Google Ads ar SEO optimizavimas?

SEO optimizavimas ar Google Ads reklama?

Nuomonė, kad SEO yra geriau ir efektyviau nei Ads (arba atvirkščiai) yra klaidinga. Mokami skelbimai yra rodomi aukščiau, todėl Mokamo srauto dalis, ypač pagal konkurencingas (populiarias) paieškos frazes paprastai sudaro ne mažiau nei 50 %. Investuojant tik į SEO, bus prarandama Mokamo srauto dalis, o investuojant tik į Google Ads reklamą – Natūralaus srauto dalis.

Pagrindiniai Google Ads ir SEO optimizavimo privalumai ir trūkumai

Google Ads SEO optimizavimas

Privalumai

  • Skelbimai pradedami rodyti greitai, svetainės gyvavimo laikas nesvarbus
  • Mokami skelbimai rodomi aukščiau
  • Mokamų skelbimų turinį galima keisti, galima kurti skirtingus skelbimų variantus
  • Galima pasirinkti tiksliausias ir naudingiausias paieškos frazes, pagal kurias turi būti rodomi skelbimai
  • Galima pasirinkti neigiamas paieškos frazes, pagal kurias skelbimai neturi būti rodomi
  • Galima kontroliuoti skelbimų poziciją, jų rodymo laiką bei intensyvumą

Trūkumai

  • SEO rezultatas pasiekiamas negreitai, ypač naujai sukurtoms svetainėms
  • Natūralūs rezultatai rodomi žemiau
  • Natūraliuose rezultatuose rodomos informacijos negalima greitai pakeisti bei pilnai jos kontroliuoti
  • Neįmanoma svetainės optimizuoti vienodai gerai „visoms“ paieškos frazėms
  • Negalima pilnai kontroliuoti natūralių rezultatų pozicijos

Trūkumai

  • Reikalingos pastovios investicijos, reklamos kaina nuolatos didėja
  • Negalima užsitikrinti ilgalaikio nuolatinio srauto – natūralios pozicijos nepriklauso nuo Ads reklamos

Privalumai

  • Didesnės investicijos reikalingos tik baziniam – vidiniam svetainės SEO optimizavimui
  • Galima užsitikrinti ilgalaikį nuolatinį lankytojų srautą net ir nutraukus Ads reklamą

Būtina atminti, kad skirtingi naudotojai ieško tos pačios informacijos labai įvairiai, pavyzdžiui, norintys susiremontuoti automobilio pakabą naudotojai gali šios informacijos ieškoti pagal „auto remontas“, „automobilio remontas“, „autoservisas vilniuje“, „pakabos remontas“, „toyota remontas“ ir pan.). Google Ads įgalina reklamos rodymą lanksčiai apimant visas reikalingas paieškos frazes, tuo tarpu SEO optimizavimas Natūraliems rezultatams visoms reikalingoms paieškos frazėms bus sudėtingas ir daug laiko užimantis procesas. Ką tokiu atveju rinktis? Mūsų atsakymas ir rekomenduojamas pasiūlymas:

Kompleksinis požiūris į SEO optimizavimą ir Google Ads reklamą yra pats protingiausias pasirinkimas!

Kompleksinio Google Ads ir SEO optimizavimo privalumai

  • Užsitikrinamas maksimalus lankytojų srautas tiek iš Mokamų, tiek iš Natūralių rezultatų
  • Gerai SEO optimizuotų svetainių skelbimams Google Ads sistema pritaiko aukštesnius kokybės balus, kurie įtakoja žemesnę reklamos kainą bei aukštesnes skelbimų pozicijas.
  • Aukštesnės natūralių rezultatų pozicijos užtikrins ilgalaikį nuolatinį srautą, o Google Ads reklaminės kampanijos gali būti papildomai įjungiamos trumpalaikėms akcijoms, specialiems pasiūlymams ar tikslinių produktų pardavimų skatinimui.
  • Po SEO optimizavimo pakankamai aukštai iškeltų paieškos frazių Google Ads reklamos biudžeto dalį galima sumažinti ir susidariusį skirtumą efektyviai paskirstyti kitoms raktinėms frazėms.

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą