Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Raktažodžių planavimas – aukštesnės pozicijos paieškoje

Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovaujantis vos keliais laiko patikrintais patarimais, raktinių žodžių planavimas gali tapti greita ir efektyvia procedūra, leidžiančia užsitikrinti geresnes pozicijas Google paieškoje.

Raktažodžiai – tai populiariausi raktiniai žodžiai ir frazės, kuriuos klientai veda į paieškos tinklo laukelį, ieškodami Jūsų siūlomų produktų ar paslaugų. Tai reiškia, kad tinkamai priimti sprendimai užtikrins aukštesnes svetainės pozicijas paieškos rezultatuose ir atitiks tikslinių klientų lūkesčius.

Išanalizuokite ir pažinkite savo klientus

Norint parinkti tinkamus raktažodžius, kuo tiksliau atitinkančius tikslinių vartotojų vykdomas užklausas, visų pirma reiktų išanalizuoti Jūsų esamų ir potencialių klientų profilius. Siekiant maksimalaus tikslumo, siūlome pradėti nuo esamų klientų įvertinimo – apibrėžkite vyraujančias tendencijas ir apsvarstykite naujų nišų galimybes. Atsižvelkite į lankytojų elgsenos skirtumus ir suskirstykite auditoriją į atskiras grupes. Ieškodami aktualių raktinių žodžių ir generuodami idėjas pasiūlymams, atsižvelkite į tai, kas svarbiausia konkrečiai grupei. Jei naudojate socialinius tinklus, pavyzdžiui, „Facebook“, išsamią informaciją apie auditorijas (demografinius rodiklius ir elgsenos bruožus) rasite skiltyje audience insights.

Pvz. Facebook vartotojai: 18-42m. vyrai ir moterys, gyvenantys Lietuvoje ir besidomintys vidutinių distancijų bėgimu, dažniausiai būna pabaigę kolegijas ir dirba administracinio arba vadybinio pobūdžio darbą. Šią informaciją taip pat galima tikslingai panaudoti ir kuriant vaizdinio turinio reklamos kampanijas Google AdWords tinkle.

Facebook vartotojų auditorijos įžvalgos

Atsidurkite pirkėjo vietoje

Įsivaizduokite, kad esate savo įmonės klientas ir pagalvokite, kaip ieškotumėte savo prekių ar paslaugų, t. y. kokius raktinius žodžius vestumėte į „Google“ paieškos laukelį? Pasirinkite mažiausiai penkis variantus ir įveskite juos į Google paiešką – jei rezultatuose nematote savo internetinės svetainės adreso, tuomet Jums vertėtų kreiptis pas SEO specialistą.

Itin pravartus yra raktinių žodžių paieškai ir analizei naudojamas „Google AdWords“ puslapyje esantis raktažodžių planavimo įrankis. Jo pagalba galima sužinoti, kaip klientai ieško Jūsų siūlomų prekių ir paslaugų, kokius raktinius žodžius jie naudoja, kuriuos naudoja dažniausiai, kokia yra jų konkurencija ir kt.

Google AdWords keyword planner įrankis raktinių žodžių generavimui

Išskirkite tikslinės auditorijos grupes

Į „Google“ paieškos laukelį vedamos raktinės frazės gali skirtis priklausomai nuo to, ką vartotojai žino apie Jūsų siūlomą produkciją ar konkrečią prekių grupę. Pvz., jeigu pardavinėjate sportinę avalynę, galima išskirti tris pagrindines vartotojų grupes ir joms būdingus generuojamus raktažodžius:

Atradimo grupės auditorija. Šiai grupei priskiriami žmonės, į paieškos laukelį vedantys bendrinius raktinius žodžius, pvz.: moteriška sportinė avalynė, patogūs bėgiojimo bateliai, lengvi mėlyni bėgimo bateliai.

Patyrimo grupės auditorija. Šiai grupei priskiriami žmonės, kurie yra susipažinę su prekių pasiūla ir į paieškos laukelį veda konkretesnius raktinius žodžius, pvz.: ilgų distancijų moteriški bėgiojimo batai, New balance bėgimo bateliai.

Pirkimo grupės auditorija. Šiai grupei priskiriami žmonės, tiksliai žinantys, ko nori, ir į paieškos laukelį vedantys konkrečią raktinę frazę, pvz.: moteriški naktinio bėgiojimo batai Asics women‘s GT-1000.

Pritaikykite gautą informaciją

Žinodami, kas aktualu Jūsų klientams, kokius raktinius žodžius jie dažniausiai naudoja, kokių prekių ir paslaugų ieško, kurkite efektyvius turinio rinkodaros sprendimus, pvz., aktualius naujienlaiškius tikslinei auditorijai.

Plačiau apie turinio rinkodarą skaitykite kitame mūsų straipsnyje: 7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje.

Analizuokite raktinių žodžių efektyvumą

Nuolatos vertinkite raktinių žodžių efektyvumą, kad žinotumėte, kuriems iš jų turite skirti daugiau dėmesio ir kurie padeda pritraukti didžiausią lankytojų srautą. Tai atlikti galite naudodamiesi patogiu Google analytics įrankiu. Raktinių žodžių patikrą rekomenduojame atlikti reguliariai, atsižvelgiant į konkretaus verslo pobūdį ir rinkos pokyčius.


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodyto šaltinio:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

Google Ads naujienos

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

skaityti daugiau

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.

skaityti daugiau

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą