Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?

Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?

Svarbiausi dalykai, į kuriuos turite atkreipti dėmesį kurdami turinį soc. tinklams

Kasmet socialinės medijos ekspertai pasidalina savo įžvalgomis, kas naujais metais laukia mūsų kasdienybės palydovų ir vieno didžiausių skaitmeninės reklamos kanalo – socialinių tinklų. Peržvelgę naujienas ir spėjimus mes atrinkome 4 svarbiausias tendencijas, kurios formuos 3 Lietuvoje aktualiausių socialinių tinklų vaizdą, ir tuo pačiu norime patarti, ką iš jų galite pritaikyti savo verslui.

Lietuvoje vis dar didžiausias ir populiariausias socialinis tinklas yra „Facebook“

2019 buvo svarbūs metai asmeniniams pokalbiams socialiniuose tinkluose. „Facebook“ priklausantis „Instagram“ išleido „Threads“, – atskirą į vaizdo pokalbius orientuotą programėlę bendravimui su artimais „Instagramo“ draugais, o Markas Zuckerbergas paskelbė apie planus apjungti „Facebook“ priklausančias „Messenger“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ pokalbių programėles.

Beveik du trečdaliai žmonių tyrime atskleidė, jog dalintis turiniu jiems jaukiausia privačiuose pokalbiuose. Tai nereiškia, kad ateityje soc. tinklai taps uždari. Anaiptol – žmonės ieško ir ieškos jiems įdomaus turinio, naujienų bei produktų viešai prieinamuose kanaluose. Svarbiausia suprasti ir atrasti balansą tarp viešumo ir privatumo: viešajame sraute skatinamas verslo žinomumas, o privačiuose kanaluose mezgami prasmingi verslo pokalbiai su vartotojais „akis į akį“.

Ką veikti su viešais ir privačiais kanalais 2020 m.? Išnaudoti visiems prieinamą srautą, supažindinti vartotoją su Jūsų verslu, prekės ženklu ar produktu, tada nukreipti jį į privačius kanalus – „Messenger“ programėlę arba uždarą „Facebook“ grupę.

Nuotraukų ir video karalius „Instagram“

Praėjusiais metais platformoje paslėptas patiktukų skaičius turėtų lemti gana didelius pokyčius vizualiajai „Instagram“ turinio pusei. Oficiali patiktukų paslėpimo priežastis – „Instagram“ susirūpinimas vartotojų (ypač jaunosios kartos) psichine sveikata, kurią gali neigiamai paveikti patiktukų vaikymasis ir nuolatinis savęs lyginimas su tais, kurie jų gauna daugiau. Visgi rinkodaristai čia įžvelgia ir kitą priežastį – netiesioginė „Instagram“ paskata dažniau dalintis turiniu pačioje paskyroje, ne vien „Instagram stories“, kurių reklamos funkcionalumai – vis dar gana riboti. Svarstoma, jog vartotojai, verslo paskyros bei influenceriai bus kūrybiškesni ir skelbs daugiau įrašų nesukdami galvos dėl patiktukų skaičiaus.

Ką šis pokytis gali reikšti 2020 m.? Mažiau laiko, praleisto redaguojant turinį – daugiau laiko jį tiesiog kuriant.

Ne(be)naujas naujokas mieste

Socialinių tinklų padangę sudrebino „TikTok“ muzikinių video dalinimosi programėlė. Iš pradžių buvusi populiari tarp jaunosios auditorijos, „TikTok“ pagaliau pasiekė suaugusiuosius ir 2019 m. buvo 3 dažniausiai atsisiųsta programėlė su 500 mln. aktyvių vartotojų, galinti pasigirti panašiu naudojimosi intensyvumu kaip ir „Instagram stories“.

Pagrindinis „TikTok“ išskirtinumas – turinys „be filtro“, orientacija į turinio kūrimą, ne į jo estetikos „šlifavimą“. Dauguma „TikTok“ video yra kuriami namuose buitiškomis sąlygomis, visiška priešingybė instagraminėms studijoms su tobulu apšvietimu.

Kuo „TikTok“ gali pasitarnauti 2020 m.? Išbandykite programėlę redaguodami savo video turinį „Facebook“, „Instagram“ ir ypač „Instagram stories“.

„Rimtas“ kanalas profesiniams ryšiams megzti – „LinkedIn“

Nors šiek tiek profesionalesnės nei „Facebook“, grupės „LinkedIn“ išgyveno stagnaciją pastaruosius kelis metus. „LinkedIn“ vis pranešdavo apie grupių atnaujinimus, tačiau nei vienas jų nesusitvarkė su realiomis problemomis kaip šlamštas, bereikalingi pranešimai ir kt. „LinkedIn“ pamažu tvarkosi, teigiama, jog dabartiniai atnaujinimai stabdo 99,8 % brukalo. Visai realu, jog greitai „prasivalys“ ir grupės, turinčios didelį potencialą šiame sparčiai augančio įsitraukimo soc. tinkle.

Dar vienas „LinkedIn“ panašumas su „Facebook“ – renginiai. Ar žinojote, kad galimybė kurti renginius jau seniai egzistuoja ir „LinkedIn“? Spalį šis profesinis socialinis tinklas išleido naują įrankį, leidžiantį tiek vartotojams, tiek verslams kurti naujus renginius programėlėje. Čia turėtų atsirasti vietos diskusijoms ir įsitraukimui, kuris bus matomas ir kitiems Jūsų srityje dirbantiems žmonėms.

Neišnaudojote grupių ir renginių potencialo „LinkedIn“ ankščiau? 2020 metais prisijunkite prie aktualių grupių bei stebėkite dominančius renginius šiame soc. tinkle ir, jeigu tai reikalinga, išdrįskite sukurti su savo verslo sritimi susijusią grupę ar renginį.

Image source ©pngtree


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIAIS ŠALTINIAIS:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Socialinių tinklų naujienos

2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas

2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas

Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Ir nors jie gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti ir pritaikyti praktikoje. Šiame straipsnyje trumpai papasakosime tai, ką reikia žinoti „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ algoritmų dekodavimui.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą