agentūrai, Jūs ne tik efektyviai planuosite laiką, bet ir išvengsite klaidų, kurios gali turėti neigiamos įtakos SEO rezultatams.
SEO rezultatus lemia įvairūs kriterijai, todėl, jei neturite skirtingas svetaines apimančios SEO optimizavimo praktikos, bus sunku numatyti svarbiausius SEO darbus. Agentūros, sėkmingai įgyvendinusios daug ir skirtingų SEO optimizavimo projektų, turi galimybę nuolatos stebėti pačių įvairiausių svetainių ir raktinių frazių pozicijų kitimą natūraliuose paieškos rezultatuose, atlikti šių pokyčių priežasčių analizes ir savo klientams pasiūlyti tinkamiausius SEO optimizavimo veiksmus.
Dirbdami su patyrusia agentūra, sužinosite ne tik apie skirtingas SEO optimizavimo galimybes ir paieškos sistemoms keliamus reikalavimus, bet ir galėsite sekti skaitmeninės rinkodaros naujienas bei tendencijas.
Kad SEO paslaugos būtų sėkmingai įgyvendintos, reikalingos įvairios SEO įrankių ir ataskaitų sistemos, kurios yra pakankamai sudėtingos ir ne visada gali pateikti Jūsų verslui aktualius duomenis. Geros agentūros specialistai moka dirbti su Google Search Console, Google Analytics bei kitomis SEO sistemomis, moka susieti ir pateikti reikalingus duomenis.

Kodėl verta dirbti su mumis?

Mūsų SEO specialistai turi didesnę nei 20 metų patirtį.
Esame sertifikuota Premiere Google Partner agentūra.
Su kiekvienu projektu dirbame individualiai, ieškodami būtent Jūsų verslui tinkamiausių sprendimų.
Su Jumis dirbs tik patyrusi SEO optimizavimo specialistų komanda.
Dirbame su visų veiklos sričių ir dydžių įmonėmis, užtikrindami, kad SEO paslaugos atitiktų individualius verslo poreikius.
Esame sukaupę duomenis iš daugiau nei 100 įvairių interneto svetainių SEO optimizavimo projektų. Žinome, kad verslo sėkmė paremta gebėjimu prisitaikyti prie rinkos pokyčių, todėl nuolatos stebime pačių įvairiausių svetainių ir raktinių frazių pozicijų natūraliuose paieškos rezultatuose pasikeitimus, atliekame šių pasikeitimų priežasčių analizę ir savo klientams siūlome geriausius SEO rezultatus užtikrinančius veiksmus.
Nereikalaujame išankstinio apmokėjimo.
Siūlome skaidrias ir lanksčias atsiskaitymų sąlygas.
Užtikriname išsamią ir visuomet prieinamą SEO įrankių ir ataskaitų sistemą.
Siūlome kompleksinius sprendimus nuo svetainės sukūrimo iki jos optimizavimo ir reklamos.
Visada turime specialių pasiūlymų naujiems klientams.
Siekiame ilgalaikių verslo santykių ir visada laikomės savo įsipareigojimų.

 

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos