Kaip išlaikyti auditorijos dėmesį ir sustiprinti ryšį su vartotojais socialiniuose tinkluose?

Kaip išlaikyti auditorijos dėmesį ir sustiprinti ryšį su vartotojais socialiniuose tinkluose?

Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose

Reklama socialiniuose tinkluose atkreipia kliento dėmesį, padeda užmegzti tarpusavio ryšius ir skatina atlikti konkrečius veiksmus. Paleidžiant reklamą socialiniame tinkle būtina pasirinkti tinkamą auditoriją ir skirti ypatingą dėmesį transliuojamos žinutės turiniui – kuo aktualesnis turinys, tuo mažesnė reklamos kaina.

Vaizdiniai skelbimai

Vertinant „Facebook“ vartotojų elgesį, pastebėta, kad skelbimai su iliustracijomis (paveikslėliais, nuotraukomis) sulaukia net 2,3 karto daugiau dėmesio nei įrašai be vaizdų. Ieškant tinkamiausio sprendimo grafiniam turiniui, svarbu išlaikyti žinutės aktualumą, pabrėžti savo išskirtinumą, skleisti gerą ir pozityvią nuotaiką. Praktika rodo, kad itin didelio dėmesio sulaukia vaizdai, kuriuose matomi žmonių veidai.

Tikslinės auditorijos apibrėžimas

Kuriant reklamos kampaniją, būtina kuo tiksliau apibrėžti tikslinę auditoriją ir nustatyti jai būdingus bruožus. Tai padės sukurti aktualų, individualius klientų interesus atitinkantį turinį, parinkti esminius reklamos taikymo kriterijus ir siekti efektyviausių rezultatų.

Pasitikėjimo ugdymas

Jūsų reputacija ir socialinėje erdvėje kuriamas įvaizdis formuoja kliento nuomonę ir turi tiesioginės įtakos pardavimų skatinimui. Pastebėta, kad lankytojų sprendimui svarbų vaidmenį atlieka socialinėje erdvėje pateikti įvertinimai ir buvusių klientų atsiliepimai. Siekiant didinti vartotojų pasitikėjimą, būtina greitai ir tinkamai reaguoti į komentarus. Neigiamos įtakos turės dirbtinai sukurti atsiliepimai, komentarai ir įvertinimai, nekokybiškas vaizdinis turinys, pasenęs svetainės dizainas, neišsami kontaktinė informacija ir kt.

Skatinimas veikti dabar

Socialinių tinklų lankytojai kiekvieną dieną gauna milžinišką informacijos ir pasiūlymų kiekį, todėl atkreipti ir išlaikyti potencialių klientų dėmesį – išties sunku. Klientui skirta žinutė turi sudominti, sudaryti gerą įspūdį ir paskatinti nedelsiant atlikti vieną ar kitą veiksmą (call-to-action). Elektroninėms parduotuvėms rekomenduojame naudoti Shopify programėlę, užtikrinančią detalesnį ir patrauklesnį prekių pateikimą „Facebook“ paskyroje.

Shopify Facebook

Duomenų tikrumas

Praktika rodo, kad dažnas klientas, paspaudęs ant reklamuojamo skelbimo ir siekdamas įsigyti konkrečią prekę ar paslaugą, sužino, kad bus taikomi įvairūs papildomi mokesčiai, pvz., siuntimo, pakavimo, maržos, PVM ir kt. Toks elgesys formuoja neigiamą kliento reakciją ir skatina atsisakyti pirkimo, tad reklamuojamų prekių ar paslaugų kainos neturėtų klaidinti vartotojų. Siekdami išlaikyti lankytojo dėmesį ir užtikrinti pardavimo sėkmę, orientuokitės į kliento lojalumą didinančias rinkodaros priemones: informuokite apie akcijas, pasiūlykite nemokamus priedus, nuolaidą kitam pirkimui ir t. t.

Aiškus žinutės turinys

Jei esate savo srities profesionalai, natūralu, kad kalbėdami apie prekes ar paslaugas naudojate specifinius terminus ir (arba) išsireiškimus. Deja, sudėtinga reklamuojamos žinutės terminologija gali būti nesuprantama klientui, t. y. toks turinys bus atmestas ir nepriimtas.

Teigiamų emocijų skatinimas

Tyrimai rodo, kad didžioji pardavimų dalis yra nulemta emocijų. Tai reiškia, kad transliuojamos reklamos tikslas – sukurti gerą nuotaiką, sudominti klientus ir paskatinti nedelsiant įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą.

Konkurentų analizė

Ieškodami optimalių sprendimų, analizuokite konkurentų veiksmus. Vertinkite sėkmingų įmonių (net jei jos nėra tiesiogiai susijusios su jūsų veikla) elgesį socialinėje erdvėje, kad pasisemtumėte naujų ir produktyvių idėjų.

Bendravimo forma

Rinkos pažinimas yra vienas svarbiausių sėkmingos komunikacijos veiksnių. Kad sukurtumėte glaudų tarpusavio ryšį, rinkitės potencialiems klientams artimą ir pažįstamą rašymo stilių – išanalizuokite klientų žinutes ir nustatykite jūsų tikslinei auditorijai būdingus bruožus, pvz., aktualias temas, dažniausiai vartojamus žodžius, kalbėjimo manierą ir t.t.

Tinkamos antraštės

Tinkamai parinkta antraštė yra svarbiausia skelbimo dalis. Ji turi būti informatyvi, trumpa ir aiški, kalbėti apie klientui aktualią problemą ir pateikti jos sprendimo būdą. Siekiant didžiausio klientų dėmesio, rinkitės antraštę, kuri skatintų susidomėjimą ir kurtų emociją.

Reklamuojamo turinio kaita

Sėkmingai reklamos kampanijai būtina nuolatos stebėti atskiras tikslinių auditorijų grupes ir ieškoti optimaliausių sprendimų konkrečioje situacijoje. Svarbu nuolatos keisti žinutes, kadangi ilgą laiką reklamuoti tą patį skelbimą tai pačiai auditorijai darosi vis labiau neefektyvu.


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodyto šaltinio:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Socialinių tinklų naujienos

2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas

Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Ir nors jie gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti ir pritaikyti praktikoje. Šiame straipsnyje trumpai papasakosime tai, ką reikia žinoti „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ algoritmų dekodavimui.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?

2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!

Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą