SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

Kodėl SEO yra naudingas Jūsų verslui?

Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.

SEO gerina vartotojų patirtį

Svetainių pozicijas „Google“ paieškų rezultatuose lemia įvairūs kriterijai, parodantys lankytojų susidomėjimą svetainės turiniu, pvz., viename svetainės puslapyje ir visoje svetainėje praleistas laikas, vienos sesijos metu peržiūrėtų puslapių skaičius ir naršymo uždelsimo laikas (dwell time) – laikas, praleistas viename iš paieškos rezultatuose pateiktų tinklalapių iki tol, kol grįžtama atgal į pradinį paieškos rezultatų sąrašą. Tai reiškia, kad norint pagerinti vartotojų patirtį labai svarbu tinkamai pateiktį informaciją: ji turi būti konkreti, tikslinga ir aktuali, o visas turinys unikalus, informacija taip pat turi būti išdėstyta pagal prioritetus, naudojamos antraštės, vaizdinė medžiaga, teksto šriftai ir dydžiai, priimtinas puslapių užsikrovimo greitis ir t. t.

Sužinokite svarbiausius 2017 metų „Google“ paieškos rezultatų pozicijų vertinimo kriterijus: Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Primename, kad SEO nėra vien tik populiarių raktinių žodžių ieškojimas ir nuorodų kūrimas. Profesionalios SEO paslaugos orientuotos į vartotojų elgsenos supratimą bei jų patirties gerinimą, panaudojant naujausias „Google“ siūlomas technologijas ir priemones:

  • Internetinių svetainių dizaino ir pirminio duomenų indeksavimo pritaikymas mobiliems įrenginiams.

Sužinokite daugiau apie mobiliems įrenginiams pritaikytų svetainių privalumus: Google Mobile-first index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

  • Greitesnių mobiliųjų svetainių (Accelerated Mobile Pages – AMP) kūrimas.

Skaitykite apie mobiliųjų svetainių vertinimą kitame mūsų straipsnyje: „Google“ griežtina mobiliųjų svetainių reitingavimo sąlygas

  • Svetainės turinio žymėjimas per „Schema“ platformą; vaizdingesnės ir išsamesnės tinklalapio informacijos, struktūrinių duomenų (structure data) pateikimas „Google“ rezultatuose su „Rich snippets“.
  • Progresinių svetainių aplikacijų (Progressive Web Apps – PWA) sklandesniam naršymui kūrimas.

Frazė „turėti SEO“ reiškia turėti komandą, kuri nuolatos galvotų, kaip pagerinti Jūsų svetainės lankytojų patirtį, išpildyti svetainės naudotojų lūkesčius ir siekti geresnių pozicijų paieškos rezultatuose.

Daugiau informacijos apie rekomenduojamus veiksmus geresnėms svetainės pozicijoms „Google“ paieškoje rasite kitame mūsų įraše: 7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

SEO stiprina prekės ženklo vertę

SEO yra vienas efektyviausių rinkodaros kanalų, padedančių stiprinti svetainių domenų (adresų) autoritetą. SEO tikslas – suprasti tikslinę auditoriją ir sukurti aktualų turinį, kuris pabrėžtų prekės ženklo išskirtinumą. SEO profesionalai supranta, koks turinys (ir kodėl) yra labiausiai ieškomas, tiksliai žino, kokias raktažodžių analizes atlikti, kaip pasinaudoti gautais duomenimis ir kuriems raktiniams žodžiams skirti daugiausiai dėmesio.

Sužinokite daugiau apie raktažodžių paieškos ir atrankos metodus: Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Įmonės įvaizdis stiprinamas kuriant aktualų, į pagrindinius raktažodžius orientuotą turinį, kuris ne tik apibūdina įmonės veiklą, bet ir pabrėžia jos išskirtinumą, be to, jei įmonė paieškos rezultatuose sutinkama dažnai, tiksliniai vartotojai ją suvokia kaip kompetentingą savo srities ekspertę, o tai palengvina lojalių klientų kūrimo procesą. Primename, kad lankytojai, naudodamiesi „Google“ paieškos sistema, ieško atsakymų į jiems rūpimus klausimus, todėl svarbu turėti galimybę pirmiesiems atsakyti į tai, kas jiems atrodo aktualu, ir tokiu būdu didinti potencialių klientų gretas. Jei paiešką atlikęs vartotojas bus patenkintas Jūsų svetainės turiniu, didės tikimybė, kad jis sugrįš dar kartą.

Ilgalaikė SEO nauda

Reikia pripažinti, kad norint patekti į pirmuosius „Google“ paieškos puslapius yra sudėtinga ir tam gali reikti skirti daug laiko, lėšų bei pastangų, tačiau pasiekus norimus rezultatus gaunama kur kas daugiau naudos ir stiprinamas įmonės įvaizdį. Aukštas raktinio žodžio reitingas užtikrina nuolatinį vartotojų srautą tol, kol išlaikoma pageidaujama pozicija. Praktika rodo, kad vartotojai yra labiau linkę pasitikėti natūraliais paieškos rezultatais, kadangi juos pasiekti yra gerokai sudėtingiau. Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį į tai, kad bendrinių raktažodžių optimizavimas įprastai nėra toks tikslingas ir naudingas, kaip konkretesnių, mažesnės konkurencijos raktinių žodžių parinkimas ir naudojimas tikslinės auditorijos pritraukimui.


ŠIAME STRAIPSNYJE ESANTI INFORMACIJA PATEIKTA IŠ ŽEMIAU NURODYTO ŠALTINIO:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą