Ką reiškia SEM? Kuom SEM skiriasi nuo SEO?

Ką reiškia SEM?

SEM reiškia „Search Engine Marketing“ (Paieškos sistemų rinkodara). SEM – tai interneto rinkodaros dalis, kurios tikslas didinti svetainės lankytojų srautą iš paieškos sistemų rezultatų puslapių. Žemiau pateikiame tipinį Google paieškos rezultatų puslapio pavyzdi. Šiame pavyzdyje paieškos rezultatai susideda iš dviejų dalių:

  • Mokami Google paieškos rezultatai – tai Google Ads paieškos tinklo tekstiniai reklamos skelbimai, atitinkantys naudotojo įvestą paieškos frazę. Svetainės lankytojų srautas iš paspaudimų ant šių rezultatų nuorodų vadinamas Mokamu paieškos srautu.
  • Natūralūs Google paieškos rezultatai (svetainės, žemėlapiai, vaizdai, video, naujienos) – tai Google paieškos sistemos rasti ir suindeksuoti interneto svetainių puslapiai, atitinkantys naudotojo įvestą paieškos frazę. Svetainės lankytojų srautas iš paspaudimų ant šių rezultatų nuorodų vadinamas Natūraliu paieškos srautu.
Google paieškos rezultatų puslapis

Kuom SEM skiriasi nuo SEO?

Didinti interneto svetainės lankytojų srautą iš Google paieškos rezultatų puslapių galima tiek užsakant reklamą Google Ads reklamos tinkle, tiek atliekant svetainės optimizavimą natūraliems paieškos rezultatams – SEO (Search Engine Optimization). Paprastai kalbant SEM – tai Google Ads reklama + SEO optimizavimas. Dažnai kyla klausimas „Kas naudingiau ir efektyviau?“.

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą