Skip to main content
Kodėl jūsų puslapis neindeksuojamas „Google“?

Kodėl jūsų puslapis neindeksuojamas „Google“?

Kodėl jūsų puslapis neindeksuojamas „Google“?

Atrodo, kad padarėte viską, kad jūsų puslapis būtų kuo aukštesnėse pozicijose „Google“ paieškos sistemoje, tačiau rezultatų nėra? Priežasčių, kodėl taip nutiko, gali būti daug, tačiau visuomet yra sprendimas.

Nustatykite pagrindinę priežastį

Pirma užduoti, kurią turite atlikti, tai išsiaiškinti, ar jūsų puslapis visai nėra reitinguojamas, ar tiesiog jis užima žemas pozicijas. Jeigu Jeigu puslapis gerai nereitinguojamas, tai reiškia, kad problema yra susijusi su tuo, kaip „Google“ vertina puslapio turinį. Jeigu jūsų puslapis visai nereitinguoajmas, tai gali reikšti, kad „Google“ jo nemato arba negali reitinguoti.

Pasinaudokite „Google Search Console“

Naudokite „Google Search Console“ ir filtruokite rezultatus pagal atitinkamą puslapį. Tuomet peržiūrėkite, ar puslapis sulaukia parodymų ar paspaudimų – jeigu atsakymas yra teigiamas, atkreipkite dėmesį į raktinius žodžius. Jeigu puslapis parodymų ar paspaudimų nesulaukia, gali būti, kad jis dar nebuvo reitinguojamas. Taip pat svarbu, ar problema yra tik su vienu puslapiu ar su visa svetaine. Išsiaiškinkite, ar nėra techninių priežasčių, kodėl puslapis nereitinguojamas. Jeigu puslapis nėra indeksuojamas, gali būti, kad jo negalima indeksuoti arba „Google“ nemano, kad verta jo indeksuoti. Yra keli būdai, kaip galima patikrinti, ar puslapis yra reitinguojamas „Google“ pavyzdžiui, tai galima padaryti per „Google Search Console“.

Puslapis užkraunamas per lėtai

Jeigu puslapis nepakankamai greitai užkraunamas, tai taip pat gali turėti įtakos ir jūsų rezultatams paieškos sistemoje.

Konkurentų turinys yra geresnis

Skaudi tiesa: kartais jūsų puslapis nėra gerai reitinguojamas, nes nėra toks geras kaip konkurentų. Peržiūrėkite kitus puslapius, kuriuos „Google“ reitinguoja aukščiau ir įvertinkite, kuo jų turinys yra geresnis už jūsų.  Jau praėjo tie laikai, kai tekstų kokybė nebuvo svarbi. Taip pat gali būti, kad puslapis, kurį bandote reitinguoti, yra geros kokybės, tačiau jis niekuo nesiskiria nuo kitų panašių puslapių. Apsvarstykite galimybę puslapį papildyti kažkuo nauju, kad jūsų puslapis išsiskirtų iš kitų.

Netinkama svetainės struktūra

Nenuvertinkite svetainės struktūros svarbos. Aiški svetainės struktūra leidžia „Google“ geriau suprasti, apie ką yra jūsų svetainė. Jeigu jūsų puslapio struktūra yra prasta, tikimybė pakilti „Google“ paieškos sistemose, yra mažesnė.

Per didelė konkurencija

Daugeliu atveju puslapis nereitinguojamas tiesiog dėl per didelės konkurencijos. Jeigu norite kovoti su konkurencingais raktažodžiais, pabandykite ieškoti susijusių raktažodžių. Užtruks, kol pamatysime rezultatus, tačiau didelė tikimybė, kad ši strategija ilgalaikėje perspektyvoje pasiteisins.

Netinkamas paieškos tikslas

Paieškos tikslas šiais laikais tampa vis svarbesniu veiksniu paieškos sistemose: svarbu žinoti, ar žmonės nori kažką nusipirkti, apsilankyti konkrečioje svetainėje ieškodami informacijos ir pan. Net jei jūsų puslapis optimizuotas pagal raktažodžius, tačiau jeigu jūsų turinys neatitinka to, ko ieško vartotojai, nesulauksite gerų rezultatų.

Neatkreipiamas dėmesys į E-E-A-T

Experience (liet.patirtis), Expertise (liet.eskpertiškumas), Authoritativeness (liet.autoritetingumas), Trustworthiness ( liet. patikimumas), dažnai išreiškiamas akronimu E-E-A-T.

Patirtis. Kokybiškas turinys dažnai parodo tiesioginę rašytojo patirtį su aptariama tema. Jis siekia įrodyti, kad jo patarimai ir pasiūlymai yra išbandyti ir patikrinti, o įžvalgos – autentiškos.

Ekspertiškumas. Paieškos kokybės vertintojai turi nustatyti, ar autoriai turi žinių, reikiamą kvalifikaciją ir įgaliojimus, reikalingus pateikti patikimą informaciją.

Autoritetingumas labai svarbus, jis apibrėžia jūsų reputaciją savo srityje.

Patikimumas. Kokybės vertintojai turi atsižvelgti į rašytoją, turinį ir tinklalapį. Aiškiai nurodykite, kas parašė turinį, redaguokite, kad faktai būtų tikslūs, cituokite patikimus šaltinius.

Techninės priežastys

Jūsų svetainė turi atitikti tam tikrus techninius kriterijus! Techninis SEO turi savo kriterijus, tokius kaip saugumas, duomenų struktūrizavimas ir kt.

Pabaigai

Jūsų puslapis gali būti žemose paieškos sistemų pozicijose dėl rimtų techninių problemų, o taip pat gali būti kelių priežasčių derinys. Prieš darant rimtus puslapio pakeitimus, labai svarbu nustatyti galimas priežastis ir išbandyti kelis metodus. Reikia pagalbos? Mūsų SEO specialistai atliks SEO auditą ir pasiūlys sprendimą, kad rezultatai būtų tokie, kokių tikitės.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: