7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

Tapkite Instagramo lyderiais

Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!

Kiekvieną mėnesį „Instagram“ sulaukia daugiau nei 700 mln. aktyvių lankytojų. Į vaizdinį turinį orientuotas socialinis tinklas turi kur kas daugiau suinteresuotų vartotojų ir pasižymi gerokai mažesne verslo konkurencija, lyginant jį su kitais socialiniais gigantais, pvz., „Facebook“ (šaltinis: Statista). Tai suteikia galimybę be didesnių investicijų gerokai praplėsti verslo apimtis.

Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.

7 patarimai, kaip tapti matomais „Instagram“ tinkle

1. Kūrybiškai pažvelkite į savo verslą

Susikoncentruokite ne į tai, kas siūloma, o į tai, kaip tai pateikiama. Savo auditorijai pateikite tik aktualų ir vertingą turinį, nepamiršdami jo estetinės pusės. Niekada neignoruokite fakto, kad jūsų verslo sėkmė (ir nesėkmė) socialiniame tinkle priklauso tik nuo vaizdinio turinio. Jei jūsų verslas orientuotas ne į prekes, o į paslaugas, savo dėmesį sutelkite į paslaugų teikimo procesą. Atskleiskite savo bendrovės kultūrą, pasidalinkite savo misija, tikslais, pateikite vaizdinius patarimus.

Išbandykite „Instagram“ istorijas. Tai skaidrių perėjimo principu pagrįstas nuotraukų ar vaizdo įrašų rodymas, kuris transliuojamas 24 valandas nuo įkėlimo. Jūsų pridėtos nuotraukos ir vaizdo įrašai leidžiami eilės tvarka. Svarbiausi šios funkcijos privalumai:

  • Istorijos yra rodomos sekėjų laiko juostos viršuje, iškart po „Instagram“ logotipo.
  • Istorijos gali būti naudojamos, siekiant pasidalinti ne tokiu aktualiu turiniu, kuris nėra toks kokybiškas kaip įprasti „Instagram“ įrašai.
  • „Instagram“ istorijos leidžia laisvai eksperimentuoti su skirtingais turinio tipais: nuotraukomis, vaizdo įrašais, Boomerang funkcija, Rewind filmavimu ar tiesiogiai transliuojamu vaizdo įrašu.
  • Galite palikti nuorodas į kitas paskyras ir išorinius puslapius, kas palengvina bendradarbiavimą ir plečia rinkodaros galimybes.
  • Įvairūs papildomi priedai, pvz., veido filtrai, spalvotas tekstas ar lipdukai, leidžia lengvai ir greitai redaguoti įrašą ir suteikti jam daugiau originalumo.

Instragram verslui, Instragram istorijos

2. Dirbkite su savo profilio informacija

Kaip įmonė, greičiausiai, užsiimate įvairia veikla ir norite pritraukti daugiau lankytojų į atskirus įmonės puslapius. Kadangi nukreipiamąsias nuorodas į išorinius puslapius galite pateikti biografijos skiltyje (kuri yra matoma po jūsų įmonės pavadinimu), čia esančią informaciją turėtumėte reguliariai atnaujinti. Nemaža dalis įmonių naudoja vienintelę nuorodą į savo svetainę, nors iš tiesų gali padaryti kur kas daugiau, pvz., šioje vietoje galite talpinti registracijos formą į renginius, programos atsisiuntimo nuorodą ir pan.

Instragram verslui, Instragram biografija

3. Atskleiskite tai, ko klientas nemato

Klientai visuomet domėsis, iš kur atkeliauja jūsų produktai ar kaip jie yra gaminami. Tai ypač aktualu bendrovėms, kurios dirba su aplinkai draugiškomis prekėmis ar kelia sau aukštus aplinkosaugos reikalavimus. Jūs galite parodyti, kaip produktas gaminamas nuo medžiagų parinkimo iki prekės išsiuntimo. Jei minėtoji sfera jums nėra aktuali, galite pasidalinti eskizais, užrašais ar idėjomis. Kiekviena bendrovė turi originalių minčių, kurias galima sudėlioti į vaizdinį turinį (šio patiekimas priklauso tik nuo jūsų). Turėkite kantrybės – išbandykite keletą variantų, kol atrasite tai, kas aktualiausia jūsų auditorijai.

4. Išplėskite auditoriją su #hashtags

Haštagai (grotažymės / saitažodžiai) padeda pasiekti auditoriją, kuri domisi su jūsų veikla susijusiu turiniu. Galite nurodyti skirtingus #hashtags kiekvienam įrašui arba taikyti tas pačias #hashtags grupes visoms nuotraukoms ir vaizdo įrašams, jei šie susiję savo turiniu. Visuomet nurodykite haštagą su savo įmonės vardu (#jūsųkompanijospavadinimas) ir naudokite jį visame Instagrame. Kartu žymėkite ir populiariausius, dažniausiai minimus #hashtags, taip didindami savo turinio atrandamumą, pvz., galite pridėti #instagood, kuris buvo panaudotas keliems šimtams milijonų įrašų. Rinkdamiesi haštagą, pagalvokite ir apie savo veiklos sritį, pvz., jei dirbate su informacinėmis technologijomis, galite nurodyti #it. Haštagai gali būti įrašomi turinio pabaigoje, komentare arba naudojami pačiame įraše. Praktika rodo, kad geriausių rezultatų pavyksta pasiekti su 3–5 grotažymėmis.

Instragram verslui, Instragram grotažymės

5. Bendradarbiaukite

„Instagram“ yra viena patraukliausių erdvių, didinanti jūsų žinomumą palaikant draugiškus santykius su kitais „Instagram“ naudotojais. Galite kreiptis į kitus rinkos žaidėjus, turinčius panašų „Instagram“ sekėjų skaičių, ir sutarti dėl mainų, t. y. savo įmonės profilyje pasidalinti reklamine žinute, nurodydami #reklamuojamoskompanijospavadinimą. Tai nemokama ir abipusiškai naudinga reklama, kuomet informacija apie vieną ir kitą bendrovę pasiekia naujus sekėjus. Kitas sprendimas – mokama minėtosios reklamos versija, kai verslininkas kreipiasi į populiariausius ir didžiausias sekėjų gretas turinčius instagramerius, kurie už sutartą kainą savo profilyje pristato jūsų prekės ženklą.

6. Sukelkite intrigą ir pasiūlykite išskirtinumą

Bet kurios sėkmingos rinkodaros kompanijos esmė – išlaikyti klientų susidomėjimą. Apdovanokite savo lojalius sekėjus išskirtiniu turiniu ir leiskite jiems pirmiesiems sužinoti apie naujus produktus, paslaugas ar įvykius. Itin madingas sprendimas – sukurti anonsinį (teaser) turinį, kuris praneštų apie greitai pasirodinsiančias prekes ar paslaugas.

Instragram verslui, Instragram naujienos

7. Analizuokite rezultatus

Be žingsnio atgal stebint, kuris sprendimas buvo sėkmingas ir kuris neturėjo realios naudos, rinkodara tėra spėjimų žaidimas. Tiesa visiškai paprasta – galite perskaityti visus informacinius straipsnius ir išanalizuoti visą teorinę medžiagą, bet tai, kas yra veiksminga jūsų atveju, sužinosite tik tuomet, kai pradėsite stebėti rezultatus ir analizuoti gautą informaciją.


ŠIAME STRAIPSNYJE ESANTI INFORMACIJA PATEIKTA IŠ ŽEMIAU NURODYTŲ ŠALTINIŲ:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Socialinių tinklų administravimas

SOCIALINIŲ TINKLŲ naujienos

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?

2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.

N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.

N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.

N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google AdWords Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, Youtube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

I

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą