Skip to main content
Vietinis SEO: kaip jį išnaudoti?

Vietinis SEO: kaip jį išnaudoti?

Vietinis SEO: kaip jį išnaudoti?

Vietinis SEO padeda į jūsų svetainę pritraukti galimus klientus konkrečioje vietovėje. „Google“ duomenimis, vartotojai vis aktyviau naudojasi paieškos sistema, siekdami rasti prekes ar paslaugas jų buvimo vietoje. Vietinis SEO ypač svarbus toms įmonėms, kurios siūlo prekes ar paslaugas tik konkrečiuose miestuose, miestų rajonuose, regionuose. Skirdami laiko maksimaliai išnaudoti vietinį SEO, galite pasiekti daugiau potencialių klientų, kurie domisi jūsų siūlomomis paslaugomis ar prekėmis. Ką svarbu žinoti norint išnaudoti visas galimybes?

Susitvarkykite antraštes ir aprašymus

Nenuvertinkite antraščių ir aprašymų svarbos – jie rodomi paieškos sistemose ir gali padidinti klientų srautus. Atminkite, kad aprašymai turi atspindėti jūsų tinklalapio turinį. Galvokite apie šiuos tekstus, kaip apie reklamą, kuri turi pritraukti vartotojus. Svarbu įtraukti tinkamus raktažodžius, laikytis simbolių apribojimų. Antraštės ilgis turi būti maždaug 50–60 simbolių, o aprašymo – 160–200 simbolių. Skirkite laiko rašydami kokybiškus tekstus: jie turi būti pritraukti vartotojų dėmesį. Jeigu tekstai nebus patrauklūs, jie paskęs kitų paieškos rezultatų jūroje ir nepadės pasiekti trokštamų rezultatų.

„Google“ verslo profilio optimizacija

Ar esate girdėję apie „Google Business Profile“ (GBP) optimizaciją? Galite sukurti savo verslo profilį „Google“, užpildyti informaciją apie savo verslo profilį, įdėti nuorodą į svetainę, nurodyti telefono numerį, darbo valandas, įkelti nuotraukas, net vaizdo įrašus, klientai gali palikti atsiliepimus. Tai padės potencialiems klientams jus greičiau rasti, o taip pat „Google“ verslo profilis duoda įžvalgų apie tai, kad lankosi jūsų svetainėje, klientai gali palikti atsiliepimus, kurie suteikia papildomos pridėtinės vertės. Jeigu jūsų įmonė atitinka reikalavimus, turite galimybę pareikšti teises į savo „Google“ verslo profilį ir jį optimizuoti. Apsilankykite adresu: https://www.google.com/business/ ir pateikite paraišką. Vėliau, gavę patvirtinimą, galėsite įvesti visą būtina informaciją. Atminkite, kad svarbu pateikti visą reikalingą informaciją.

Atsiliepimai yra svarbūs

Atsiliepimai apie jus turi didelę reikšmę būsimiems klientams, kurie apie jus dar nieko nežino. Savo „Google“ verslo profilyje gali palikti atsiliepimus ir įvertinimus. Prašykite savo patenkintų klientų palikti teigiamą atsiliepimą, jie svarbūs yra reitingavimui ir gali padėti pagerinti jūsų matomumą paieškos sistemose.

Išnaudokite socialinius tinklus

Savo „Google“ verslo profilyje galite pridėti nuorodas į visus populiariausius socialinius tinklus, tokius kaip  „Facebook“, „X“, „Instagram“, „TikTok“ , „LinkedIn“ „YouTube“.  Neseniai „Google“ leido rodyti socialinių tinklų postus net ir  „Google“ verslo profiliuose.

Pritaikykite svetainę mobiliesiems įrenginiams

61 proc. visų paieškų „Google“ atliekama mobiliajame telefone. Vartotojai ieško atsiliepimų apie jūsų įmonę, kontaktinės informacijos. Svarbu pasirūpinti, kad jūsų internetinė svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, kad jūsų klientams būtų paprasčiau ir patogiau rasti  reikalingą informaciją.

Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais: