Kodėl verta pereiti iš HTTP į HTTPS protokolą?

Kodėl verta pereiti iš HTTP į HTTPS protokolą?

Kas yra HTTPS ir kaip veikia SSL sertifikatai?

Norint įgalinti HTTPS protokolą, reikalingas SSL sertifikatas – jis įdiegtas visose svetainėse, kurių adresas prasideda https:// forma. Sertifikatų naudojimas užtikrina, kad visa asmeninė informacija, pvz., elektroninio pašto adresai ir slaptažodžiai, būtų perduodama saugiai. O internetinės svetainės saugumas yra labai svarbus kriterijus SEO optimizacijoje.

SSL sertifikatų veikimas:

  • Serveris patvirtina duomenų šaltinį
  • Naršyklė patikrina sertifikato kilmę ir informuoja, jei sertifikatas yra išduotas nežinomo paslaugų teikėjo. Naudotojai sertifikatą gali pasitikrinti ir savarankiškai
  • SSL sertifikatai užšifruoja duomenis, užtikrina jų originalumą ir saugų persiuntimą

HTTPS protokolo privalumai

Svetainės, kurių adresas prasideda raidėmis HTTPS, užtikrina naudotojų saugumą, t. y. visa Jūsų asmeninė informacija yra užkoduojama ir apsaugoma nuo piktavališkų veiksmų. Pereiti prie HTTPS protokolo ypatingai svarbu internetinėms parduotuvėms, elektroninės bankininkystės sistemoms ir kitoms interneto svetainėms, kurioms ypač aktualus saugus lankytojų duomenų perdavimas. Statistika rodo, kad daugiau nei pusė pirmuose „Google“ paieškos rezultatų puslapiuose pateikiamų svetainių adresai yra su HTTPS žyma ir šis rodiklis nuolat auga. Šios svetainės kur kas palankiau vertinamos „Google“ paieškos tinklo, suteikiant joms aukštesnes SEO pozicijas.

Sužinokite daugiau būdų, kaip pagerinti svetainės pozicijų reitingą paieškoje: Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?

HTTP protokolo pavojai

HTTP žyma prasidedančios nuorodos negali užtikrinti svetainės saugumo – tai reiškia, kad Jūsų asmeninė informacija nebus tinkamai apsaugota, o asmeniniai duomenys gali būti panaudoti piktavališkiems tikslams. Šio tipo nuorodos dažnai naudojamos prisijungiant prie atvirai prieinamų, prastą reputaciją turinčių interneto tinklų, taip pat nuolat siunčiamos elektroniniais laiškais.

Nors iš pirmo žvilgsnio svetainė gali pasirodyti pažįstama ar patikima (neretai apsimetama žinomo vardo internetiniais puslapiais), išlikite racionalūs ir atkreipkite dėmesį į atsiųstų nuorodų formą bei venkite spausti ant nuorodų, kurias Jums siunčia nežinomi adresatai.


ŠIAME STRAIPSNYJE ESANTI INFORMACIJA PATEIKTA IŠ ŽEMIAU NURODYTŲ ŠALTINIŲ:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

SEO naujienos

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą