Kaip išlaikyti auditorijos dėmesį ir sustiprinti ryšį su vartotojais socialiniuose tinkluose?
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose
Reklama socialiniuose tinkluose atkreipia kliento dėmesį, padeda užmegzti tarpusavio ryšius ir skatina atlikti konkrečius veiksmus. Paleidžiant reklamą socialiniame tinkle būtina pasirinkti tinkamą auditoriją ir skirti ypatingą dėmesį transliuojamos žinutės turiniui – kuo aktualesnis turinys, tuo mažesnė reklamos kaina.
Vaizdiniai skelbimai
Vertinant „Facebook“ vartotojų elgesį, pastebėta, kad skelbimai su iliustracijomis (paveikslėliais, nuotraukomis) sulaukia net 2,3 karto daugiau dėmesio nei įrašai be vaizdų. Ieškant tinkamiausio sprendimo grafiniam turiniui, svarbu išlaikyti žinutės aktualumą, pabrėžti savo išskirtinumą, skleisti gerą ir pozityvią nuotaiką. Praktika rodo, kad itin didelio dėmesio sulaukia vaizdai, kuriuose matomi žmonių veidai.
Tikslinės auditorijos apibrėžimas
Kuriant reklamos kampaniją, būtina kuo tiksliau apibrėžti tikslinę auditoriją ir nustatyti jai būdingus bruožus. Tai padės sukurti aktualų, individualius klientų interesus atitinkantį turinį, parinkti esminius reklamos taikymo kriterijus ir siekti efektyviausių rezultatų.
Pasitikėjimo ugdymas
Jūsų reputacija ir socialinėje erdvėje kuriamas įvaizdis formuoja kliento nuomonę ir turi tiesioginės įtakos pardavimų skatinimui. Pastebėta, kad lankytojų sprendimui svarbų vaidmenį atlieka socialinėje erdvėje pateikti įvertinimai ir buvusių klientų atsiliepimai. Siekiant didinti vartotojų pasitikėjimą, būtina greitai ir tinkamai reaguoti į komentarus. Neigiamos įtakos turės dirbtinai sukurti atsiliepimai, komentarai ir įvertinimai, nekokybiškas vaizdinis turinys, pasenęs svetainės dizainas, neišsami kontaktinė informacija ir kt.
Skatinimas veikti dabar
Socialinių tinklų lankytojai kiekvieną dieną gauna milžinišką informacijos ir pasiūlymų kiekį, todėl atkreipti ir išlaikyti potencialių klientų dėmesį – išties sunku. Klientui skirta žinutė turi sudominti, sudaryti gerą įspūdį ir paskatinti nedelsiant atlikti vieną ar kitą veiksmą (call-to-action). Elektroninėms parduotuvėms rekomenduojame naudoti Shopify programėlę, užtikrinančią detalesnį ir patrauklesnį prekių pateikimą „Facebook“ paskyroje.
Duomenų tikrumas
Praktika rodo, kad dažnas klientas, paspaudęs ant reklamuojamo skelbimo ir siekdamas įsigyti konkrečią prekę ar paslaugą, sužino, kad bus taikomi įvairūs papildomi mokesčiai, pvz., siuntimo, pakavimo, maržos, PVM ir kt. Toks elgesys formuoja neigiamą kliento reakciją ir skatina atsisakyti pirkimo, tad reklamuojamų prekių ar paslaugų kainos neturėtų klaidinti vartotojų. Siekdami išlaikyti lankytojo dėmesį ir užtikrinti pardavimo sėkmę, orientuokitės į kliento lojalumą didinančias rinkodaros priemones: informuokite apie akcijas, pasiūlykite nemokamus priedus, nuolaidą kitam pirkimui ir t. t.
Aiškus žinutės turinys
Jei esate savo srities profesionalai, natūralu, kad kalbėdami apie prekes ar paslaugas naudojate specifinius terminus ir (arba) išsireiškimus. Deja, sudėtinga reklamuojamos žinutės terminologija gali būti nesuprantama klientui, t. y. toks turinys bus atmestas ir nepriimtas.
Teigiamų emocijų skatinimas
Tyrimai rodo, kad didžioji pardavimų dalis yra nulemta emocijų. Tai reiškia, kad transliuojamos reklamos tikslas – sukurti gerą nuotaiką, sudominti klientus ir paskatinti nedelsiant įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą.
Konkurentų analizė
Ieškodami optimalių sprendimų, analizuokite konkurentų veiksmus. Vertinkite sėkmingų įmonių (net jei jos nėra tiesiogiai susijusios su jūsų veikla) elgesį socialinėje erdvėje, kad pasisemtumėte naujų ir produktyvių idėjų.
Bendravimo forma
Rinkos pažinimas yra vienas svarbiausių sėkmingos komunikacijos veiksnių. Kad sukurtumėte glaudų tarpusavio ryšį, rinkitės potencialiems klientams artimą ir pažįstamą rašymo stilių – išanalizuokite klientų žinutes ir nustatykite jūsų tikslinei auditorijai būdingus bruožus, pvz., aktualias temas, dažniausiai vartojamus žodžius, kalbėjimo manierą ir t.t.
Tinkamos antraštės
Tinkamai parinkta antraštė yra svarbiausia skelbimo dalis. Ji turi būti informatyvi, trumpa ir aiški, kalbėti apie klientui aktualią problemą ir pateikti jos sprendimo būdą. Siekiant didžiausio klientų dėmesio, rinkitės antraštę, kuri skatintų susidomėjimą ir kurtų emociją.
Reklamuojamo turinio kaita
Sėkmingai reklamos kampanijai būtina nuolatos stebėti atskiras tikslinių auditorijų grupes ir ieškoti optimaliausių sprendimų konkrečioje situacijoje. Svarbu nuolatos keisti žinutes, kadangi ilgą laiką reklamuoti tą patį skelbimą tai pačiai auditorijai darosi vis labiau neefektyvu.