Skip to main content
PASLAUGOS
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama Gmail
Reklama YouTube
Pakartotinė rinkodara
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės
NAUJIENOS
KARJERA
KONTAKTAI
KLIENTAMS
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
Paslaugos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
Google Ads reklama
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Interneto svetainės
Naujienos
Karjera
Kontaktai
Klientams
Reklamos ataskaitos
SEO ataskaitos
NAUJIENOS IR PATARIMAI
Skaitmeninės rinkodaros naujienos, įžvalgos ir naudingi patarimai
Skaityti
Susisiekti
Pradžia
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Page 4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
„Google Chrome“ įspėja apie nesaugų turinį svetainėse
Jei naudojatės HTTP protokolu ir Jūsų svetainėje lankytojai turi galimybę pateikti savo tekstinį turinį prisijungimo, paieškos ar kituose laukeliuose, „Google Chrome“ naršyklė vartotojus perspės apie…
Skaityti daugiau
Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema
„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų k…
Skaityti daugiau
Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje
Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ a…
Skaityti daugiau
7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO
Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esant…
Skaityti daugiau
Platesnės „Google AdWords“ reklamos ir analizės galimybės
Mašininis mokymasis (Machine learning) leidžia analizuoti daugelį signalų realiu laiku bei vartotojams pritaikyti ir pateikti dar labiau aktualius ir efektyvius reklamos skelbimus tinkamu metu. Ši te…
Skaityti daugiau
Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?
Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerinanč…
Skaityti daugiau
Remarketingas ir retargetingas „Google“ paieškoje
Remarketingo sąrašai paieškos skelbimams (RLSA) gali būti naudojami „Google AdWords“ reklamoje, išskiriant tikslinę auditoriją, kuri jau lankėsi Jūsų svetainėje (remarketingui), arba vartotojus, kuri…
Skaityti daugiau
Naujos kokybės balo vertinimo galimybės „Google AdWords“ reklamoje
Pagrindinis „Google AdWords“ reklamos tikslas – pateikti kuo aktualesnį ir konkretesnį užklausos turinį vartotojui. „Google AdWords“ platformoje galima analizuoti „Google AdWords“ raktažodžių ir skel…
Skaityti daugiau
Kodėl verta pereiti iš HTTP į HTTPS protokolą?
Norint įgalinti HTTPS protokolą, reikalingas SSL sertifikatas – jis įdiegtas visose svetainėse, kurių adresas prasideda https:// forma. Sertifikatų naudojimas užtikrina, kad visa asmeninė informacija…
Skaityti daugiau
Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami šio proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, koki…
Skaityti daugiau
„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą
„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmingu…
Skaityti daugiau
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?
Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovau…
Skaityti daugiau
7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje
Turinio rinkodaros (content marketing) tikslas – nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu, kuris padėtų pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, skatindamas ją atlikti pelną nešančius veiksm…
Skaityti daugiau
Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?
Siekdamas pateikti naudotojams kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie vietinį verslą, jau prieš kelis metus „Google“ pristatė nemokamą „Google Mano Verslas (Google My Business)” paslaugą. Ši pas…
Skaityti daugiau
Kaip išlaikyti auditorijos dėmesį ir sustiprinti ryšį su vartotojais socialiniuose tinkluose?
Reklama socialiniuose tinkluose atkreipia kliento dėmesį, padeda užmegzti tarpusavio ryšius ir skatina atlikti konkrečius veiksmus. Paleidžiant reklamą būtina pasirinkti tinkamą auditoriją ir skirti…
Skaityti daugiau
Naujos „Google AdWords“ tekstinių skelbimų taikymo galimybės
Naujoji „Google AdWords“ tekstinių skelbimų taikymo funkcija {IF} leidžia pritaikyti skelbimus pagal kai kuriuos naudotojams būdingus požymius. Šią funkciją galima naudoti taikant tekstinių skelbimų…
Skaityti daugiau
Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?
Google teigia, kad jų paieškos rezultatų pateikimas priklauso net nuo 200 skirtingų kriterijų. Akivaizdu, kad ne visi kriterijai yra vienodai svarbūs, todėl prioritetinių SEO optimizavimo veiksmų pas…
Skaityti daugiau
Išplėstiniai „Google AdWords“ paieškos skelbimai keičia standartinius
„Google“ praneša, kad nuo šių metų vasario bus anuliuota galimybė kurti standartinius „Google AdWords“ paieškos skelbimus. Jau sukurti ir veikiantys standartiniai „AdWords“ skelbimai nebus stabdomi a…
Skaityti daugiau
Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?
Praktika rodo, kad kalbėdami apie turinio svarbą pamirštame įvertinti jo kokybę. Svarbiausias „Google“ tikslas – atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir užklausas, pateikti aktualiausią turinį patogia…
Skaityti daugiau
„Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas
„Google“ paskelbė, kad, atsižvelgiant į nukreipiamuosiuose puslapiuose esančių iššokančių langelių tipus, nuo 2017-01-10 bus ribojamos paieškos rezultatų pozicijos mobiliuosiuose įrenginiuose. Šiuo r…
Skaityti daugiau
„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?
Oficialiame 2016 metų lapkričio mėnesio „Google“ pranešime produktų vadybininkas Doantam Phan patvirtino, kad paieškos tinklas pradėjo „Mobile-First Index“ bandymus, siekdamas iš esmės pakeisti paieš…
Skaityti daugiau
1
2
3
4
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
Skaitmeninės rinkodaros naujienos
SEO naujienos
Google Ads naunienos
Socialinių tinklų naujienos
Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
SEO paslaugos
SEO optimizavimas
SEO faktoriai
SEO raktiniai žodžiai
SEO auditas
Vidinis optimizavimas
Išorinis optimizavimas
SEO priežiūra
Google Ads reklama
Google reklamos tinklas
Reklama paieškoje
Vaizdinė reklama
Reklama YouTube
Reklama Gmail
Remarketingas
Facebook Ads reklama
Socialiniai tinklai
Analitika
Google Analytics administravimas
Google Tag Manager administravimas
Facebook Pixel administravimas
Turinio kūrimas
Dizainas ir maketavimas
Darbų pavyzdžiai
Interneto svetainės