2019-07-01 | Google Analytics ir Tag Manager naujienos, SEO naujienos
Nepriklausomai nuo to, kokio dydžio jūsų verslas, klausimas išlieka toks pats: kaip išlaikyti potencialaus kliento dėmesį? Šiame straipsnyje papasakosime, kaip greitai ir lengvai atkreipti vartotojo dėmesį, jei jo naršyklės lange atidaryti kelių svetainių skirtukai.
2019-04-16 | Google Ads naujienos, Google Analytics ir Tag Manager naujienos
Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!