2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas

2019 m. socialinių tinklų rinkodaros vadovas

Dekoduokite socialinių tinklų algoritmus

Suprasdami socialinių tinklų algoritmus, tampame pranašesni skaitmeninėje erdvėje. Tai ypatingai aktualu verslo sektoriui, norinčiam sustiprinti savo pozicijas rinkoje. Nors daugelis algoritmų yra sunkiai suprantami, turime išmokti su jais dirbti. Laimei, didžiosios socialinių tinklų svetainės nevengia pasidalinti informacija apie tai, kam skiria savo prioritetus. Pvz., neseniai „Facebook“ pranešė, kad pokalbiai socialinėje erdvėje tarp draugų ir šeimos narių yra vienas svarbiausių „Facebook“ platformos veiksnių. Žinodami jau vien tai, galime kur kas sėkmingiau planuoti rinkodaros žingsnius.

Mes suprantame, kad algoritmai gali atrodyti sudėtingi ir paslaptingi. Iš tiesų, – taip ir yra, tačiau, tuo pačiu, yra ir tam tikrų dalykų, kuriuos galime gana lengvai suprasti ir pritaikyti praktikoje. Šiame straipsnyje trumpai papasakosime tai, ką reikia žinoti „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ algoritmų dekodavimui.

Bendra visų didžiųjų socialinių tinklų tendencija yra tai, kad pirmenybė skiriama nuoširdžiam vartotojų ryšiui ir tarpusavio bendravimui – tai esminis dalykas, padėsiantis jums daryti poveikį internete. Būtent dėl to šiais metais itin sėkmingai veikė ir influencerių (nuomonės formuotojų) rinkodara, kadangi vartotojai kūrė turinį, kuris skatino bendrauti ir dalintis informacija. Kitaip sakant, šiuo metu yra matomas ryškus poslinkis nuo reklamos ir socialinių tinklų sekėjų skaičiaus didinimo į „gyvos“ ir ryšį palaikančios bendruomenės kūrimą.

„Facebook“ algoritmas

Pradėkime nuo to, ką mes jau ir taip žinojome apie „Facebook“ algoritmą. Visų pirma – tai, kad prasmingas bendravimas yra „Facebook“ autoritetas. Kitaip sakant, reikia suprasti, kad „Facebook“ algoritmas ieško turinio, kuris padeda kurti nuoširdų ryšį tarp draugų ir šeimos narių. Šiuo atveju algoritmui svarbūs tokie veiksmai kaip vartotojų komentarai ar mygtuko „patinka“ paspaudimai po nuotrauka, vaizdo įrašu ir pan., taip pat – asmens reakcija į prekinio ženklo įrašą, kuriuo pasidalino jo draugai, ar kelių vartotojų bendravimas, atsakant į vienas kito komentarus apie vaizdo įrašą, kurį jie žiūrėjo, ar straipsnį, kurį jie skaitė.

Skelbkite įtraukiančius įrašus. „Facebook“ algoritmas itin palankiai vertina tuos straipsnius ar prekinio ženklo įrašus, kuriais žmonės dalinasi per „Messenger“ programą. Kadangi „Facebook“ nori, kad turinys, esantis jų socialiniame tinkle, kurtų daugiau pokalbių, populiarios nuorodos reitinguojamos aukščiau. Algoritmas vertina ir vartotojo komentaro ilgį – ilgesni komentarai po įrašu, nuotrauka ar video medžiaga suteikia jam didesnės vertės. Įdomus dalykas yra tai, kad nors didesnis įsitraukimas į jūsų turinį reiškia, kad jis bus reitinguojamas aukščiau, vis dėlto, jei prašysite, kad žmonės jį pamėgtų, komentuotų ar dalintųsi, t. y. bandysite dirbtinai sustiprinti įrašo pozicijas, algoritmas tai supras ir vertins kritiškai.

Rinkitės vietinį turinį ir rūpinkitės savo įvaizdžiu. Svarbu žinoti tai, kad „Facebook“ algoritmas pirmenybę skiria „vietiniam“ turiniui, kuris nenukreipia vartotojo į kitą svetainę ir padeda ilgesnį laiką išbūti „Facebook“ tinkle. Tai reiškia, kad turėtumėte gan taupiai naudoti nuorodas, kurios perkelia „Facebook“ lankytojus į jūsų svetainę. Taip pat turėtumėte žinoti, kad jūsų įmonės ar prekės ženklo patikimumas turi tiesioginės įtakos jūsų reitingui socialiniame tinkle, todėl įsitikinkite, kad užpildėte visą informaciją apie savo įmonę, reguliariai skelbiate įrašus ir palaikote ryšį su savo bendruomene.

Kurkite aplinką, skirtą bendravimui. Ateinančiais metais „Facebook“ prioritetas bus skiriamas bendravimui su žmonėmis, kuriuos norite pasiekti, todėl kurkite aplinką, kurioje jūsų auditorija galėtų bendrauti. Taip pat sąmoningai elkitės su savo turiniu – venkite prašyti žmonių, kad jie spaustų „patinka“ ant jūsų įrašų ar dirbtinai juos komentuotų. Nepamirškite didesnį dėmesį skirti vietiniam turiniui ir nepersistenkite su išorinėmis nuorodomis. Jei išliksite kūrybingi ir nuosekliai skelbsite įrašus, galime užtikrinti, kad būsite teisingoje „Facebook“ algoritmo pusėje.

„LinkedIn“ algoritmas

Kaip ir „Facebook“, „LinkedIn“ savo turinį skirsto į prioritetinį ir neprioritetinį. Čia taip pat svarbus „vietinis“ turinys ir itin palankiai vertinami tokie vartotojų įsitraukimo veiksmai kaip komentarai, mygtuko „patinka“ paspaudimai ar turinio pasidalinimas. Jei naudojatės „LinkedIn“, greičiausiai jau pastebėjote, kad algoritmui ypatingai svarbi jūsų asmeniškai papasakota istorija apie jūsų darbinę patirtį ir karjeros perspektyvas.

Sudominkite savo bendruomenės narius. Įdomus dalykas yra tai, kad „LinkedIn“ pranešimai visų pirma rodomi mažesnei žmonių grupei, tačiau tuo atveju, jei jūsų įrašas bus palankiai vertinamas jūsų bendruomenės narių, „LinkedIn“ darbuotojai jį peržiūrės ir, sėkmės atveju, atvers jį plačiajai auditorijai. Tai unikalus algoritmas, kadangi įrašų vertinimo procese dalyvauja žmogus, kuris padeda nuspręsti, kurie įrašai bus rodomi didesnei vartotojų grupei.

Kurkite aktualų turinį. Kai kalbame apie sėkmę „LinkedIn“ tinkle, svarbu suprasti tai, kad jūsų įrašai turėtų būti rodomi ne tik jūsų tinklo bendruomenei, bet ir platesnei auditorijai. Nepriklausomai nuo to, ar valdote asmeninę paskyrą ar verslo puslapį, turite būti tikri, kad jūsų kontaktai domisi tuo turiniu, kurį skelbiate, ir ta veikla, kurioje specializuojatės, t. y., kad žmonės bus susidomėję jūsų turiniu ir atliks jums naudingus veiksmus. Būkite atviri ir sutelkite dėmesį į tai, kad turinys, kurį rašote, kreiptųsi į jūsų bendruomenę ir būtų jai aktualus – tai padės užtikrinti, kad jūsų puslapį atras ir tie žmonės, kurie nepriklauso jūsų „LinkedIn“ bendruomenei.

Dirbkite su „LinkedIn“. Taip pat, kaip ir naudodamiesi „Facebook“, dirbdami su „LinkedIn“ turėtumėte susitelkti ties vietiniu turiniu, t. y. pernelyg dažnai nenaudoti nuorodų į savo svetainę. Šiuo metu „LinkedIn“ ypatingą dėmesį skiria galimybei sukurti platformą, kuri leistų naudoti įvairaus formato turinį, todėl rekomenduojame išbandyti nuolatos augančias „LinkedIn“ nuotraukų ir vaizdo įrašų galimybes.

„Instagram“ algoritmas

Jei siekiate sėkmės „Instragram“ tinkle, didžiausią dėmesį skirkite toms turinio kategorijoms, kuriomis domisi „Instagram“ vartotojai, kurios sulaukia daugiausiai komentarų, peržiūrų ir pasidalinimų. Čia vertinamas dėmesį atkreipiantis turinys, todėl stenkitės išlikti originalūs ir nepamirškite estetinės vaizdo pusės.

Atkreipkite dėmesį. Greičiausiai jau pastebėjote, kad kuo daugiau žmonių įsitraukia į jūsų turinį, tuo palankiau šie įrašai vertinami socialiniame tinkle. Įdomu tai, kad „Instagram“ algoritmas skaičiuoja, kiek laiko vartotojai žiūri į jūsų turinį, ir aukščiau reitinguoja tas paskyras, kurių nuotraukos ar vaizdo įrašai žiūrimi ilgiau. Taip pat, panašiai kaip ir naudojantis „Facebook“, jei jūsų įrašu pasidalinama per žinutes, „Instagram“ algoritmas jį suvokia kaip vertingą turinį.

Palaikykite ryšį. Labai svarbu, kad turinys, kuriuo dalinatės, būtų patrauklus ir kontaktuotų su žmonėmis. Jei savo įrašais galite išlaikyti auditorijos dėmesį, galite būti visiškai tikri aukštesniu „Instagram“ vertinimu. Skelbdami nuotraukas ar vaizdo įrašus, nepamirškite ir konkrečiai su jūsų turiniu susijusių haštagų (grotažymių), suteiksiančių jūsų įrašui daugiau matomumo ir atkreipsiančių kitų „Instragram“ naudotojų dėmesį. Be to, jei įrašai, kuriais domitės ir sekate, patenka į tą pačią turinio kategoriją, kurios turinį skelbiate, yra didesnė tikimybė pritraukti jūsų turiniu susidomėjusios auditorijos dėmesį.

Negailėkite savo laiko. Norėdami didinti peržiūrų ir žmonių įsitraukimo rodiklius savo „Instagram“ profilyje, neturėtumėte atsipalaiduoti – domėkitės „Instagram“ turiniu, spauskite „patinka“, komentuokite ir atsakykite į savo auditorijos žinutes. Įrašus skelbkite pakankamai dažnai ir reguliariai.


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIU ŠALTINIU:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Socialinių tinklų naujienos

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Keičiasi „Facebook“ naujienų srautas – su kokiais pokyčiais susidurs verslas?

2018 m. pradžioje „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas paskelbė, kad socialinis tinklas „Facebook“ iš esmės keičia naujienų srauto algoritmą, siekdamas užtikrinti kokybiškesnę vartotojo patirtį. Šie pokyčiai skatins permąstyti iki šiol gyvavusias verslo komunikacijos strategijas, maksimaliai sumažinant beprasmio turinio kiekį ir įgyvendinant naują socialinio tinklo standartą.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip pritaikyti „Instagram“ verslui

Norite įsitvirtinti verslo rinkoje, siekiate didinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimo apimtis? Tuomet „Instagram“ yra tai, ko jums reikia!

Neužtenka susikurti „Instagram“ verslo paskyros ir tikėtis, kad auditorijos dėmesį pelnysite keldami gražias nuotraukas. Pateikiame septynis rinkodaros specialistų patarimus, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų, nepriklausomai nuo to, ar jūsų įmonės strategija plėtojama jau kelerius metus, ar socialinės medijos srityje esate visiški naujokai.

skaityti daugiau

Nauja „Facebook“ įrašų vertinimo sistema

„Facebook“ algoritmas naujoms reakcijoms (Love, Haha, Wow, Sad, Angry) skyrė didesnę reikšmę už senąją „Like“ emociją. Tai reiškia, kad „Facebook“ įrašai, turintys didesnį naujų reakcijų paspaudimų kiekį, „Facebook“ naujienų sraute yra vertinami palankiau, sulaukia didesnio matomumo ir yra aukščiau reitinguojami. Tačiau, šis vertinimo būdas negalioja mokamai „Facebook“ reklamai, t. y. visos reakcijos, įskaitant ir „Like“, sukauptos ant mokamų „Facebook“ reklamos įrašų, turi vienodą reikšmę, nustatant reklamos skelbimo kainą ir padėtį aukcione.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą