Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?

Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?

Kurie SEO kriterijai yra svarbiausi?

Galima drąsiai teigti, kad tinkamai atliekami SEO optimizavimo veiksmai užtikrina aukštesnes svetainės pozicijas natūraliuose paieškos sistemų rezultatuose. Tačiau paieškos sistemos nuolatos tobulina savo algoritmus, siekdamos pateikti naudotojams kuo tikslesnes nuorodas ir tuo pačiu apriboti juos nuo nevertingos, kenksmingos ar tik specialiai optimizavimui sukurtos informacijos.

Google teigia, kad jų paieškos rezultatų pateikimas priklauso net nuo 200 skirtingų kriterijų. Akivaizdu, kad ne visi kriterijai yra vienodai svarbūs, todėl prioritetinių SEO optimizavimo veiksmų pasirinkimas šiandien gali tapti rimtu galvosūkiu – kaip žinoti, kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką ir kuriems svetainės SEO optimizavimo veiksmams derėtų skirti didžiausią dėmesį?

Šiame straipsnyje apžvelgiami ir įvertinami 9 svarbiausi SEO optimizavimo kriterijai, nuo kurių svetainės pateikimas natūraliuose paieškos rezultatuose priklauso labiausiai.

Svarbiausi SEO optimizavimo kriterijai

Atgalinės nuorodos

Atgalinių nuorodų kiekis (18 %)
Į Jūsų svetainės puslapius nukreipiančios nuorodos turi didžiulę įtaką jos pozicijoms paieškos rezultatuose. Atgalinė nuoroda – tai tartum „balsas“ už Jūsų svetainės puslapį, todėl ilgą laiką atgalinių nuorodų skaičius buvo pats svarbiausias vertinimo kriterijus. Tačiau, laikui bėgant, paieškos sistemos išmoko atskirti nekokybiškas ar tik specialiai optimizavimui sukurtas nuorodas, todėl labai svarbu atminti, kad nuorodų kokybė yra ne mažiau svarbi už jų kiekybę.

Atgalinių nuorodų kokybė (14 %)
Atgalinių nuorodų kokybė yra ne mažiau svarbi nei jų bendras skaičius. Kokybiškos nuorodos tikrai pagerins Jūsų svetainės pozicijas paieškoje, tuo tarpu prastos kokybės nuorodos gali ne tik pakenkti pozicijoms, bet kai kuriais atvejais net ir pašalinti Jūsų svetainę iš paieškos rezultatų.

Atgalinių nuorodų tekstai (9 %)
Atgalinių nuorodų tekstai gali būti labai įvairūs, pavyzdžiui, nuoroda į puslapį https://www.vipartneriai.lt/seo-paslaugos/seo-optimizavimas/ kitoje svetainėje gali būti pateikta taip:

Atgalinės nuorodos taps efektyvios, jeigu bus talpinamos su nukreipimo puslapiu susijusiame turinyje, o nuorodų tekstuose bus naudojamos su nukreipimo puslapiu susijusios raktinės frazės. Tačiau svarbu nuorodų tekstuose nenaudoti tų pačių raktinių frazių per daug dažnai, kadangi galima sulaukti Google nuobaudos. Optimalus sprendimas – originalus tekstas, apibūdinantis konkretų pasiūlymą, prekę ar paslaugą, išreiškiantis jos naudą ir privalumus.

Svetainės turinys

Turinio atitiktis (19 %)
Nenuostabu, kad aukštesnes pozicijas paieškos rezultatuose turės puslapiai, kuriuose pristatomas unikalus ir naudotojo užklausą atitinkantis turinys. Tačiau būtina atminti, kad  puslapis, detaliau pristatantis vieną konkrečią temą, paieškos sistemoje bus įvertintas geriau už abstraktų ir nepakankamai nuodugniai konkrečią temą apibūdinantį puslapį.

Daugiau informacijos apie tai rasite kitame mūsų straipsnyje: Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę? 

Turinio apimtis (3 %)
Turinio apimtis taip pat yra pakankamai svarbus kriterijus, turintis įtakos puslapio pozicijoms paieškoje. Yra nuomonė, kad puslapio apimtis turi būti ne mažesnė nei 2000 simbolių, tačiau iš tiesų konkrečios sėkmės formulės nėra – „optimali turinio apimtis“ skirtingos tematikos puslapiuose gali būti skirtinga. Kiekvienu atveju rekomenduojama atsižvelgti į pagal tas pačias raktines frazes aukštas pozicijas užimančių kitų svetainių puslapių turinį.

Naudotojų patirtis

Paspaudimų rodiklis (11 %)
Kai kurie atlikti tyrimai rodo, kad paieškos rezultatų parodymų ir paspaudimų santykis turi labai svarbią įtaką svetainės pozicijoms. Pavyzdžiui, jeigu pirmojo rezultato paspaudimų rodiklis bus žemesnis už antro ar trečio rezultato, pirmojo rezultato pozicija laikui bėgant gali būti prarasta. Būtina prisiminti, kad paspaudimų rodikliui įtakos turi ne tik konkreti pozicija, bet ir rezultato puslapio antraštės ir aprašymo tekstas, kuris turi būti informatyvus ir skatinantis naudotoją veiksmui.

Socialiniai tinklai (7 %)
Diskusijos dėl socialinių tinklų įtakos paieškos rezultatams vyksta nuolatos. Atlikti tyrimai parodė, kad puslapių, kurių nuorodomis dažniau dalinamasi socialiniuose tinkluose, pozicijos paieškos rezultatuose buvo aukštesnės. Todėl svarbu ne tik tinkamai pristatyti savo verslą pagrindiniuose socialiniuose tinkluose (Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter, Pinterest), bet ir sukurti savo svetainės lankytojams funkcijas lengvai pasidalinti svetainės turiniu.

Techniniai kriterijai

Pritaikymas mobiliesiems (12 %)
Google nurodo, kad daugiau nei pusė visų paieškų atliekama iš mobiliųjų įrenginių, todėl svetainės suderinamumas su mobiliaisiais įrenginiais yra labai svarbus. Siekiant aukštesnių pozicijų paieškos rezultatuose, Jūsų svetainė turi būti tinkamai optimizuota ir pritaikyta mobiliems įrenginiams.

Daugiau informacijos apie tai rasite kitame mūsų straipsnyje: Google Mobile-First Index bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas

Savo svetainės Google Mobile-Friendly testą galite atlikti šiame puslapyje.

Krovimosi greitis (7 %)
Puslapio krovimosi greitis taip pat yra svarbus rodiklis, turintis įtakos svetainės pozicijoms paieškos rezultatuose. Užtikrindami greitą svetainės puslapių užsikrovimą, galite tikėtis aukštesnių pozicijų paieškoje, didesnio lankytojų dėmesio ir aktyvesnių naudotojų veiksmų. Rekomenduojamas svetainės užsikrovimo greitis neturėtų viršyti 2 sekundžių.

Savo svetainės Google PageSpeed Insights testą galite atlikti šiame puslapyje.


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodyto šaltinio:
Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą