Ką gali ir ko negali SEO specialistai?

Ko galima reikalauti iš SEO specialistų?

SEO paslaugos labai aktualios, todėl dėl jų kreipiasi daug įmonių vadovų bei rinkodaros specialistų ir visų besikreipiančių reikalavimas paprastas:

„Aš noriu, kad kad mano svetainę rodytų pirmoje vietoje (pirmame puslapyje)!“

Dažnai asmenys, ieškantys SEO optimizavimo paslaugų, būna suklaidinti įvairiais „mitais“ ir „garantijomis“, kurių gausu įvairiuose SEO forumuose ir bloguose. „Nerealias“ garantijas taip pat dažnai žada SEO paslaugas teikiančios agentūros, kurių pagrindinis tikslas – ne ilgalaikiai rezultatai ir santykiai su klientu, o greitas uždarbis ir trumpas bendradarbiavimas. Mūsų agentūra nežada nerealių ir nepasiekiamų rezultatų, visada atsižvelgia į SEO rezultatus įtakojančių faktorių visumą ir iš anksto aiškiai bei atvirai informuoja klientus apie galimus pasiekti rezultatus bei terminus.

SEO specialistas gali:

  • Atlikti įmonės paslaugų ir svetainės turinio analizę bei parinkti tikslingiausias paieškos frazes optimizavimui.
  • Atlikti svetainės vidinės puslapių struktūros analizę ir pateikti pasiūlymus dėl jos optimizavimo bei turinio papildymo.
  • Atlikti svetainės ir konkuruojančių svetainių pozicijų paieškos sistemų rezultatų puslapiuose analizę ir įvertinti galimybes šių pozicijų aukštinimui.
  • Atlikti svetainės Google Analytics lankomumo srautų analizę ir įvertinti galimybes natūralaus lankytojų srauto didinimui.
  • Atlikti privalomus vidinius SEO optimizavimo veiksmus.
  • Pagal poreikį atlikti reikalingus išorinius SEO optimizavimo veiksmus.
  • Pasiūlyti sprendimus dėl techninių SEO optimizavimo užduočių (svetainės užsikrovimo greičio ar pritaikymo mobiliems įrenginiams).
  • Atlikus visus galimus vidinius SEO optimizavimo darbus, pagerinti interneto svetainės randamumą interneto paieškos sistemose pagal įvairesnes paieškos frazes bei pakelti jos pozicijas paieškos rezultatuose.
  • Sekti raktinių žodžių pozicijų ir natūralaus lankytojų srauto dinamiką, stebėti konkuruojančių svetainių pozicijas bei laiku imtis papildomų vidinių ir (arba) išorinių SEO optimizavimo veiksmų, kad išlaikyti ir gerinti pasiektą rezultatą.

SEO specialistas negali:

  • Garantuoti greito raktinių žodžių pozicijų iškėlimo, ypač didelę konkurenciją turinčioms raktinėms frazėms. Atlikus bet kuriuos vidinius ar išorinius SEO optimizavimo veiksmus teigiamas rezultatas pastebimas tik po 1–2 mėn., o kartais ir ilgiau. Visiškai naujai sukurtos svetainės „įsivažiavimui“ reikia ne mažiau 6–12 mėnesių.
  • Garantuoti „nerealaus“ natūralaus lankytojų srauto augimo. Natūralus lankytojų srautas priklauso ne tik nuo raktinių žodžių pozicijų, bet ir nuo paieškų skaičiaus, kuris gali keistis, priklausomai nuo sezoniškumo ar pasikeitimų rinkoje.
  • Garantuoti nuolatinės #1 ir net TOP10 pozicijos kuriai nors konkrečiai paieškos frazei. Google neparduoda pozicijų natūraliuose paieškos rezultatuose, o interneto turinys nuolatos pasipildo nauja informacija (naujomis svetainėmis, tinklaraščiais, el. prekybos portalais, informaciniais katalogais). Visos konkuruojančios svetainės nori patekti į TOP10 ir nuolatos imasi įvairių optimizavimo veiksmų.
  • Garantuoti, kad natūralaus srauto lankytojai būtinai pirks įmonės prekes ar paslaugas. Pirkimų (konversijų) rodiklis visų pirma priklauso nuo svetainėje pristatomų prekių ar paslaugų informacijos, kainų, specialių pasiūlymų. SEM / SEO specialistas gali pakonsultuoti, kaip geriau pristatyti prekę ar paslaugą, bet pilnai užsiimti pardavimų skatinimu turi rinkodaros ar pardavimų vadovas.
l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą