Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2021-ieji?

Kokius SEO ir skaitmeninės rinkodaros pokyčius žada 2021-ieji?

Tai, kas šiandien yra tik viena iš SEO galimybių, rytoj gali tapti sėkmingo verslo plėtros dalimi

2020-ieji buvo pilni iššūkių. Verslo sektorius buvo priverstas naujai pažvelgti į savo patirtį, darbuotojus, kolegas ir išgryninti savo veiklos strategijas. Tai metai, atnešę labai daug klausimų ir abejonių, o internetinė erdvė tapo kaip niekada svarbi verslo vystymui ir augimui. Natūraliai su naujais iššūkiais formuojasi ir nauji vartotojų įpročiai. Jau dabar galime matyti tendencijas, kurios, tikėtina, 2021-aisiais taps savo srities lyderėmis. Šiame tekste norime trumpai apžvelgti rinkodaros ekspertų prognozes, kaip turėtų keistis SEO ir skaitmeninės rinkodaros pasaulis peržengus naujųjų metų slenkstį.

SEO turinio kokybė pareikalaus dar daugiau dėmesio

Sistemingai augantis dėmesys svetainės turiniui 2021-aisiais dar labiau stiprės. Manoma, kad ateinančiais metais turinio optimizavimas taps viena svarbiausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų. Kaip pastebi rinkodaros specialistas Peter Thaleikis, 2021-aisiais kur kas dažniau koreguosime jau esamą turinį: ištrinsime, atnaujinsime ir sujungsime puslapius, kuriuose yra nenaudinga, pasenusi ar mažiau aktuali informacija. Ilgą laiką gyvavusi schema – sukurti, publikuoti, „iškelti“ ir užmiršti – persvarstoma iš naujo.

Taip, paieškos sistemos mėgsta naują turinį, tačiau kaip pastebi technologijų rinkodaros konsultantas Bruce Harpham, rinkodaros specialistai šį teiginį dažniausiai interpretuoja ne visai teisingai, t. y. jei prieš kelis metus savo svetainėje publikavote puikų straipsnį, turite visas galimybes padidinti lankytojų srautą, įvesdami į jį šiuo metu aktualią informaciją. Šie pakeitimai leis padidinti visos svetainės aktualumą ir sumažins puslapių skaičių, todėl „Google“ galės lengviau suprasti, kokiu tikslu sukurtas jūsų tinklalapis ir konkrečiau apibrėžti jūsų tikslinę auditoriją, pateikdama tikslesnius paieškos rezultatus. Išvada gana paprasta – kuo kokybiškesnis svetainės SEO turinys, tuo aukštesnes „Google“ paieškos sistemos pozicijas ji galės užimti.

Dirbtinio intelekto įsigalėjimas

Bendrovės „Infinity Dish“ atstovė Laura Fuentes teigia mananti, kad šiuo metu iki galo neišnaudotas dirbtinis intelektas (DI) 2021-aisiais taps viena pagrindinių SEO tendencijų. DI geba kurti personalizuotą turinį, skirtą konkretiems vartotojams ir iškelti šį turinį į paieškos sistemų viršutines pozicijas. Prieš kelerius metus „Google“ pristatė BERT algoritmą – dvikryptį modelį, kuris padeda rasti išsamesnę ir tinkamesnę informaciją, palyginti su vienakrypčiu modeliu. Šis algoritmas atsižvelgia į aplinkinius žodžius kontekste, leisdamas SEO įmonėms neapsiriboti sausomis raktinėmis frazėmis ir kurti kokybiškesnį SEO turinį.

Vietinės rinkos augimas

Skiriant dėmesį vietinėms paieškoms siekiama pritraukti kuo didesnį tikslinės auditorijos, atliekančios su konkrečia vieta susijusias paieškas, skaičių. Adam Korbl, „iFax“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, teigia, kad šis metodas taps dar aktualesnis 2021 m. Ekonomika ir vartotojų poreikiai persitvarko ir modifikuojasi. Pandemijos metu buvo pastebima, kad vartotojų dėmesys vis dažniau krypsta į vietos verslą, t. y. visuomenė yra linkusi kreiptis į netoliese esančias įmones, pirkdama jų siūlomas paslaugas ir prekes.

Svetainių optimizavimas mobiliesiems įrenginiams

James Jason, „Mitrade“ rinkodaros vadovas, teigia manantis, kad viena iš populiariausių SEO tendencijų 2021-aisiais bus svetainių optimizavimas mobiliesiems įrenginiams. Apie augantį dėmesį mobiliųjų įrenginių naudojimui buvo kalbama ne vienerius metus, tačiau 2020 m., susidūrus su pasaulį užvaldžiusia Covid-19 pandemija, internetinių pirkimų skaičius ženkliai išaugo, o daugiau nei 80 % informacijos buvo ieškoma naudojantis telefonu. Tai leidžia daryti prielaidą, kad vis daugiau elektroninės prekybos platformų tobulės, užtikrindamos maksimalų turinio optimizavimą mobiliesiems įrenginiams, suteikdamos vartotojui patogesnes apsipirkimo, registracijos ir atsiskaitymo galimybes.

Individualizuotos rinkodaros augimas

Vertindama 2021-ųjų tendencijas, „Forbes“ nurodo dar didesnį pokalbių rinkodaros įtakos augimą. Jūsų prekės ženklas jau turėtų turėti nuolatinį komunikacijos kanalą – priemonę, kuria naudodamiesi klientai galėtų išspręsti problemas ir užduoti klausimus (tai gali būti jūsų svetainė, programėlė, „Facebook“ puslapis ar operatoriaus prižiūrimas telefonas), tačiau ateinančiais metais čia turėtų įvykti šiokių tokių pokyčių. Manoma, kad lyderių pozicijas užims įmonės, kurios klientų problemoms spręsti pasitelks ne vien darbuotojus, bet ir dirbtinį intelektą. Pirmaujantys prekių ženklai naudosis pokalbių robotais, kurių atsakymai atitiks klientų toną, žodžius ir požiūrį. Kodėl pokalbių rinkodara yra tokia paveiki? Nes paprastai kiekviename atsakyme yra bent šiek tiek informacijos, padedančios prekės ženklams išplėsti savo dabartinius pasiūlymus ir pagerinti klientų patirtį. Klientai ne tik pajus tvirtesnį ryšį su šią strategiją naudojančiais prekės ženklais, bet ir, tikėtina, išleis daugiau pinigų šių prekių ženklų produkcijai įsigyti.

„Forbes“ prognozės numato, kad 2021-aisiais prekės ženklai kur kas daugiau dėmesio skirs individualizuotam mąstymui. Pernelyg ilgai daugiakanališkumas (angl. omnichannel), žymintis skirtingų komunikacijos kanalų tarpusavio integravimą į vieną sistemą, reiškė vienodą visų komunikacijos kanalų traktavimą. Manoma, kad 2021 m. pirmaujantys prekės ženklai nustos veikti vienašališkai ir skirtinguose komunikacijos kanaluose pradės naudoti skirtingą, konkrečiam kanalui pritaikytą turinį.

Image source ©pngtree


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIAIS ŠALTINIAIS:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

SEO naujienos

Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?

Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?

Noras taupyti ir protingai investuoti verslą moko priimti racionaliai pagrįstus sprendimus. Renkantis SEO paslaugų teikėją tai ypatingai aktualu, kadangi numatyti, kas jūsų verslui suteiks realios vertės, gali būti sudėtingiau, nei atrodo. „Google“ pasidalino 3 žingsnių vadovu, kuriame pateikiami esminiai SEO specialisto pasirinkimo kriterijai, ypatingai aktualūs verslo pradžiai.

skaityti daugiau
Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą